Gjest narsism Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Det er noe rart med meg. Jeg er aldri det samme overalt. Jeg sminker meg i vinduet. Ser akseptabel ut, går ut. På kjøpesenteret i klesbutikken ser jeg meg i et speil. OJ. Hvem er den fargeløse gråe klatten der? Går jeg inn i prøverom blir det bare verre. Fargeløs, til tross for eyeliner og mascara.. Andre ganger. Om kvelden. I det gule lyset på badet, eller et glimt av meg selv i speilet bak bardisken. Pen jo! Er jeg stygg eller Pen ? Noen som har det slik? Kanskje jeg er småkoko
Gjest Jalileh Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Jeg har det også sånn, spesielt i prøverom. Lyset der er kanskje ikke så bra, da?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Har d på samme måte selv mange ganger... Men d er som oftest når jeg har på meg kjedelige klær f.eks i sort.. Husk på at farger er utrolig viktig!! Både på klær, hår, sminke.. Ikke misforstå, mener ikke at d er pent å gå rundt som et maleskrin.
Blackjack Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Kjenner meg så utrolig godt igjen!! Ikke lett det der..
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #5 Skrevet 9. februar 2006 Sørg for å ha best mulig lys der du sminker deg, og et litt stort speil. Lommespeil duger ikke selv om mange tror det. Jo mindre lys det er dit du skal, jo mer og mørkere/sterkere sminke må du ha for at det skal få effekt. Mitt største problem er hos frisøren min. Der har de et helt forferdelig lys, og speil som går helt ned til gulvet uten hylle foran slik at fra der jeg sitter ser jeg ut som en grå elefant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå