AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #1 Del Skrevet 27. april 2024 Jeg er 55 og i overgangsalderen, og har det siste halvåret merket at huden min har blitt skrukkete på innsiden av armen/albuene og på lårene. Når jeg bøyer armen ser den ut som armen på min mor som er 85 år. Hvorfor har det blitt sånn i løpet av 6-8 måneder? Finnes det bodylotion med kollagen jeg kan smøre på? Er slank og har mistet litt fett og muskelmasse det siste halvåret, pga mye stress og sorg, og det er etter det jeg har merket dette. Anonymkode: a1368...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #2 Del Skrevet 27. april 2024 Kollagen du evt påfører huden utenfra, vil ikke trenge langt nok ned i huden til å virke der det trengs. Om du legger på deg igjen, vil du fylle ut huden og du mister disse skrukkene. Anonymkode: 4a032...1a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #3 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kollagen du evt påfører huden utenfra, vil ikke trenge langt nok ned i huden til å virke der det trengs. Om du legger på deg igjen, vil du fylle ut huden og du mister disse skrukkene. Anonymkode: 4a032...1a9 Eller trener med litt tunge vekter? ts Anonymkode: a1368...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå