Anonym35 Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Hei. Jeg har vært i en uavklart seksuell relasjon med en fyr i snart 2 år (!). Jeg har vært forelska, vi har sex, men jeg har konstant savnet at han har tid til meg, og har følt at jeg gir mer enn han gir inn i relasjonen. Jeg kjenner vi er ulike. Samtidig har jeg blitt glad i han. Han er svært opptatt i sitt eget liv, og har lite tid til meg. Jeg ønsket å bli sammen med han før, men han sa at han måtte vente. Nå er det mulig han ønsker det. Kan virke som at ingen av oss klarer å ta "steget" inn i forholdet, og jeg ser jo og mange røde flagg med han. LIkevel hadde jeg ønsket mer tid med han, får å se om det kan være noe, men han har ikke tid.. Jeg blir derfor veldig låst. Jeg har pga. utolmodigheten min vært litt på tinder, siden jeg jo ikke er sammen med han og savner mer oppmerksomhet og en tettere relasjon med han. Jeg har og kanskje følt meg litt "brukt" seksuelt. Jeg har ønsket å gjøre mange ting, men ikke fått han med på det, det blir ofte sofaen, TV og sex. Det har vært vanskelig, men jeg har vært forelska. Vanskelig å forklare. Jeg har låst meg veldig fast med han. På tinder snakket jeg en fyr. Han virker nå interessert i å møtes. Han virker mye mer hyggelig, opptatt av å gjøre ting sammen, enn han jeg treffer nå. Jeg ønsker å gå en tur med han, bare for å sjekke om det kan være noe. Vil det være "innenfor" å gjøre det, uten å si ifra om noe til han andre? Jeg ønsker ikke noe seksuelt med han nye, men går gjerne en tur med han. Dersom jeg finner ut at det kan være noe med han nye, vil jeg avslutte den uavklarte relasjonen med han gamle. Jeg og han jeg har holdt på med har jo vært "eksklusive". Men ikke vært sammen. Jeg har rett og slett venta på han i lang tid, men han har ikke tid. Jeg kjenner meg litt dårlig behandla av han. Han gir seg svært lite, er egoistisk. Men jeg har tenkt at det kanskje kan bli bedre.. Er det drøyt å gå en tur / ta en kaffe med en annen på tinder i min situasjon nå? Jeg vil aldri ha sex med han før jeg avslutter den andre relasjonen. SIkkert rart spørsmål, men jeg er en person som lett får dårlig samvittighet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Og den nye typen fra tinder er inneforstått at du kun skal ha han som en emosjonell søppelbøtte som du går turer med? Anonymkode: 2f61e...b24 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Nei, jeg synes ikke du gjør noe galt i å møte andre. Du har gitt fyren 2 år, mest sannsynlig så blir det aldri dere. Anonymkode: dcc01...d81 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg synes ikke du gjør noe galt i å møte andre. Du har gitt fyren 2 år, mest sannsynlig så blir det aldri dere. Anonymkode: dcc01...d81 Enig med siste talar! Og du veit det jo egentleg sjølv: Fyr nummer 1 er ikkje forelska i deg og kjem heller aldri til å ta "steget" inn i eit forhold med deg. Kos deg på tur med han nye 😍 Anonymkode: 847b9...4f0 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 Nesten som å lese om meg selv dette 😅 Jeg vurderer også å date andre nå. Så jeg støtter deg fult ut. Anonymkode: eccd0...3b5 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 Date andre men si fra til begge. Anonymkode: ee754...a72
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 Du skylder ingen å fortelle hvem du ligger med. Ei heller han som ikke vil noe annet å ligge. Men for han nye, er det mest ryddig å fortelle at du har en uforpliktende relasjon. Dersom det blir mer enn den gåturen og du fortsatt kjenner på følelser for nummer èn, bør selvfølgelig nummer to få vite det. Anonymkode: c7739...d7b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skylder ingen å fortelle hvem du ligger med. Ei heller han som ikke vil noe annet å ligge. Anonymkode: c7739...d7b De har avtalt å være seksuelt eksklusive. Hvis ts vil endre på det, må hun gi beskjed og ikke minst bruke kondom. Anonymkode: ee754...a72 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 Det er mer enn innafor, du burde gjøre det. Han du ligger med hadde ikke en gang tenkt tanken på å si fra til deg om han datet andre. Håper du kjenner deg sterk nok til å avslutte den relasjonen snart. Anonymkode: d2d59...66a 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 Avslutt med din pulvenn. Ikke vits å date andre når hjertet og følelsene dine er hos han. Det blir aldri noe mer med deg og pulevennen, da hadde han slått til forlengst. Flott at du endelig har innsett at du må begynne å date andre. Lykke til! Anonymkode: a2240...af5
Irak Skrevet 27. april 2024 #11 Skrevet 27. april 2024 (endret) Anonym35 skrev (9 timer siden): Hei. Jeg har vært i en uavklart seksuell relasjon med en fyr i snart 2 år (!). Jeg har vært forelska, vi har sex, men jeg har konstant savnet at han har tid til meg, og har følt at jeg gir mer enn han gir inn i relasjonen. Jeg kjenner vi er ulike. Samtidig har jeg blitt glad i han. Han er svært opptatt i sitt eget liv, og har lite tid til meg. Jeg ønsket å bli sammen med han før, men han sa at han måtte vente. Nå er det mulig han ønsker det. Kan virke som at ingen av oss klarer å ta "steget" inn i forholdet, og jeg ser jo og mange røde flagg med han. LIkevel hadde jeg ønsket mer tid med han, får å se om det kan være noe, men han har ikke tid.. Jeg blir derfor veldig låst. Jeg har pga. utolmodigheten min vært litt på tinder, siden jeg jo ikke er sammen med han og savner mer oppmerksomhet og en tettere relasjon med han. Jeg har og kanskje følt meg litt "brukt" seksuelt. Jeg har ønsket å gjøre mange ting, men ikke fått han med på det, det blir ofte sofaen, TV og sex. Det har vært vanskelig, men jeg har vært forelska. Vanskelig å forklare. Jeg har låst meg veldig fast med han. På tinder snakket jeg en fyr. Han virker nå interessert i å møtes. Han virker mye mer hyggelig, opptatt av å gjøre ting sammen, enn han jeg treffer nå. Jeg ønsker å gå en tur med han, bare for å sjekke om det kan være noe. Vil det være "innenfor" å gjøre det, uten å si ifra om noe til han andre? Jeg ønsker ikke noe seksuelt med han nye, men går gjerne en tur med han. Dersom jeg finner ut at det kan være noe med han nye, vil jeg avslutte den uavklarte relasjonen med han gamle. Jeg og han jeg har holdt på med har jo vært "eksklusive". Men ikke vært sammen. Jeg har rett og slett venta på han i lang tid, men han har ikke tid. Jeg kjenner meg litt dårlig behandla av han. Han gir seg svært lite, er egoistisk. Men jeg har tenkt at det kanskje kan bli bedre.. Er det drøyt å gå en tur / ta en kaffe med en annen på tinder i min situasjon nå? Jeg vil aldri ha sex med han før jeg avslutter den andre relasjonen. SIkkert rart spørsmål, men jeg er en person som lett får dårlig samvittighet. Altså i teorien hvis du og han ikke har avklart at dere er kjærester så kan du gjøre hva du vil...Tror ikke det er så gunstig for deg da siden følelsene kan gjøre deg forvirret, og da kan det bli vanskelig. En kaffe synes jeg er innafor uansett relasjon egentlig hvis du bare vil se hvordan han er, før du evt gjør noe mer. Ville ikke drøyd det for lenge uansett. Synes du skal være litt kynisk, og tenke på deg selv. Hva skal til for at du kan ha det bra? Virker jo ikke som han av og på fyren egentlig er interessert, og ofte så kan mannfolk bli plutselig veldig interesserte hvis de skjønner at de kan miste fordeler, så her må du passe litt på. Synes ikke dette er rare spørsmål i det hele tatt. Er jo bra at du er redd for å såre andre mennesker. Det vitner jo bare om at du er ei dame med integritet. Så treffer du en mann som er rett for deg så kan det jo fort si pang 😂. Integritet tror jeg en mann synes er sexy da, men det er jo meg det da. Så kan man jo diskutere hva integritet er til man blir blå....Er jo ulikt fra individ til individ hva man legger i det begrepet der. Endret 27. april 2024 av Irak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå