Debra Skrevet 11. november 2002 #1 Del Skrevet 11. november 2002 Hei. jeg er en jente som har pøvd Bailine. lurer på omnoen har erfaringer med det? har barer prøvd det en gang som gratis prøve time. fikk analyse av kroppen min og foreslo oppstrammingsprogrammet. hadde veldig lyst til å fortsette.. men vet ikke helt om det fungerer også koster det også. Noen erfaringer... noen som har prøvd dette? jeg skulle gjerne hatt før og etter bilder. men har ikke sett noe av det foreløpig. klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Hei Debra! Jeg har prøvd Bailine. Gikk og tok ca. 25 behandlinger tilsammen tror jeg (2 ganger i uken. På den tiden gikk jeg ned 14 kilo, men da var jeg i tillegg veldig kostbevisst. Tror ikke man kan ta av så mange kilo med denne behandlingen uten å tenke diett. Ellers synes jeg kroppen ble mye strammere og penere. Cm. mål ble iallefall mye mindre. Av og til var behandlingen litt vond, men man må vel lide for skjønnheten. Kunne forresten gjerne tenkt meg en runde til nå, men har desverre ikke råd. Det er for dyrt i lengden. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Kan du si litt om prisen på dette, sannasol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 12. november 2002 #4 Del Skrevet 12. november 2002 Pris og pris. Spørs om jeg husker det da. Men iallefall koster en enkelt behandling kr. 450,- (Priser for ca. 1 år siden.) Så kan du kjøpe 5 behandlinger for ca 2000 og noe. Kanskje litt over. Og 10 behandlinger for 4000 og noe. Etter 20 behandlinger er man oppgradert til stamkunde, og betaler ca. 2700 for 10 behandlinger. Da kan man ikke ha lengre opphold enn 2 mnd. mellom behandlingene. (For å opprettholde statusen som stamkunde altså.) Håper dette ble noenlunde greit å forstå. Vet også at de har en hjemmeside, men tror kanskje ikke prisene står der. Adressen er iallefall: www.bailine.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 12. november 2002 #5 Del Skrevet 12. november 2002 Takksan, sanasol :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cilla Skrevet 12. november 2002 #6 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg kan godt anbefale bailine men synes det altfor DYRT! men skjønner at apparatene vi bruker er dyre osv osv.. Ja det er litt vondt i hvertfall de første gangene, og mistet mange cm i begynnelsen, men hvis en ikke passer på kosten også er det nesten litt bortkastet hvis du skla bruke det som slanke metode. Er stamkunde nå, men har ikke hvert der på et halvt år, emn fikk faktisk et tilbud fra baline, 2000 kr for 20 timer og da blir det ikke dyrt. En time varer i litt over 30 minutt. Men er dessverre blakk :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GitSal Skrevet 15. november 2002 #7 Del Skrevet 15. november 2002 Jo, jeg prøvde Bailine jeg og. Gikk inn 8 cm i midje, brukte Kr.5500; !! Men prøvde natur produkter, på samme kostnader gikk jeg ned 13 kg og bruker en krem som ga meg strammere og finere hud. hilsen Gita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrozenRose Skrevet 6. mars 2003 #8 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei Gita Hva slags krem er det du bruker, og hva slags naturprodukter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gita Skrevet 6. mars 2003 #9 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei FrozenRose! Send meg mail, så skal jeg fortelle deg. Det er ikke mulig å legge det her på det forumet. :D mvh, Gita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå