AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Jeg trener i et idrettslag og har trent i klubben i over et år. For ca. et halvt år siden flyttet han til Norge og kom til klubben da. Han trener med oss ca. en gang i uken. . Siden første gang jeg møtte ham har jeg hatt øyne mine på ham. Han er absolutt min type!!! Utseende, høyde, stemme, kropp, ALT!!! Og jeg faller for ham mer og mer hver gang vi treffes! TT_TT Vi har snakket sammen et par ganger før og etter treninger, og under pauser, men that's it. Vi møter aldri utenfor treningstiden og han bruker ikke sosiale medier. Jeg er selv en introvert, men jeg prøver å få snakket litt med ham hver gang vi er på trening. Har sendt ham en melding før for å hinte til en date men han avslo det veldig fort . Jeg har aldri bedt noen ut på date før og har vært singel hele livet (jeg er 27 ) så har veldig lite erfaring med gutter. Hva kan jeg gjøre for å få dette forholdet til neste steg!!? TT_TT Anonymkode: b53e8...be4
svartkatt Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Et hint ble avslått? Skjønner ikke hva det betyr. Ikke sikkert han forsto hintet.. Bedre å bare spørre direkte, tenker jeg. Et konkret tidspunkt og gjøremål. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Han avslo jo? Mener du han misforstod deg? Dersom ikke så er et nei et - nei. Det er endelig og ikke mulig å forhandle fra din side. Anonymkode: 63139...4d7 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 Hvis han har avslått så er det jo ikke noe å gjøre. En fyr som er interessert avslår ikke å henge med en han liker. Anonymkode: 477cc...d48 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #5 Skrevet 27. april 2024 Neste gang du treffer han, tar du han til siden og sier rett ut: Jeg liker deg veldig godt og lurte på om du vil gå på en date med meg? 😊 Verre er det ikke 👍 Anonymkode: 71d8b...97f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #6 Skrevet 27. april 2024 Om han avslo, må du forholde deg til det. La han være i fred Anonymkode: 7d762...eff 2
Million Skrevet 27. april 2024 #7 Skrevet 27. april 2024 Først av alt; du er 27 og det er ikke gutter, det er MENN. Kan du si mer nøyaktig hva hintet ditt på melding gikk ut på, og hva svaret var ? Hva skrev du egentlig? Kan han ha misforstått? 2 1 1
AnonymousGhost Skrevet 27. april 2024 #8 Skrevet 27. april 2024 Jeg sa sorry for noe veldig lite jeg gjorde dagen før, og som unnskyld, inviterte jeg ham til en drikke. Han sa at det var ikke noe å tenke på, og jeg svarte at det var greit, jeg holder invitasjonen åpen… ikke no mer… Etter det har vi bare snakket vanlig sammen som før. Vi dro til en stevne sammen, og jeg har klart å gi ham en klem etter at jeg vant min kamp. Ellers har det ikke foregått noe mer mellom oss, men jeg begynner å føle desperat TT_TT
AnonymousGhost Skrevet 27. april 2024 #9 Skrevet 27. april 2024 Million skrev (6 timer siden): Først av alt; du er 27 og det er ikke gutter, det er MENN. Kan du si mer nøyaktig hva hintet ditt på melding gikk ut på, og hva svaret var ? Hva skrev du egentlig? Kan han ha misforstått? Jeg sa sorry for noe veldig lite jeg gjorde dagen før, og som unnskyld, inviterte jeg ham til en drikke. Han sa at det var ikke noe å tenke på, og jeg svarte at det var greit, jeg holder invitasjonen åpen… ikke no mer… Etter det har vi bare snakket vanlig sammen som før. Vi dro til en stevne sammen, og jeg har klart å gi ham en klem etter at jeg vant min kamp. Ellers har det ikke foregått noe mer mellom oss, men jeg begynner å føle desperat TT_TT
Gjest ZarahSweet Skrevet 27. april 2024 #10 Skrevet 27. april 2024 Hei. Vil du ta en kaffe med meg? Bedre å vite enn å lure. Sier han nei er det på tide å gå videre.
AnonymousGhost Skrevet 27. april 2024 #11 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvis han har avslått så er det jo ikke noe å gjøre. En fyr som er interessert avslår ikke å henge med en han liker. Anonymkode: 477cc...d48 Jeg skjønner at rejection er rejection, men det må være en måte å gjøre en mann til å like deg. Jeg har seriøst ikke lyst å gi opp. Jeg har aldri likt noen så godt i livet mitt, og jeg ser meg selv ganske over average i utseende, så det bør ikke være så vanskelig (?) Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få ham til å bli interessert… :’(
sicario Skrevet 27. april 2024 #12 Skrevet 27. april 2024 Hun som er min samboer i dag sendte meg en sms. Hun spurte om jeg hadde lyst til å møtes for å gjøre noe hyggelig/morsomt. Trenger ikke være mer komplisert en som så 😊
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #13 Skrevet 27. april 2024 AnonymousGhost skrev (6 minutter siden): Jeg skjønner at rejection er rejection, men det må være en måte å gjøre en mann til å like deg. Jeg har seriøst ikke lyst å gi opp. Jeg har aldri likt noen så godt i livet mitt, og jeg ser meg selv ganske over average i utseende, så det bør ikke være så vanskelig (?) Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få ham til å bli interessert… :’( Nei, du kan ikke få noen som ikke er interessert i deg til å bli interessert. Anonymkode: 477cc...d48 1
AnonymousGhost Skrevet 27. april 2024 #14 Skrevet 27. april 2024 svartkatt skrev (19 timer siden): Et hint ble avslått? Skjønner ikke hva det betyr. Ikke sikkert han forsto hintet.. Bedre å bare spørre direkte, tenker jeg. Et konkret tidspunkt og gjøremål. Er ikke en person som er mye på byen, og har egentlig aldri gått på date🥲hva kan man for eksempel gjøre?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #15 Skrevet 27. april 2024 AnonymousGhost skrev (56 minutter siden): Jeg sa sorry for noe veldig lite jeg gjorde dagen før, og som unnskyld, inviterte jeg ham til en drikke. Han sa at det var ikke noe å tenke på, og jeg svarte at det var greit, jeg holder invitasjonen åpen… ikke no mer… Etter det har vi bare snakket vanlig sammen som før. Vi dro til en stevne sammen, og jeg har klart å gi ham en klem etter at jeg vant min kamp. Ellers har det ikke foregått noe mer mellom oss, men jeg begynner å føle desperat TT_TT Hvis du inviterte han med ut, i sammenheng med en unnskyldning så er det ikke sikkert han tolket det som noe mer enn en unnskyldning. Tenker at det sikreste er å invitere han med ut, på en direkte måte. "Kunne du tenkt deg å bli med ut på en date?" Anonymkode: 3d025...069 1
AnonymousGhost Skrevet 27. april 2024 #16 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du inviterte han med ut, i sammenheng med en unnskyldning så er det ikke sikkert han tolket det som noe mer enn en unnskyldning. Tenker at det sikreste er å invitere han med ut, på en direkte måte. "Kunne du tenkt deg å bli med ut på en date?" Anonymkode: 3d025...069 Det var det jeg tenkte, så har derfor ikke lyst å gi opp enda! Men synes selv at det er veldig vanskelig å ta det steget... Som sagt er jeg en veldig sjenert person og har ingen erfaring med menn... TT_TT Har heller ikke lyst å gjøre det awkward mellom oss...
Gjest ZarahSweet Skrevet 27. april 2024 #17 Skrevet 27. april 2024 3 hours ago, AnonymousGhost said: Jeg skjønner at rejection er rejection, men det må være en måte å gjøre en mann til å like deg. Jeg har seriøst ikke lyst å gi opp. Jeg har aldri likt noen så godt i livet mitt, og jeg ser meg selv ganske over average i utseende, så det bør ikke være så vanskelig (?) Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre for å få ham til å bli interessert… :’( Derfor du må være direkte. Enten liker han deg på de måten eller ikke. Riv av plasteret.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #18 Skrevet 29. april 2024 Har du noen venninner som kunne arrangert en fest eller noe, og så ba du ham sammen med noen andre fra treningen? Da vil det ikke være kun han som blir invitert, og så kan du se hvordan det går når dere møtes på festen. Men, jeg ville ikke hatt den store forhåpningen. Han virker ikke spesielt interessert, og hvis du er veldig "på" så kan det føre til at han bare ser på deg som innpåsliten. Anonymkode: 4e03d...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå