Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 for en skuffende film. Om den ikke var direkte elendig så vil jeg i allefall karaktrisere den som dårlig
Minnie27 Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Den var litt skuffende ja, men den var ikke dårlig syns jeg. Litt... lang kasnkje.
Donnie Darko Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Jeg syns den var kanonbra jeg. Faktisk også noe av de bedre skuespillerprestasjonene jeg har sett.
Gjest Gitte Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Jeg syns også Mystic River er en bra film.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #6 Skrevet 9. februar 2006 for en skuffende film. Om den ikke var direkte elendig så vil jeg i allefall karaktrisere den som dårlig ← Enig. Jeg skjønner ikke all den rosen denne filmen får. Enkelte steder var den ufrivillig komisk.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #7 Skrevet 10. februar 2006 ??? Mystic River var en utrolig rørende film som traff meg rett i hjertet. Utrolig bra skuespiller prestasjoner også. Skjønner ikke noe jeg... har vi sett samme film?
*Shira* Skrevet 10. februar 2006 #8 Skrevet 10. februar 2006 Mystic River var en utrolig bra film. Hadde en ekkel vond klump i magen, på samme måte som når ved "Festen". Veldig bra spillt av Sean Penn
Miss Marple Skrevet 10. februar 2006 #9 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes også den var bra, og satt med den samme vonde klumpen i magen etter filmen var slutt. Og Sean Penn spilte utrolig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå