Gå til innhold

Så redd jeg har falt for han nå.... En gammel bekjent.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ingen problem at det er gammel bekjent. Vi har truffet jevnlig de to siste årene og i begynnelsen trodde jeg det kun var kos for gøy og moro. Så ingen fremtid med han her. Greia er at han røyker omtrent hver kveld, altså hasj, ingenting annet. Jeger en sterk motstander i bunn og grunn og aldri prøvd noe som helst selv, men jeg nekter han ikke å sitte der da jeg er barnefri og er hos han. Det som nå har skjedd er at etter forrige gang jeg var hos han har han vist meg så mye kjærlighet, merker det er mer kjærlighet enn en som bare vil ja seg gir. Han ringer sånn av og til, bare for å prate. Spør hvordan jeg har det og vil vise meg rundt ute, heldigvis ikke redd for å vise meg på butikk osv. Gå turer med meg og bikkja hans etc. Tror dere han begynner å bli forelsket? Jeg spør han ikke...Jeg har to barn, den ene snart voksen og den andre 11år. 

Jeg setter de først! Ferdig med det. 

Men det er så vondt når jeg begynner å kjenne me glad i han. Vi sier det til hverandre også. Store spm er , tror dere han bare vil holde på meg? Eller har han blitt betatt? 

Han spurte om jeg ønsket meg barn sist. 

K 37

Anonymkode: fe781...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan ingen her svare på, du er nesten nødt til å kommunisere med han.

Anonymkode: 08b4d...092

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er så imot hasj så er denne fyren no go uansett hva han måtte føle for deg. I begynnelsen kan det kanskje bli litt fint, men etterhvert vil det plage deg. 

Hva hvis han plutselig lar det ligge et lager med hasj i ditt hjem og røyker rundt dine unger? Plutselig har du haugevis med problemer med politi, barnevernet osv.

Tenk deg om. Det er ikke verdt det.

Anonymkode: 8d360...d2e

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En narkis som spør deg om du ønsker deg barn? Jeg lukter barnevernet lang vei. Sitter og røyker hjemme hver eneste dag... Jeg hadde aldri involvert meg med noe sånt, likegyldig hva han måtte føle for meg, jeg hadde ikke.

Anonymkode: 562f3...ae3

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En narkis som spør deg om du ønsker deg barn? Jeg lukter barnevernet lang vei. Sitter og røyker hjemme hver eneste dag... Jeg hadde aldri involvert meg med noe sånt, likegyldig hva han måtte føle for meg, jeg hadde ikke.

Anonymkode: 562f3...ae3

Han må nok innstille seg på nytt liv isåfall. Mulig han vil, aner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

… og tre år inn i fremtiden sitter du der med enda en unge og klager på KG over at barnets far er en ubrukelig slabedask som ikke bidrar.

Når noen så påpeker at du selv valgte å få barn med denne slabedasken blir det et svare spetakkel om "victim blaming", "kvinnehat" og "hvordan-kunne-jeg-vite".

Joda, bare kjør på du…

Anonymkode: a74ec...d54

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

… og tre år inn i fremtiden sitter du der med enda en unge og klager på KG over at barnets far er en ubrukelig slabedask som ikke bidrar.

Når noen så påpeker at du selv valgte å få barn med denne slabedasken blir det et svare spetakkel om "victim blaming", "kvinnehat" og "hvordan-kunne-jeg-vite".

Joda, bare kjør på du…

Anonymkode: a74ec...d54

Han har mange andre verdier. Men skulle jeg blitt ned han måtte han ha stoppet med dette. Han er trener og har en jobb som gjør at han ikke kan gjøre dette hver kveld. 

Han virker bare så betatt nå. Ringer meg om kveldene. Gjorde aldri det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må hensynet til barna gå først, inkludert foran ditt desperate behov for at noen skal være glad i deg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Han har mange andre verdier. Men skulle jeg blitt ned han måtte han ha stoppet med dette. Han er trener og har en jobb som gjør at han ikke kan gjøre dette hver kveld. 

Han virker bare så betatt nå. Ringer meg om kveldene. Gjorde aldri det før. 

Hvorfor har du mest fokus på hvorvidt han er betatt eller forelsket eller ei? Det er jo helt irrelevant.

Fokuset ditt burde jo naturligvis være hvorvidt han sunn og god partner kompatibel med livet ditt og ungene dine - svaret på det er jo helt tydelig... Det er han ikke.

Anonymkode: 14d1e...a9c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...