AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Del Skrevet 25. april 2024 Som tittelen sier, kan man bli kvitt dobbelhaken? Må man legge seg under kniven? (kirurgi) Etter at jeg gikk ned ca 20 kilo så har jeg fått en valk under haken, det er veldig stygt å se på, og ubehagelig. Jeg ønsker å få den bort, men hvet ikke hvordan. Noen som har gode råd? 😊 Anonymkode: bfa1c...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Del Skrevet 25. april 2024 Noen som har råd? Anonymkode: bfa1c...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Del Skrevet 25. april 2024 Er nok ikke mye å gjøre nei. De fleste får litt løsere hud og "turkey neck" med årene. Og hvis man har vært overvektig og fått løshud etter slanking blir det bare mer synlig. Eneste som fjerner det sånn som du ønsker er med kosmetisk kirurgi for å stramme opp og fjerne løshud. Anonymkode: 4022e...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå