AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 Vi holder på å ser litt på bilferie i år og tenker litt på Sverige, vi har en datter på 6 (blir 7 i sept). Er det noen gode tips til plasser som er typ midt i smørøyet og samtidig litt nært noen fornøyelsesparker/badeland? vi tenker evnt å være i Lillehammer 2-3 dagef først og kjøre videre derfra. alle tips tas imot, uansett hvilke tips det skulle være for bilferie 🤗 Anonymkode: 9361f...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 Astrid Lindgrens Värld, Liseberg, Leksand Sommarland, Arena Skövde, Tosselilla. Lillehammer hadde jeg stått over. Anonymkode: 26dda...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #3 Del Skrevet 28. april 2024 Hvor begynner reisen fra? Anonymkode: 66999...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #4 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 1.38): Astrid Lindgrens Värld, Liseberg, Leksand Sommarland, Arena Skövde, Tosselilla. Lillehammer hadde jeg stått over. Anonymkode: 26dda...6b9 Har vært i Lillehammer et par ganger før og vi har syntes det var helt supert. Anonymkode: 9361f...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #5 Del Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor begynner reisen fra? Anonymkode: 66999...342 Den begynner fra Trøndelag. Anonymkode: 9361f...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #6 Del Skrevet 29. april 2024 Astrid lindgreens verden er supert! Men langt å kjøre fra Trøndelag, da. Anonymkode: a2757...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #7 Del Skrevet 29. april 2024 Om dere skal til Lillehammer, så kjører dere over Kongsvinger og inn til Värmland. https://visitvarmland.com/tips-och-guider/varmlands-temaparker/ Anonymkode: b1092...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #8 Del Skrevet 30. april 2024 Var i Kolmården dyrepark for ti og tolv år siden. Nordens største zoo og jeg tror en av verdens beste (jeg har besøkt zoo i mange land). Anonymkode: cb76d...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #9 Del Skrevet 3. mai 2024 Anbefaler også både Kolmården og Astrid Lindgrens värld. Ellers vil jeg rett og slett slå et slag for Stockholm. Fin by om sommeren og masse å finne på for barnefamilier 😊 Anonymkode: 75d24...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 3. mai 2024 #10 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 1.38): Astrid Lindgrens Värld, Liseberg, Leksand Sommarland, Arena Skövde, Tosselilla. Lillehammer hadde jeg stått over. Anonymkode: 26dda...6b9 Lillehammer har da både Lilleputthammer og hunderfossen. Supert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #11 Del Skrevet 3. mai 2024 Skjønner ikke at folk tør å reise til Sverige, det farligste landet i Europa. Er det vits å ta sjansen, når risikoen for å bli skutt er så høy? Anonymkode: fb5d0...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 3. mai 2024 #12 Del Skrevet 3. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke at folk tør å reise til Sverige, det farligste landet i Europa. Er det vits å ta sjansen, når risikoen for å bli skutt er så høy? Anonymkode: fb5d0...fa4 Ja, hva mener du egentlig er risikoen, sånn rent matematisk 🤯🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #13 Del Skrevet 3. mai 2024 Lychees skrev (Akkurat nå): Ja, hva mener du egentlig er risikoen, sånn rent matematisk 🤯🤦♀️ Lager ikke excel-skjema for det ass, men er bare å lese avisene det. Er jo skyting daglig. Anonymkode: fb5d0...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #14 Del Skrevet 3. mai 2024 Fra Lillehammer er det ikke så langt til Mora, Rättvik og Leksand med Sommarland. Anonymkode: 8ba9f...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 3. mai 2024 #15 Del Skrevet 3. mai 2024 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Lager ikke excel-skjema for det ass, men er bare å lese avisene det. Er jo skyting daglig. Anonymkode: fb5d0...fa4 Jeg spurte ikke etter excel-skjema. Jeg spurte om hva du mener er sjansen for å ende dine dager på sverigeferie, som du betrakter som «høy» risiko. Der kan vel ikke være så vanskelig å svare på. Endret 3. mai 2024 av Lychees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 3. mai 2024 #16 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke at folk tør å reise til Sverige, det farligste landet i Europa. Er det vits å ta sjansen, når risikoen for å bli skutt er så høy? Anonymkode: fb5d0...fa4 Man kan oppholde seg og være på ferie i Sverige uten å bli skutt. Det er ikke akkurat Södertälje og Rinkeby folk drar til for å feriere. Og Vimmerby må være Skandinavias trøtteste sted utenfor Astrid Lindgrens värld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå