AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 I tråden hvor det ble spurt om noen tok spruten i munnen så virker det som kvinnene har enten et hat/elsk forhold til det. De fleste kvinner som sier de ikke klarer det, klager på konsistensen. Så da lurer jeg på om det er en årsakssammenheng mellom det og hvilken mat de ikke klarer på grunn av konsistensen. Er det hold i teorien om at kvinner som svelger, er mer tilbøylig til å spise mat som for eksempel, røykelaks, østers, lutefisk, kjøtt med fett på, sushi, aspik, foie gras, blåskjell, escargot etc.? - og omvendt angående mat for de som ikke klarer konsistensen på sæd? Anonymkode: 71298...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Nei, absolutt ikke. Sushi har ikke samme konsistens som sperm 😂😂 Anonymkode: 26d61...1e3 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 De matvarene/-rettene TS ramser opp, har da svært ulike konsistenser. Anonymkode: f8a8e...631 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De matvarene/-rettene TS ramser opp, har da svært ulike konsistenser. Anonymkode: f8a8e...631 Alle rettene har litt sånn sleip konsistens eller lite tyggemotstand, men på smak så er det større variasjoner på det jeg ramset opp. Anonymkode: 71298...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Sushi har ikke samme konsistens som sperm 😂😂 Anonymkode: 26d61...1e3 Det kan nok være riktig, men veldig mange som vegrer seg for å spise sushi også på grunn av konsistens. Så det kan hende der finnes en sammenheng, spiser du sushi så er du også mer tilbøylig til å svelge andre ting. Anonymkode: 71298...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 Konsistensen på sæd har aldri plaget meg, smaken er verre. Men jeg liker alt på lista til TS, bortsett fra aspik 🤔 Anonymkode: 1aed0...cb4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 Uten at det gir grunnlag som statistisk sannhet så kan jeg nevne en observasjon. En tidligere samboer var veldig "picky" i matveien, alltid noe med konsistensen. For eksempel så ville halve koteletten ligge igjen på fatet, for det var bare den runde medaljongen midt inni som var spiselig, helst skulle kjøttet være tørt. Hun ville ihvertfall ikke ha noe sperm eller smøredråper i munnen, knapt nok pikken. En annen partner spiste alt som ble satt frem, østers og alle slags skjell var yum yum, likeså var en liten sædsprut. Men hun var riktignok asiatisk, og de er jo vant med å spise mye forskjellig. Anonymkode: 71298...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Konsistensen på sæd har aldri plaget meg, smaken er verre. Men jeg liker alt på lista til TS, bortsett fra aspik 🤔 Anonymkode: 1aed0...cb4 Smaker det så veldig mye, og skal man smake så mye på det? Anonymkode: 71298...3a0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Alle rettene har litt sånn sleip konsistens eller lite tyggemotstand, men på smak så er det større variasjoner på det jeg ramset opp. Anonymkode: 71298...3a0 Har du smakt sæd? Jeg har ikke spist rå østers, men ingen av de andre matvarene kan sammenlignes for min del. Sæd har ingen tyggemotstand, og avhengig av personen som leverer så er det mer som snørr eller sårvæske i konsistens. Smaksmessig avhenger det av mottager, men man kan sikkert få en smak av umami? Anonymkode: fb998...86f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: I tråden hvor det ble spurt om noen tok spruten i munnen så virker det som kvinnene har enten et hat/elsk forhold til det. De fleste kvinner som sier de ikke klarer det, klager på konsistensen. Så da lurer jeg på om det er en årsakssammenheng mellom det og hvilken mat de ikke klarer på grunn av konsistensen. Er det hold i teorien om at kvinner som svelger, er mer tilbøylig til å spise mat som for eksempel, røykelaks, østers, lutefisk, kjøtt med fett på, sushi, aspik, foie gras, blåskjell, escargot etc.? - og omvendt angående mat for de som ikke klarer konsistensen på sæd? Anonymkode: 71298...3a0 Nei det tror jeg ikke. Jeg tror at de aller fleste kan klare konsistensen. Det ikke alle klarer er og ta spruten rett i munnen, ikke at jeg har prøvd det, men hvis man fyrer av en skikkelig ladning og treffer drøvelen, så er ikke det noe særlig. Smaken på konsistens kan læres opp akkurat som smaken på visse matvarer. Anonymkode: ed9ec...650
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #11 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har du smakt sæd? Jeg har ikke spist rå østers, men ingen av de andre matvarene kan sammenlignes for min del. Sæd har ingen tyggemotstand, og avhengig av personen som leverer så er det mer som snørr eller sårvæske i konsistens. Smaksmessig avhenger det av mottager, men man kan sikkert få en smak av umami? Anonymkode: fb998...86f Umami er jo den nye smaken som skal være i all mat nå 🙂 Skjønner at der er visse ulikheter mellom mat og sæd, men veldig mange som sliter med konsistens på mat og tenker at disse kanskje er mindre tilbøyelig til å ta spruten i munnen, enn noen som gafler i seg det meste. Så visst det er en sammenheng her så blir alle dater invitert på restaurant med østers på menyen. Anonymkode: 71298...3a0
Tennplugg Skrevet 27. april 2024 #12 Skrevet 27. april 2024 Asparges, løk, chili og alkohol gir mindre god smak på sæden. Ananas(juice) og østers gir god smak på sæden. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #13 Skrevet 27. april 2024 Jeg er veldig kresen på konsistens (sopp, sushi, snegle, peanøttsmør, komle og diverse er no go), men svelger sæd med glede 🤷🏼♀️ Er derimot ikke kresen på smak når det kommer til mat, så mulig det spiller inn. Synes ikke sæd smaker vondt. Anonymkode: 63d32...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #14 Skrevet 28. april 2024 Liker sæd, liker ingenting av det du ramser opp bortsett fra sushi. Anonymkode: 0944f...231
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #15 Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Liker sæd, liker ingenting av det du ramser opp bortsett fra sushi. Anonymkode: 0944f...231 Da er du en av de som viser at teorien min ikke stemmer i alle tilfeller. Men å si at du liker sæd var vel å dra den litt langt, men kanskje at du tenner på handlingen som igjen gjør at litt sæd er helt greit. Anonymkode: 71298...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå