AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #1 Del Skrevet 26. april 2024 Er det noen som har kjøpt bil på auksjonen og oppdaget feil som ikke samsvarte med tilstandsrapporten? Hvordan gikk dere frem og hvordan ble dere møtt? Jeg står i den situasjonen nå, men de ønsker ikke å redusere prisen eller utbedre feilen, kun annullere kjøpet og legge den ut på nytt, men jeg ønsker jo å kjøpe bilen for den prisen jeg vant budrunden til. Anonymkode: 86006...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #2 Del Skrevet 26. april 2024 Trodde du de beste bilene blir solgt på auksjoner? Anonymkode: a8cd8...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. april 2024 #3 Del Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er det noen som har kjøpt bil på auksjonen og oppdaget feil som ikke samsvarte med tilstandsrapporten? Hvordan gikk dere frem og hvordan ble dere møtt? Jeg står i den situasjonen nå, men de ønsker ikke å redusere prisen eller utbedre feilen, kun annullere kjøpet og legge den ut på nytt, men jeg ønsker jo å kjøpe bilen for den prisen jeg vant budrunden til. Anonymkode: 86006...2c4 At du vil beholde bilen med feilen - Og de vil ta den tilbake tyder på at prisen du betalte er riktig pris med feilen. Ikke kast bort tid på en tapt sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #4 Del Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er det noen som har kjøpt bil på auksjonen og oppdaget feil som ikke samsvarte med tilstandsrapporten? Hvordan gikk dere frem og hvordan ble dere møtt? Jeg står i den situasjonen nå, men de ønsker ikke å redusere prisen eller utbedre feilen, kun annullere kjøpet og legge den ut på nytt, men jeg ønsker jo å kjøpe bilen for den prisen jeg vant budrunden til. Anonymkode: 86006...2c4 Les vilkårene du godtok, husk at Auksjonen ikke er selger av bilen. https://www.auksjonen.no/infosenter/vilkår Anonymkode: a9ed2...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå