Claire Skrevet 9. februar 2006 #1 Skrevet 9. februar 2006 Jeg tok ut min piercing fra navlen for noen måneder siden. Da hadde den vært der i ca. 7 år. Det har hele tiden (tror jeg?) vært en liten klump der som piercingen har vært. Og i dag klemte jeg litt på det, og da kom det noe hvitt litt tykt ut. Hva er det? Kan det være infeksjon? Turte ikke klemme så mye, for det gjorde litt vondt. Skal det være sånn? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #2 Skrevet 9. februar 2006 Jeg vil tro det er talg. Jeg har akkurat det samme i hullene i ørene.
Gjest Bertine Skrevet 9. februar 2006 #3 Skrevet 9. februar 2006 Hei! Jeg har navle piercing, og tok min ut for ett par uker siden.. Da jeg skulle sette den i igjen i går, kom det litt "hvitt puss" ut.. Rekner med at det bare er litt støv eller skitt som legger seg nedi hullet, det er jo en åpen kanal gjennom hullet. Jeg bestemte meg for å beholde ringen inni fremover, var litt ekkelt. Men om du vil holde det åpent, kan du jo rense det med litt klorhexidin eller bacimycin salve av og til?
Claire Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2006 Det kan jeg jo gjøre. Takk for tips, Bertine! Kom plutselig på at jeg også har hatt sånn i hullene i ørene. Det bare virket så skummelt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå