Brunhilde Skrevet 29. april 2024 #22 Skrevet 29. april 2024 Jeg er ikke kjempeglad i cider, men kjøper meg av og til en Halmstad Pomegranate (granateple), den er god.
Angelheart2 Skrevet 29. april 2024 #23 Skrevet 29. april 2024 Hvis du først og fremst er ute etter søte drikker så kan du trygt velge de aller fleste ciderene som er å få kjøpt i dagligvare. Spesielt Somersby og Grevens er alle veldig søte, mens Bulmers kan være noe tørrere. Dersom du derimot vil ha riktig god cider som er tørrere og passer godt til mat, så er det veldig mye bra på Polet, for eks. den fra Alde, som ble nevnt tidligere.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #24 Skrevet 29. april 2024 Helsinki Long-drink med gin og pink grapefruit. Den er supergod Anonymkode: ef676...a23
Vestlig Skrevet 29. april 2024 #25 Skrevet 29. april 2024 https://www.vinmonopolet.no/Land/Norge/Vestland/Kvestad-Issider/p/15337102 Ta turen på polet og spør der, det er mye veldig god norsk sider av høy kvalitet. Den jeg har linket til er meget god, men du finner gode sidere som er rimeligere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå