Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #21 Skrevet 17. februar 2006 Når jeg er syk og sambo spør om det går bedre med meg, sier jeg alltid at jeg har blitt verre Selv om jeg er nesten frisk
Gjest Fruktfat Skrevet 17. februar 2006 #22 Skrevet 17. februar 2006 Jeg går i takt til musikken når jeg hører på MP3-spilleren når jeg går ute. ← synes jeg ser deg! *jeg har silikonpupper (alle her vet det, men kun sambo og et par venner IRL...) *jeg intervjuer meg selv, tenker ut hva jeg skal svare på det og det spm, later som jeg blir tatt bilder av, osv, hihi *jeg synes det er godt å bæsje *jeg strøyk første gangen jeg kjørte opp!!! (det vet INGEN bortsett fra sensor og kjørelærer selvfølgelig, ikke engang samboer!) *jeg tror at jeg _innerst_ inne har en flott sangstemme
Gjest Gjesten Skrevet 17. februar 2006 #23 Skrevet 17. februar 2006 synes jeg ser deg! ← Heldigvis er det ingen som vet det siden de ikke kan høre musikken men jeg ler litt av meg selv når jeg går ut noen ganger.
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #24 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har et inderlig hatforhold til å ta buss. Noe jeg gjør hver eneste dag, til og fra jobb... Men det er ikke hemmelig. Det er imidlertid det faktum at jeg noen ganger får lyst å ta tak i alle andre som sitter på bussen og lempe dem rett av. Fordi de er i veien, lukter rart eller bare generelt irriterer meg. Det er ingen tvil om at disse to tingene har sammenheng...
Gjest Fruktfat Skrevet 17. februar 2006 #25 Skrevet 17. februar 2006 Heldigvis er det ingen som vet det siden de ikke kan høre musikken men jeg ler litt av meg selv når jeg går ut noen ganger. ← så hvis jeg ser noen som går litt rart og liksom litt i takt, så vet jeg at det er deg?
Gjest Gjesten Skrevet 18. februar 2006 #26 Skrevet 18. februar 2006 så hvis jeg ser noen som går litt rart og liksom litt i takt, så vet jeg at det er deg? ← Hvis vedkommende har på seg svart jakke med pelskrage også, så ja.. da er det sikkert meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå