AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Skrevet 26. april 2024 Jeg opprettet en profil for en tid tilbake for å undersøke mulighetene for å finne meg en elsker. Dette er på et nettsted rettet mot slikt. Etter mange år alene og ønske om kun seksuell relasjon (og litt vennskap, men uinteressert i forhold), opprettet jeg denne profilen. Jeg beskrev kun meg selv i korte trekk og uten bilde. Etter nesten 2000 henvendelser vurderer jeg nå å avslutte profilen, jeg ble rett og slett litt trist. Den ene flotte mannen etter den andre ønsket så gjerne å bli kjent. Mange av de er gifte. Jeg er riktignok en voksen dame, men var ikke klar over at situasjonen er så ille for mange… Anonymkode: b5aa5...126 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Skrevet 26. april 2024 Hvorfor valgte du og avslutte profilen, og hva ville du egentlig diskutere? Anonymkode: 67b98...1c6 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #3 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg opprettet en profil for en tid tilbake for å undersøke mulighetene for å finne meg en elsker. Dette er på et nettsted rettet mot slikt. Etter mange år alene og ønske om kun seksuell relasjon (og litt vennskap, men uinteressert i forhold), opprettet jeg denne profilen. Jeg beskrev kun meg selv i korte trekk og uten bilde. Etter nesten 2000 henvendelser vurderer jeg nå å avslutte profilen, jeg ble rett og slett litt trist. Den ene flotte mannen etter den andre ønsket så gjerne å bli kjent. Mange av de er gifte. Jeg er riktignok en voksen dame, men var ikke klar over at situasjonen er så ille for mange… Anonymkode: b5aa5...126 Det er nok realiteten for veldig mange menn. Vi er i stort flertall på nettdating og det er vanskelig å komme i kontakt med noen. Ei venninne fikk flere tusen meldinger fra menn i løpet av et døgn. Så det sier noe om kjønnsfordelingen. Jeg har vært på nettdating i flere år. Har en seriøs profil, har jobb, høy utdannelse og det meste annet damer søker, men allikevel får jeg nesten aldri likes. Bildene jeg bruker er valgt ut av venninner, så de skal treffe kvinners smak. Men allikevel så og si ingen respons. Nå har jeg det bra på de fleste områder og et stort kontaktnett, men jeg savner mest den fysiske nærheten og sex. Men det er mange der ute som er helt ensomme, dem er der virkelig synd på… Anonymkode: 22dc7...324
Pippi Lotta Skrevet 26. april 2024 #4 Skrevet 26. april 2024 Hæ? Du startet en profil for å finne deg en mann å ha sex med, men nå er du så lei deg at du vil avslutte kontoen siden mennene som tok kontakt er så flotte? Håpet du det bare skule være noen få "dårlige" menn som tok kontakt? 10
Irak Skrevet 26. april 2024 #5 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg opprettet en profil for en tid tilbake for å undersøke mulighetene for å finne meg en elsker. Dette er på et nettsted rettet mot slikt. Etter mange år alene og ønske om kun seksuell relasjon (og litt vennskap, men uinteressert i forhold), opprettet jeg denne profilen. Jeg beskrev kun meg selv i korte trekk og uten bilde. Etter nesten 2000 henvendelser vurderer jeg nå å avslutte profilen, jeg ble rett og slett litt trist. Den ene flotte mannen etter den andre ønsket så gjerne å bli kjent. Mange av de er gifte. Jeg er riktignok en voksen dame, men var ikke klar over at situasjonen er så ille for mange… Anonymkode: b5aa5...126 Det er mange menn og damer i ulykkelige forhold.... Det er en grunn til at det er så mange henvendelser på dette diskusjonsforumet pluss at familievernkontorene rundt om i landet er fullbooket.... Det er ihvertfall min oppfatning.... Virker som om mange utsetter seg for så mye stress i hverdagen at det blir utfordrende for parforholdet.... Stress dreper sexlyst..... Ulike preferanser innen sex... Den ene har høyere sexlyst enn den andre Ulikt syn på verdier Ulikt syn på barneoppdragelse... Evnen til å justere seg sammen.... Det er et hav av grunner egentlig.... 1
Skogtusssa Skrevet 26. april 2024 #6 Skrevet 26. april 2024 Hva med å luke ut allede opptatte mennene med tåredryppende historier om at de ikke får sex hjemme? De er garantert ikke så flotte som de tror eller utgir seg for å være. Da er kanskje ikke antallet fullt så trist lengre? 9 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Skrevet 26. april 2024 Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Hæ? Du startet en profil for å finne deg en mann å ha sex med, men nå er du så lei deg at du vil avslutte kontoen siden mennene som tok kontakt er så flotte? Håpet du det bare skule være noen få "dårlige" menn som tok kontakt? Jeg mistet lysten på å finne meg en elsker der inne, trodde i mitt naive sinn at åtte-ti kandidater ville ta kontakt. Ts Anonymkode: b5aa5...126 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 Du kan gå ut fra at 75% av disse mennene er i lykkelige forhold og kun er ute etter litt ekstra spenning. Mao. De lyver om alt. Selv den kjedelige grå mannen med ølvom i nabohuset. Hvorfor har de dette behovet? Ja si det. Jeg har ingen tillit til menn lenger. Har sett og hørt alt for mye. Anonymkode: 451eb...0c1 11 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 Du er ekkel som legger ut noe slikt. Et trist menneske uten moral. Livet er ikke ment for å tilfredsstille egne lyster. Disse mennene er ikke bedre. For et sykt sexfiksert samfunn vi har fått. Anonymkode: e3de5...c9e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #10 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg opprettet en profil for en tid tilbake for å undersøke mulighetene for å finne meg en elsker. Dette er på et nettsted rettet mot slikt. Etter mange år alene og ønske om kun seksuell relasjon (og litt vennskap, men uinteressert i forhold), opprettet jeg denne profilen. Jeg beskrev kun meg selv i korte trekk og uten bilde. Etter nesten 2000 henvendelser vurderer jeg nå å avslutte profilen, jeg ble rett og slett litt trist. Den ene flotte mannen etter den andre ønsket så gjerne å bli kjent. Mange av de er gifte. Jeg er riktignok en voksen dame, men var ikke klar over at situasjonen er så ille for mange… Anonymkode: b5aa5...126 Jeg er en kvinne som har erfaring med å leve i sexløse forhold, som GIFT. Så det er også kvinner som savner sex og nærhet. For øvrig kan du ikke stole blindt på det disse mennene skriver. Jeg kjenner i hvert fall to tilfeller der elskerinna fikk servert historien om at de aldri hadde sex med kona, at all romantikk var borte osv, og vips, var kona gravid. Anonymkode: cddf6...98f 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #11 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor valgte du og avslutte profilen, og hva ville du egentlig diskutere? Anonymkode: 67b98...1c6 Jeg fikk nok sjokk og trengte å lufte noen tanker her.. ts Anonymkode: b5aa5...126 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #12 Skrevet 26. april 2024 Irak skrev (6 minutter siden): Det er mange menn og damer i ulykkelige forhold.... Det er en grunn til at det er så mange henvendelser på dette diskusjonsforumet pluss at familievernkontorene rundt om i landet er fullbooket.... Det er ihvertfall min oppfatning.... Virker som om mange utsetter seg for så mye stress i hverdagen at det blir utfordrende for parforholdet.... Stress dreper sexlyst..... Ulike preferanser innen sex... Den ene har høyere sexlyst enn den andre Ulikt syn på verdier Ulikt syn på barneoppdragelse... Evnen til å justere seg sammen.... Det er et hav av grunner egentlig.... Og den største grunnen - mange menn og kvinner tar til takke. De har ikke sjanse på en partner som er innenfor deres preferanser, så i stedet for å forbedre seg selv, tar de til takke med den som byr. Av dette kommer utroskap, sexnekt, manglende innsats i forholdet og forakt. Anonymkode: cddf6...98f 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #13 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan gå ut fra at 75% av disse mennene er i lykkelige forhold og kun er ute etter litt ekstra spenning. Mao. De lyver om alt. Selv den kjedelige grå mannen med ølvom i nabohuset. Hvorfor har de dette behovet? Ja si det. Jeg har ingen tillit til menn lenger. Har sett og hørt alt for mye. Anonymkode: 451eb...0c1 Ja mange av de er helt åpne om det, at de kun savner spenning. Ts Anonymkode: b5aa5...126
Druid Skrevet 26. april 2024 #14 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Livet er ikke ment for å tilfredsstille egne lyster. Det er bokstavelig talt DET ENESTE som er meningen med livet. Det finnes ikke en eneste annen mening med det. Alt annet du forteller deg selv, er tanketomt piss. 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #15 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ekkel som legger ut noe slikt. Et trist menneske uten moral. Livet er ikke ment for å tilfredsstille egne lyster. Disse mennene er ikke bedre. For et sykt sexfiksert samfunn vi har fått. Anonymkode: e3de5...c9e Hvorfor er det ekkelt å ha lyst på sex, dersom man er singel og søker en annen singel? Ts Anonymkode: b5aa5...126 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #16 Skrevet 26. april 2024 Druid skrev (5 minutter siden): Det er bokstavelig talt DET ENESTE som er meningen med livet. Det finnes ikke en eneste annen mening med det. Alt annet du forteller deg selv, er tanketomt piss. Men da kan du være singel. Å tilfredsstille egne lyster samtidig som du skader andre, er ikke innenfor. Anonymkode: cddf6...98f 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #17 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det ekkelt å ha lyst på sex, dersom man er singel og søker en annen singel? Ts Anonymkode: b5aa5...126 Det sto ingenting på profilen hennes at hun søkte etter en SINGEL mann. Da hadde hun ikke fått henvendelse fra flere hundre gifte. Anonymkode: cddf6...98f 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #18 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men da kan du være singel. Å tilfredsstille egne lyster samtidig som du skader andre, er ikke innenfor. Anonymkode: cddf6...98f Hæ? Det er jo akkuratt det TS skriver?? Hun ønsker deg en elsker MEN IKKE en elsker som er gift, derfor avsluttet hun profilen..... Anonymkode: 2b30e...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #19 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Det er jo akkuratt det TS skriver?? Hun ønsker deg en elsker MEN IKKE en elsker som er gift, derfor avsluttet hun profilen..... Anonymkode: 2b30e...b8b Ikke deg.. Men hun ønsker SEG en elsker Anonymkode: 2b30e...b8b
urenluren Skrevet 26. april 2024 #20 Skrevet 26. april 2024 Nå som man bare kan velge og vrake blant partnere på nett blir det mye vanskeligere for de fleste å finne seg partner, mens for noen få blir det mye enklere. Flere av kompisene til mannen min har vært single i årevis, og er kjempefine mennesker som også ville blitt gode partnere. De de mangler vel det «lille ekstra» som gjør de de skiller seg ut. Og hvis det er som du sier at du fikk over 2000 henvendelser er løpet kjørt. Det går ikke an for damene å svare på alt det. Da velger man kanskje den kjekkeste, eller den med morsomts åpningsreplikk? Kjempetrist hele greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå