Gå til innhold

Hvorfor legges det ut i avisa når noen har kjøpt et hus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig aldri tenkt over at dette blir gjort før jeg selv kjøpte meg hus nylig og plutselig fikk se navnet mitt i avisa med tittelen "denne summen ... måtte hun bla opp for dette huset" og så et digert bilde av huset jeg har kjøpt. 

Fikk sånn rar og uggen følelse av tanken på at alle som leser gjennom avisa skal vite hvor jeg bor hen.. Er egentlig en ganske privat person så har reservert meg mot å ha tlf  nummer og adresse på nettet, men nå vet jo "alle" som leser den avisa hvor jeg bor.

Anonymkode: c2e30...104

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eiendomsoverdragelser er offentlige opplysninger.

Anonymkode: 7ae98...520

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tilføye at jeg hadde en periode en ex som "stalket" meg så jeg flyttet rundt og var litt paranoid i noen år at han skulle finne ut hvor jeg bodde og plutselig møte opp. Jeg tviler jo sterkt på at han har sett dette siden jeg vet at han ikke bor i nærheten av der jeg bor nå så han leser nok ikke den lokalavisa. Men det er kanskje litt av grunnen til at jeg fikk sånn klump i magen av å se dette. Når jeg liksom ikke tenkte over at det kom til å havne i avisen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eiendomsoverdragelser er offentlige opplysninger.

Anonymkode: 7ae98...520

Jeg vet det, men tenkte ikke over at jeg kom til å havne i avisa automatisk av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...