Gå til innhold

Hva er det mest pinligste du har gjort eller opplevd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En god latter forlenger livet sies det! Hva er det mest pinligste du har gjort i livet eller opplevd? Denne tråden er kun for å dele ting vi har opplevd som vi syntes var pinlig men kan le av i dag! 😁

INGEN MOBBING ELLER TROLLING, TAKK! :fy:

Jeg kan godt begynne med å fortelle noe som hendte meg en gang når jeg var tenåring. Jeg satt sammen med en jeg likte veldig godt på skolen, vi pratet og lo og hadde det virkelig hyggelig sammen. Vi var kun gode venner men jeg var hemmelig forelsket i ham men våget ikke å si noe. Jeg følte han var intressert i meg også for han ville hele tiden være sammen med meg i friminuttene og på fritiden. Men nok om det. Mens vi pratet så kjente jeg magen begynte å oppføre seg merkelig. Mye rumling. Jeg hadde ikke spist på lenge så tenkte det var det som var årsaken så prøvde å ignorere det. Plutselig, helt uten noe som helst forvarsel feis jeg! En skikkelig høy en også! Det var ubeskrivelig flaut! Enda flauere var det når han brøt ut i latter. Der og da ønsket jeg bare å forsvinne ned i et svart hull 🫣😅

Anonymkode: 33725...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som våger å dele noe? Ikke engang som anonym? 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelt ?    Da jeg "våknet opp" med den 18 år eldre ex-stemora til kompisen min etter fyllesex (hans fars tidligere kjæreste er vel rettere å si).

Ellers ?     En fatal feilkjøring som bussjåfør.  Hadde kjørt der 100-vis av ganger før, visste godt hvor jeg skulle. Satt i andre tanker, rutinesløvhet kalles det.  Fryktelig ekkelt og flaut.

Anonymkode: 5a240...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...