AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Vanskelig å beskrive dette men det er 1 år siden vi gjorde det slutt fordi vi passa ikke sammen som partnere. Men selv om vi ikke passa sammen hvorfor glemmer jeg han ikke etter 1 år? k39 Anonymkode: a2af3...002
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Samme problemet her, bare det har gått endel mer enn 1 år. m39 Anonymkode: 9e93b...c11
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Vi hadde det egentlig topp, men jeg hadde en ide om hvordan det skulle føles når jeg møtte den rette, og det var ikke det jeg følte med henne. Angret egentlig så fort jeg gjorde det slutt. Det er 14 år siden nå. Tenker på det nesten daglig, og har egentlig aldri kommet meg videre. M44 Anonymkode: 2a957...59f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 Trist å lese om dere og. Men hvorfor føler vi det slik for partnere vi ikke passet sammen med? Hadde det til og med kjedelig med han og savnet han ikke når vi ikke var med hverandre. Kjedelig å prate i tlf med han. Vi var så ulike på så mye og få ting som vi hadde til felles. Hadde jo ikke gått å vært sammen slik fortsatt. Men tenker på han ennå og jeg begriper det ikke. Anonymkode: a2af3...002
Gjest vil bare vite Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 Dette har jeg tenkt endel på også. Skal følge tråden og lære av gode råd om temaet. Hvis livet er et spill, så er kjærligheten det tøffeste spillet å være med i av alle. Er det lettere å komme over eksen om man har tilknyttet seg en ny partner kanskje? Som jeg sa til en sykelig sjalu kjæreste engang; se det sånn, at du også fikk meg, som du ser for deg at andre fikk meg. Da han ble min eks, hadde han tenkt mye på det jeg sa. Og hadde brukt denne tanken i sitt nye forhold. Det hjalp faktisk litt sa han.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #6 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trist å lese om dere og. Men hvorfor føler vi det slik for partnere vi ikke passet sammen med? Hadde det til og med kjedelig med han og savnet han ikke når vi ikke var med hverandre. Kjedelig å prate i tlf med han. Vi var så ulike på så mye og få ting som vi hadde til felles. Hadde jo ikke gått å vært sammen slik fortsatt. Men tenker på han ennå og jeg begriper det ikke. Anonymkode: a2af3...002 Fordi det er drømmen om kjærlighet som glipper. Anonymkode: c0530...9b6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #7 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Trist å lese om dere og. Men hvorfor føler vi det slik for partnere vi ikke passet sammen med? Hadde det til og med kjedelig med han og savnet han ikke når vi ikke var med hverandre. Kjedelig å prate i tlf med han. Vi var så ulike på så mye og få ting som vi hadde til felles. Hadde jo ikke gått å vært sammen slik fortsatt. Men tenker på han ennå og jeg begriper det ikke. Anonymkode: a2af3...002 For meg har det hele blitt et bevis på at man ikke vet man har før man mister det. Jeg savnet henne heller ikke slik jeg selv mente jeg burde, og det tok jeg til inntekt for at hun ikke var riktig for meg. Men så fort hun var borte, og det gikk opp for meg at hun ikke kom tilbake - da var savnet der med én gang. Vi hadde det helt supert sammen, men likevel klarte jeg ikke å forstå hva jeg hadde. Og vi var bare sammen i to små år. Altså, folk hvis livspartner har dødd fra dem etter 30 år har jo kommet seg videre på kortere tid enn jeg har brukt til nå. M44 Anonymkode: 2a957...59f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #8 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For meg har det hele blitt et bevis på at man ikke vet man har før man mister det. Jeg savnet henne heller ikke slik jeg selv mente jeg burde, og det tok jeg til inntekt for at hun ikke var riktig for meg. Men så fort hun var borte, og det gikk opp for meg at hun ikke kom tilbake - da var savnet der med én gang. Vi hadde det helt supert sammen, men likevel klarte jeg ikke å forstå hva jeg hadde. Og vi var bare sammen i to små år. Altså, folk hvis livspartner har dødd fra dem etter 30 år har jo kommet seg videre på kortere tid enn jeg har brukt til nå. M44 Anonymkode: 2a957...59f Har hun kommet seg videre da? Anonymkode: d3bc2...1fe
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #9 Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 23.20): Vanskelig å beskrive dette men det er 1 år siden vi gjorde det slutt fordi vi passa ikke sammen som partnere. Men selv om vi ikke passa sammen hvorfor glemmer jeg han ikke etter 1 år? k39 Anonymkode: a2af3...002 Noen ganger tar det lenger tid. Men det går over. Anonymkode: 16abe...10a
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #10 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.4.2024 den 22.41): Har hun kommet seg videre da? Anonymkode: d3bc2...1fe Hun fant seg en etter en stund, og etablerte familie for mange år siden. M44 Anonymkode: 2a957...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå