Gå til innhold

Led utebelysning, hvit "boble"/"pute"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet jeg har sett det tidligere, men nå finner jeg det ikke.

Har sett noe led utebelysning (evt solcelle, usikker) som bare ser ut som en litt lav/flat "pute" eller "boble", som ligger rett ned på bakken/terrassegulvet. Altså ingen fot eller noe sånt, bare selve den hvite "klumpen" som lyser. Har sett i flere størrelser.

Noen som skjønner den fantastiske forklaringen min og hva jeg snakker om? :hoho:

Anonymkode: ba9dc...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trur jeg skjønner hvem du mener, har sett sånne på europris og jula 

Anonymkode: 35ece...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt sånne på Clas Ohlson, har tre ulike størrelser. Mine er solcelle. Det er som små, runde puter som ligger rett på bakken. Hadde en hjerteformet også, kjøpt samme sted. Men de er veldig lette, så de tåler ikke vind, da flyr de av gårde. 

Anonymkode: 599dd...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikea og Lampehuset har også.

Og mange andre steder i ulike prisklasser. Om du søker på solcelleball får du opp mye.

Anonymkode: dabac...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for tips! Etter at jeg hadde skrevet innlegget så jeg noen av den typen på Europris selv, men de hadde ikke der sist jeg var innom. Var sikkert for tidlig ute!
Men når det er solcelle så kan man vel sikkert ikke ha dem under pergolaen hvis man har taket lukket (har tak som kan åpnes og lukkes)... Får tenke litt på det! Men tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tusen takk for tips! Etter at jeg hadde skrevet innlegget så jeg noen av den typen på Europris selv, men de hadde ikke der sist jeg var innom. Var sikkert for tidlig ute!
Men når det er solcelle så kan man vel sikkert ikke ha dem under pergolaen hvis man har taket lukket (har tak som kan åpnes og lukkes)... Får tenke litt på det! Men tusen takk!

Du kan lade dem ute på friland om dagen (solceller) så den lades opp, og så flytte "kulen" inn under pergolaen på kvelden når du skal sitte ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Disco skrev (3 timer siden):

Har sånne, kjøpte på Europris i fjor. De hadde 3 størrelser.

Kjøpte også sånne men så at de tåler ikke vann (regn) så da leverte jeg dem tilbake. Hva er vitsen liksom med de da, om de ikke tåler regn? 🤷‍♀️

Anonymkode: c892f...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjøpte også sånne men så at de tåler ikke vann (regn) så da leverte jeg dem tilbake. Hva er vitsen liksom med de da, om de ikke tåler regn? 🤷‍♀️

Anonymkode: c892f...086

Vel, jeg hadde dem ute i hele fjor sommer og vi kan vel være enige om at det ikke var spesielt tørt? Så det tålte de definitivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...