AnonymBruker Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Er det vits å teste før 8dpo? Jeg testet veldig svakt positivt 8dpo ved forrige graviditet, før det er det vel kanskje ikke mulig? Anonymkode: 24937...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #2 Del Skrevet 25. april Nei det er nok ikke vits. Blastocytten fester seg i snitt 8-9 DPO. Den kan aller tidligst feste seg 6 DPO og i så tilfelle får man høyst sannsynlig ikke en positiv tidligtest før 8 DPO. Anonymkode: 82581...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #3 Del Skrevet 25. april kan du ikke bare vente? Evt bare ta en test og ta en ny om noen dager. Du får vite det tilslutt uansett 🙃 Anonymkode: ee6dc...948 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #4 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): kan du ikke bare vente? Evt bare ta en test og ta en ny om noen dager. Du får vite det tilslutt uansett 🙃 Anonymkode: ee6dc...948 Joda. Det er bare vanskelig. Anonymkode: 24937...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #5 Del Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er det vits å teste før 8dpo? Jeg testet veldig svakt positivt 8dpo ved forrige graviditet, før det er det vel kanskje ikke mulig? Anonymkode: 24937...81c Forstår at det frister å teste tidlig. Men min erfaring og anbefaling er å vente. Da slipper man unødvendige feil negative tester, og potensielt slipper man bli glade for en tidlig positiv test - som viser seg å være kjemisk og deretter bli skuffet igjen.. Men smak og behag. Test om du vil, la vær om du vil.. Anonymkode: 55dbd...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 25. april #6 Del Skrevet 25. april Første gang, 15 dpo,svak strek, EXU Andre gang 14 dpo, svak strek Tredje gang 12 dpo, svak strek - ny EXU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå