Gå til innhold

Hva har DU å tilby en kjæreste/partner/samboer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er flere tråder om forventninger og "krav" til potensielle kjærester/partnere, hva gjør en mann/kvinne attraktiv, dealbreakers og røde flagg, preferanser osv. Samtidig er det lite fokus på hva man selv har å tilby i denne sammenhengen. Skriv gjerne kjønn og alder. Jeg kan starte.

Jeg er:

• lojal
  • ærlig
  • omsorgsfull
  • tillitsfull
  • hjelpsom
  • kjærlig/kosete
  • godt humør
  • flink til å lage mat (uten at det betyr at jeg mener at jeg skal ha alt ansvar for matlaging)
  • en god venn
  • ryddig
  • generøs 
  • avslappet
  • liker å pynte meg 
  • i full jobb
  • har stabil og ordnet økonomi
  • praktisk anlagt

Er forøvrig på mitt andre samboerskap som har vart i 5 år nå. Mitt forrige varte i 20 år.

K 53

Anonymkode: f24e1...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stor og tykk kølle. Jeg slår ikke damer. Har stabil jobb med god lønn. Eier egen bolig.

Anonymkode: 7f09f...2c6

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke ramse opp. Jeg var alt det du skriver. Tilbake fikk jeg nærhet.  Etter 18 år fikk jeg nok. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stor og tykk kølle. Jeg slår ikke damer. Har stabil jobb med god lønn. Eier egen bolig.

Jeg eier også egen bolig, og har eid gjennom 30 år. Jeg har ikke stor kølle. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke stor kølle. 

Tviler litt på det.

Anonymkode: 331a1...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke stor kølle. 

Det er jo godt å høre, mange som ikke liker damer med kølle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er smart og morsom og energisk og driftig og ansvarsfull i forhold til dem jeg etter nøye overveielser slipper inn i livet mitt.

Kvinne, 50 +

Anonymkode: 45b9e...4b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker, det er ok å ha stor kølle, men bare om du kan bruke denne riktig. Nå avsporer vi her. Send meg gjerne pm så kan vi fortsette å ha en gøy samtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er smart og morsom og energisk og driftig og ansvarsfull i forhold til dem jeg etter nøye overveielser slipper inn i livet mitt.

Kvinne, 50 +

God poengtering! Man skal være nøye med hvem man slipper inn i livet sitt.

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo et godt spørsmål. Og det er viktig å tenke på hva det motsatte kjønn  verdsetter, ikke hva du selv synes de burde verdsette.

"Praktisk anlagt, lang utdanning, spennende jobb" er ikke noe menn bryr seg om feks, så det hjelper ikke å ramse opp slikt.

Som mann tror jeg at følgende er ting med meg som mange voksne kvinner ser etter: God økonomi, god utdanning, god jobb. Trener jevnlig, så forholdsvis god form. Ryddig. Får ting gjort. Ansvarsfull. Pålitelig.

Egenskapene jeg mangler er en mye lengre liste da, så jeg er ikke ettertraktet 😄 I bunn og grunn trumfer utseende nesten alt, selv om "snill og grei" er positivt.

Anonymkode: 7a07f...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ingen verdens ting. Jeg ser hva menn skriver at de ønsker seg, og jeg har ingen av de kvalitetene. Forever alone. Skulle ønske jeg var lesbisk.

Anonymkode: bd188...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Dette er jo et godt spørsmål. Og det er viktig å tenke på hva det motsatte kjønn  verdsetter, ikke hva du selv synes de burde verdsette.

"Praktisk anlagt, lang utdanning, spennende jobb" er ikke noe menn bryr seg om feks, så det hjelper ikke å ramse opp slikt.

Som mann tror jeg at følgende er ting med meg som mange voksne kvinner ser etter: God økonomi, god utdanning, god jobb. Trener jevnlig, så forholdsvis god form. Ryddig. Får ting gjort. Ansvarsfull. Pålitelig.

Egenskapene jeg mangler er en mye lengre liste da, så jeg er ikke ettertraktet 😄 I bunn og grunn trumfer utseende nesten alt, selv om "snill og grei" er positivt.

Jeg skal jo leve med dette menneske, så hadde ikke likt en fyr som så en pupp når jeg fortalte om ei god jeg hadde lest, eller bare ga komplimenter for utseendet mitt, når det tross alt er mindre viktig for meg enn intelligensen eller humoren min. Har ikke slitt på mannefronten heller, selv jeg har vært helt tydelig på egne feministiske verdier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Praktisk anlagt tror jeg faktisk mange menn setter pris på :) De fleste menn jeg kjenner, verdsetter at partner kan legge om dekk på bilen (bor på bygda, ofte raskere å gjøre det selv enn å vente på time hos verksted), male hus, snekre, fikse i hagen og annet ytre vedlikehold. Min oppramsing er egenskaper ved meg som jeg vet at samboeren min setter pris på, selv om det viktigste nok er at jeg er ærlig, lojal, kjærlig, godt humør og flink til å lage mat ;) Og har like stor inntekt som han, noe som bidrar til at han har råd til å drive med hobbyen sin, som koster litt. 

-ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et annet aspekt - det er gjerne ulike egenskaper som tiltrekker det motsatte kjønn og som verdsettes i et etablert forhold.

At en mann er snill og grei verdsettes jo i et etablert forhold, men det er ikke først og fremst slike ting som avgjør om han havner i forholdet til å begynne med.

At en mann er høy, kraftig bygd og har høy selvtillit er feks. egenskaper som gjør at han lett får dame. Mange har egenskaper som gjør at de lett får forhold, mens de ikke er så bra å leve med. Og motsatt. De som scorer bra på begge deler er selvsagt heldige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er flere tråder om forventninger og "krav" til potensielle kjærester/partnere, hva gjør en mann/kvinne attraktiv, dealbreakers og røde flagg, preferanser osv. Samtidig er det lite fokus på hva man selv har å tilby i denne sammenhengen. Skriv gjerne kjønn og alder. Jeg kan starte.

Jeg er:

• lojal
  • ærlig
  • omsorgsfull
  • tillitsfull
  • hjelpsom
  • kjærlig/kosete
  • godt humør
  • flink til å lage mat (uten at det betyr at jeg mener at jeg skal ha alt ansvar for matlaging)
  • en god venn
  • ryddig
  • generøs 
  • avslappet
  • liker å pynte meg 
  • i full jobb
  • har stabil og ordnet økonomi
  • praktisk anlagt

Er forøvrig på mitt andre samboerskap som har vart i 5 år nå. Mitt forrige varte i 20 år.

K 53

Jeg har alt du ramser opp. + jeg er pen og vil ikke ha barn. Har ikke vært singel siden tidlig tenårene

Anonymkode: b65f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så absolutt alt man kan forvente av en voksen mann + en dildo? 

Anonymkode: b65f5...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dårlig humor, et gjesterom, stabil økonomi, en plass fremfor min 83" oled kjerm 😍 og et hjerte av gull.

M34

Anonymkode: f77bf...f78

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange nydelige kvinner hvor enn jeg går, så er usikker om det egentlig er noe jeg kan tilby om vi ikke plutserlig skulle bli veldig glad i hverandre. Men det er ingenting spesielt for den som lever med meg.

Anonymkode: e41a0...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...