AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Vi har en liten gutt i barnehagen, og i dag kom han hjem med en liten dutt i håret, en liten hestehale på toppen av hodet i en strikk. Snakket med min mor som mente dette var en indirekte beskjed om at de mente det var på tide med en klipp. Er dette faktisk en greie i barnehagen? 😅 bare nysgjerrig på om det er sant btw, syns han var megasøt 🙈🩷 Anonymkode: 5acbe...474
Sofakona Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Nei det kan være for å få vekk håret eller for at han ville ha det slik jentene har det 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 Ikke hør på henne. Jobber på småbarn og har en pose med små strikker liggende. Innimellom trengs det for å få unna en pannelugg El. Da kommer som regel hele flokken og alle vil ha strikker. Og da går de selvfølgelig det 🙂 Anonymkode: 57d0a...d96 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hør på henne. Jobber på småbarn og har en pose med små strikker liggende. Innimellom trengs det for å få unna en pannelugg El. Da kommer som regel hele flokken og alle vil ha strikker. Og da går de selvfølgelig det 🙂 Anonymkode: 57d0a...d96 Sofakona skrev (5 minutter siden): Nei det kan være for å få vekk håret eller for at han ville ha det slik jentene har det Ikke sant, som jeg tenkte 🤭 Han har ikke fått så langt hår enda, så da er det sikkert for stas ja Anonymkode: 5acbe...474 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 Hadde ikke lagt noe i det annet enn at han sikkert hadde lyst på en strikk hvis andre hadde det 😅 Anonymkode: 93585...bc1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 Det var nok bare så han ikke skulle få håret fullt av makrell i tomat, maling, kaviar og annen møkk. Anonymkode: 207a3...84b 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 Min erfaring er som en over her sa. Jeg har en gutt med litt lang lugg som kom hjem med strikk en dag. Det hadde visst ballet på seg av småtroll som ville ha strikk når de fikset håret til ene ungen på avdelingen 😄 Han var så fornøyd, og fryktelig søt 😄 Anonymkode: 3a64f...a75 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var nok bare så han ikke skulle få håret fullt av makrell i tomat, maling, kaviar og annen møkk. Anonymkode: 207a3...84b Det gjør de uansett 😂 Anonymkode: 93585...bc1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har en liten gutt i barnehagen, og i dag kom han hjem med en liten dutt i håret, en liten hestehale på toppen av hodet i en strikk. Snakket med min mor som mente dette var en indirekte beskjed om at de mente det var på tide med en klipp. Er dette faktisk en greie i barnehagen? 😅 bare nysgjerrig på om det er sant btw, syns han var megasøt 🙈🩷 Anonymkode: 5acbe...474 Vil med 99.9% sikkerhet si det er for å håret vekk fra ansiktet der og da og ikke noe hint til dere. Anonymkode: 6ff24...836 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 Jeg hadde tatt det som et hint å klippet barnet Anonymkode: 39a9f...7c9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #11 Skrevet 26. april 2024 Jeg satte strikk i håret på en gutt i går på jobb. Han har veldig dårlig syn og bruker briller, trenger ikke masse hår i øynene i tillegg så det var et lite hint til foreldrene ja. Anonymkode: a5b7c...f14
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #12 Skrevet 26. april 2024 Jeg satte strikk i håret til tre barn på jobb i dag. Det første fordi hun hadde en spenne som skled ut stadig vekk, og uten den fikk hun luggen i øynene. Og de to andre, en gutt og ei jente, fordi de også ville ha. Jeg har aldri satt i strikk for å hinte. Foreldrene ser like godt som oss at barna får håret i øynene, tenker jeg. Og det hender også jeg tenker at nå trenger barnet en klipp eller at noen får håret bort fra øynene med strikk, men jeg vet jo godt at det ikke alltid er like lett å få satt i en strikk hver enste travle morgen. Så da setter jeg i en når anledningen byr seg. Dessuten er det forbløffende hvor lite mange barn bryr seg om å ha håret foran øynene og i fjeset. Jeg hadde blitt sprø selv. Men det er ganske vanlig at barn selv insisterer på å ha håret der, og på ingen måte virker plaget av det. Anonymkode: ef4ac...03d 1
minister-mio Skrevet 26. april 2024 #13 Skrevet 26. april 2024 Det er mulig deg er fordi håret falt i øynene/snørra/maten men det betyr jo ikke at dere må klippe han. Dere kan jo sette opp håret hjemme.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #14 Skrevet 26. april 2024 Er ikke en kryptisk beskjed fra barnehagen. Men en klar beskjed fra moren din tenker jeg Anonymkode: af7ca...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #15 Skrevet 26. april 2024 Aldri tenkt tanken en gang. Vi fikser håret til barna fordi det er koselig og barna liker det 😊 Så kryptiske meldinger har vi ikke tid til å pønske ut 🤣 Anonymkode: edbc0...566 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #16 Skrevet 27. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har en liten gutt i barnehagen, og i dag kom han hjem med en liten dutt i håret, en liten hestehale på toppen av hodet i en strikk. Snakket med min mor som mente dette var en indirekte beskjed om at de mente det var på tide med en klipp. Er dette faktisk en greie i barnehagen? 😅 bare nysgjerrig på om det er sant btw, syns han var megasøt 🙈🩷 Anonymkode: 5acbe...474 Jeg tar ofte håret mitt i hestehale på jobb, og da kommer det alltid noen andre som også vil ha strikk i håret. Da får de det😁 Gjør det aldri for å hinte. Har noen så lang lugg at det er et problem tar jeg det opp med foreldrene. Anonymkode: 526be...d36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå