AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Del Skrevet 26. april 2024 Jeg dater en fyr som jeg mistenker er autist, men noen ganger klarer jeg ikke lese ansiktsuttrykket hans og det er vanskelig å holde i gang samtalen. Om vi sitter sammen og bare ser på en film sammen så kan han si: hva er det du tenker på nå. Jeg er konsentrert om filmen så spørr han det plutselig også virker han tankefull også. Jeg har aldri sett ham smile nesten, og det er vanskelig å holde i gang samtale også iblant med han. Det er som at han ikke sier hele setninger hele tiden, og jeg klarer ikke ha en lang samtale med ham. Det er korte svar ofte, og jeg må holde i gang samtalen. Når han sier hei så er ansiktet helt alvorlig. Anonymkode: ee3e8...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Del Skrevet 26. april 2024 Nei. Anonymkode: bfc59...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Del Skrevet 26. april 2024 Det kan ikke jeg vite. Men du virker ikke helt overbevist mtp han, er deg noen vits for noen av dere å fortsette dette? Anonymkode: 9e6ef...b3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Del Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ikke jeg vite. Men du virker ikke helt overbevist mtp han, er deg noen vits for noen av dere å fortsette dette? Anonymkode: 9e6ef...b3d Han har vært sånn helt fra starten av. Og siden date nr 1. Anonymkode: ee3e8...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Del Skrevet 26. april 2024 Du vet kanskje ikke hva autisme er? Anonymkode: 4e862...b33 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #6 Del Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan ikke jeg vite. Men du virker ikke helt overbevist mtp han, er deg noen vits for noen av dere å fortsette dette? Anonymkode: 9e6ef...b3d Jeg har vurdert avslutte da det ikke går slik Anonymkode: ee3e8...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaine Skrevet 26. april 2024 #7 Del Skrevet 26. april 2024 Kanskje, kanskje ikke? Kan vel egentlig ingen av oss her på ett forum finne ut av, kun basert på informasjon fra personen han dater 😅 Men sånn, spiller ikke noen rolle hvorfor han er som han er, det virker som om du ikke liker det, og det er jo en ærlig sak, så snakk med han om det, eller eventuelt tenk over om dere egentlig er en så god match? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Del Skrevet 26. april 2024 Hva er galt med å være autist? Jeg er det selv. Anonymkode: b9d40...7de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Del Skrevet 26. april 2024 Klart han er. Autist med asperger, litt bedragerisyndrom kombinert med ptsd og litt narsisisme. Et lite snev av herpes har han også. Kanskje du skal oppsøke psykolog? Siden du kommer på kg for å få diagnoser så er det åpenbart du trenger hjelp. Anonymkode: 2410a...675 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Del Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har vært sånn helt fra starten av. Og siden date nr 1. Anonymkode: ee3e8...5c5 Det er jo ikke spørsmålet. Du virker ikke såå forelska, bare. Anonymkode: 9e6ef...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 26. april 2024 #11 Del Skrevet 26. april 2024 Tviler på han er autist, men ikke godt å si hvorfor han er slik. Kanskje han er bare veldig sjenert? Eller kanskje det bare er sånn han er som person Du sier at han har hvert slik fra starten av og det virker ikke som du liker det... hvorfor orker du då å fortsette? Hadde jeg måtte dradd ord ut av noen og de virket sånn "meh" til alt så hadde ihvertfall jeg gidd opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #12 Del Skrevet 26. april 2024 ... Kanskje han bare ikke synes du er interessant, men du er tilgjengelig... Anonymkode: 37a81...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #13 Del Skrevet 26. april 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dater en fyr som jeg mistenker er autist, men noen ganger klarer jeg ikke lese ansiktsuttrykket hans og det er vanskelig å holde i gang samtalen. Om vi sitter sammen og bare ser på en film sammen så kan han si: hva er det du tenker på nå. Jeg er konsentrert om filmen så spørr han det plutselig også virker han tankefull også. Jeg har aldri sett ham smile nesten, og det er vanskelig å holde i gang samtale også iblant med han. Det er som at han ikke sier hele setninger hele tiden, og jeg klarer ikke ha en lang samtale med ham. Det er korte svar ofte, og jeg må holde i gang samtalen. Når han sier hei så er ansiktet helt alvorlig. Anonymkode: ee3e8...5c5 Om han er autist eller ikke er ikke problemet her, det høres ikke ut som om dere er kompatible. Om han spør hva du tenker på i løpet av en film kan det hende han ikke klarer å lese ansiktsuttrykket ditt og sjekker inn for å få avklart om du har det bra. Anonymkode: e8bfe...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #14 Del Skrevet 27. april 2024 Spiller det noen rolle hva det står på merkelappen? Han er den han er uansett. Men han virker ikke autistisk, men nå har heller ingen her kompetanse til å stille den type diagnose. Jeg ville gjettet på at han er introvert og usikker. Kanskje litt innpå asberger spekteret. Men dette handler om personlighet - ikke sykdom. Så du kan kalle det hva du vil. Men det er personligheten hans du har å forholde deg til. Anonymkode: 51725...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #15 Del Skrevet 27. april 2024 Autister er svært forskjellige, det er et ganske langt utredningsløp, så det er ingen her som kan svare på spørsmålet ditt. Om noe tipper jeg han er introvert, men åpenbart interessert i å vite mer om deg. Hvis du irriterer deg hvordan blir dette om noen år? Anonymkode: b00a1...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #16 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er galt med å være autist? Jeg er det selv. Anonymkode: b9d40...7de Hva som er galt? Det går ikke an å leve med en autist om man er helt normal selv. Og det er arvelig. Nei takk! Anonymkode: 442ac...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #17 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hva som er galt? Det går ikke an å leve med en autist om man er helt normal selv. Og det er arvelig. Nei takk! Anonymkode: 442ac...1dd Ikke dra alle under samme kam takk! Jeg er normal og er gift på 13 året med en autist. Vi har barn. Anonymkode: 55586...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #18 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva som er galt? Det går ikke an å leve med en autist om man er helt normal selv. Og det er arvelig. Nei takk! Anonymkode: 442ac...1dd Slutt å prate tull. Jeg bor med en autist, og det går an. Anonymkode: 0df47...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #19 Del Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva som er galt? Det går ikke an å leve med en autist om man er helt normal selv. Og det er arvelig. Nei takk! Anonymkode: 442ac...1dd Har du hørt om et spekter? Det finnes massevis av folk du aldri ville trodd var autister engang, jeg er gift med en "normal" mann. Vi lever et helt vanlig og fint liv sammen 🤷♀️ Anonymkode: 5c02a...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå