AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Del Skrevet 25. april 2024 Hei, lurer på om noen har erfaring med erstatning fra posten… er litt fortvilte kan man si😢 kjøpte en iPhone på nettet, betalte 2500kr..til privatperson. Når pakken endelig kom var den tom, opprevet på et vis og konvolutten sånn med bobleplast var tom. Sendte øyeblikkelig inn til posten, sendte med bilder av konvolutten/innpakkingen og vippsbetalingen som viser jeg har betalt avsender) de ville ha det… har noen opplevd dette og hva er erfaringene!? Håper og tror posten er seriøse og erstatter det til meg… pakken var sendt med sporing hele veien sånn liten norgespakke.. Anonymkode: 110a5...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Del Skrevet 25. april 2024 Posten tar null ansvar. Du må ta det opp med selger. Anonymkode: a0d93...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Del Skrevet 25. april 2024 Norgespakke Liten erstattes med inntil 2500 kr, og det er avsender som kan kreve erstatning. Anonymkode: 88271...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditzy Doo Skrevet 25. april 2024 #4 Del Skrevet 25. april 2024 (endret) Kjøpte du den på finn? Er mye svindel der... Endret 25. april 2024 av Ditzy Doo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #5 Del Skrevet 25. april 2024 Men de spurte meg om bilder av pakken og kvittering på betaling. De sa ikke noe om at hun skulle gjøre det..pakken var med sporing. Skjønner dette med svindel ja… men om posten ser en opprevet pakke sender de den bare likevel!? Eller er det grunn til å tro at det skjedde underveis?! Anonymkode: 110a5...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #6 Del Skrevet 25. april 2024 Men har noen fått erstatning? Tok det lang tid å få svar? Anonymkode: 110a5...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #7 Del Skrevet 26. april 2024 Opplevde noe av det samme, fikk kun en tom konvolutt i postkassa, innholdet var borte. Svaret fra Posten var at de ikke erstatter slikt da det er avsenders oppgave å pakke inn skikkelig. At ting var fysisk revet opp var umulig å bevise, men vet ikke om det hadde forandret på noe. Så har lært at det er bedre å melde post tapt, framfor tømt. Anonymkode: 3507d...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #8 Del Skrevet 26. april 2024 Det jobber noen tjuvradder på posten... Jeg har bare erfaring med å miste penger i posten (gammel bestemor som sendte bursdagsgave), men det erstatter de ikke, reglene er klare på at man ikke skal sende penger så det kom jeg ingen vei med. Kredittkortselskap sendte i all fall før gjerne kort og kode i forskjellige umerkede konvolutter pga den slags. Noen kan jo bryte seg inn i postkasser også selvsagt, men klart Posten har noen uærlige tjenere også.. de er klar over det selv og burde ta fullt ansvar. Når det er sagt, så kunne man jo teoretisk sett svindlet posten også på denne måten. Så de må jo også ha en viss skepsis. Anonymkode: 6370d...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Del Skrevet 26. april 2024 Jeg har alltid måtte kontakte nettbutikk eller senderen av pakken for å få erstatning. Poster suger! Bring, PostNord, HeltHjem... Alle forferdelige. Har bare bra erfaring fra DHL. Anonymkode: 55e29...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå