Gå til innhold

Silikonpupper , hvor er det best og hvem er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har dere tatt og er fornøyd, og hos hvem?

Har tenkt på fornebuklinikken, men langt å reise. Må vel på kontrolller osv?

Bor på Vestlandet så Bergen by hadde vært ok.

Finner noen og så ser eg både negative og positive anmeldelser. Blir så skeptisk!

Angrer dere eller fornøyd med resultatet?

Anonymkode: fb0bf...b06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med fornebuklinikken! Kjenner mange som har gjort inngrepet der og alle er like fornøyde :) 

Jeg har hatt mine i 9 år nå og de har vært like fine og uproblematiske i alle år. Amming og alt fungerer akkurat som det skal. Ikke angret en dag.

Har ikke vært på en eneste kontroll. Var på en «fortime» for å finne riktig str, få informasjon osv, men tipper de kan ta den på en torsdag og operasjonen på fredag f.eks eller noe sånt for deg som har lang reisevei.

Anonymkode: 3a8ba...a1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også operert på Fornebuklinikken. 
For noen år tilbake hos Dr.Pål Schistad, fantastisk mann som desverre har gått bort..   😔 anbefaler fornebuklinikken på det varmeste, alle der er nok flinke. 
har motivaimplantater under muskel. 
Tidligere hatt mentor implantat under muskel og var veldig fornøyd med dem også

Anonymkode: 59f59...a98

AnonymBruker
Skrevet

Skal sies at jeg bor 50 mil unna Oslo, jeg var kun på etterkontroll dagen etter operasjonen.  

Anonymkode: 59f59...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte med hos Ulf Bertleheim (holdt da til i Brønnøysund). Dette er 15 år siden, la inn under musklene. Har ikke hatt noe problem med dem, og de kjennes å ser helt ekte ut👌👌

Anonymkode: 10768...7c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk implantatene på Aleris, Colosseum i Oslo. Fornøyd med resultatet, 6 år etter. Synes de kjennes helt naturlige og fine ut. Eneste bivirkningen jeg har fått er at venstre brystvorte er blitt nummen, dvs følelsesløs. Er normalt på høyreside, så det gjelder kun den ene.

Men det er helt greit.

Jeg tok 225, så ikke særlig store, for jeg er en liten og slank kvinne, og kirurgen mente noe større ville bli feil proporsjoner på meg. Jeg lyttet til legen og tok den størrelsen han anbefalte.

Anonymkode: 53794...c35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...