Gå til innhold

Kvalm og dårlig etter Botox - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk Botox som medisinsk behandling for en uke siden. Jeg er konstant kvalm, slapp og føler meg dårlig. Mistenker Botox. Aner ikke hvor mye jeg fikk, legen satt det i endetarmen(!) med to stikk.

Noen som vet hvor lenge man er dårlig??

Anonymkode: 328f4...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig rart ut for botox påvirker jo ikke kroppen ellers. Er jo som et silikon implantat,  det ligger bare der. 

Ta kontakt med legen og spør. Jeg tror du egentlig er syk eller brygge på noe. 

Anonymkode: a74aa...4ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres veldig rart ut for botox påvirker jo ikke kroppen ellers. Er jo som et silikon implantat,  det ligger bare der. 

Står på nett:

Smerte ved injeksjons området, kvalme, hodepine eller influensa liknende symptomer er vanlige symptomer ved en Botox behandling.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Står på nett:

Smerte ved injeksjons området, kvalme, hodepine eller influensa liknende symptomer er vanlige symptomer ved en Botox behandling.

ts

Det er ikke vanlig en uke etterpå. Kanskje du har fått botulisme. 

Anonymkode: ef2b5...15e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Botox er vel noe helt annet enn silikon implantat? Det er ikke et «fremmedlegeme» som legges inn i kroppen og «bare ligger der», men en langvarig bedøvelse som lammer musklene i området der den settes. Sorry for å spore av tråden, men kan det hende ts har uvanlig lav toleranse for bedøvelser? Ville uansett oppsøkt lege el. Jeg har tatt botox i pannen masse ganger, har aldri opplevd noenting slikt.

Anonymkode: 2f569...758

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg fikk Botox som medisinsk behandling for en uke siden. Jeg er konstant kvalm, slapp og føler meg dårlig. Mistenker Botox. Aner ikke hvor mye jeg fikk, legen satt det i endetarmen(!) med to stikk.

Noen som vet hvor lenge man er dårlig??

Begynte symptomene med en gang etter injeksjonen eller kom de gradvis?

Tror det er vanlig å få 50 enheter tilsammen, altså 25 pr stikk. Det fikk jeg mot analfissur iallefall. Tror ikke det er så stor mengde i forhold til hva de setter mot f.eks migrene. Men mer enn hvis du skal bli kvitt rynker i panna.

Anonymkode: 789bc...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...