AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Del Skrevet 25. april 2024 Jeg har datet en amerikansk mann i litt over en måned nå, og han spurte etter 4. Eller 5. Date om vi skulle slette appene. Vi har det utrolig hyggelig sammen og forteller hverandre at vi liker hverandre. I dag sa han "i'm all about you" og så meg veldig i øynene. Men hva betyr det egentlig?😅 det er veldig uvant for meg å date noen som er åpen med hva han føler for meg og som virker ganske selvbevisst og reflektert. Liker han utrolig godt! Anonymkode: 04ad9...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Del Skrevet 25. april 2024 Du vet hva det betyr. Om det varer en uke eller 30 år vil tiden vise. Anonymkode: 60a75...27f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Del Skrevet 25. april 2024 Jeg tolker det som at han vil være eksklusiv med deg, om det betyr kjærester eller ikke vet jeg ikke 😅 Han liker deg i hvert fall skikkelig godt 🤭 Anonymkode: b2ff6...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #4 Del Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tolker det som at han vil være eksklusiv med deg, om det betyr kjærester eller ikke vet jeg ikke 😅 Han liker deg i hvert fall skikkelig godt 🤭 Anonymkode: b2ff6...0ff Ja, vi er eksklusive allerede😅 Anonymkode: 04ad9...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #5 Del Skrevet 25. april 2024 Hvor lenge har han bodd i Norge, siden han ikke snakker norsk enda? Anonymkode: 84dbc...017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå