Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ferdig med mens ca. dag 4 og hadde ubeskyttet sex dag 5. I morgen har jeg forventet eggløsning men i dag har jeg hatt mye utflod og også friskt blod.

Jeg pleier aldri få frisk blod ved eggløsning selv om jeg har hørt det kan forekomme.

Jeg har også mensenmurringer nederst i magen, ikke liknende det jeg pleier å få ved eggløsning. Denne murringen kjenner jeg også igjen fra jeg var tidlig i graviditeten sist.

Så spørsmålet mitt er: er det i det heletatt fysisk mulig at jeg er gravid nå? 

PS. Syklusen min fra før kan være alt fea 23-28 dager...

Håper noen tar seg tid❤️ 

Anonymkode: ff2bb...0bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gravid en dag etter mensen? Høres ikke veldig sannsynlig ut.

Anonymkode: e11ea...ac9

Skrevet

Du er ikke gravid om du får eggløsning imorgen. Men om du har hat eggløsning rundt ubeskyttet sex..ta en test 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Du er ikke gravid om du får eggløsning imorgen. Men om du har hat eggløsning rundt ubeskyttet sex..ta en test 

Jeg har lest at sperm kan leve opptil en uke. Men hvis jeg da kan ha hatt eggløsning veldig tidlig i denne syklusen, kan festebløsning forekomme allerede nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har lest at sperm kan leve opptil en uke. Men hvis jeg da kan ha hatt eggløsning veldig tidlig i denne syklusen, kan festebløsning forekomme allerede nå?

De fleste får ikke festeblødning. Men har du stabil syklus? Ja om du hadde eggløsning senere og sperm er holdbar etc kan du bli gravid. Men hvor mange dager siden du hadde sex? 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

De fleste får ikke festeblødning. Men har du stabil syklus? Ja om du hadde eggløsning senere og sperm er holdbar etc kan du bli gravid. Men hvor mange dager siden du hadde sex? 

Det er nå 9 dager siden ubeskyttet sex. Jeg fikk festeblødning med forrige baby, men husker ikke når.

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Og syklusen kan være alt fra 23-28 dager...

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er nå 9 dager siden ubeskyttet sex. Jeg fikk festeblødning med forrige baby, men husker ikke når.

La oss si at du hadde eggløsning akkurat 9 dager siden. Da kan du ta test om 4-5 dager. Men om om du hadde eggløsning 3 dager siden da må du bryte 11 dager med å ta test. Om det er festeblødning kan ingen si..du må uansett vente 4 -6 dager å ta test. 

Men om du skal ha eggløsning imorgen så er du nok ikke gravid 

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

La oss si at du hadde eggløsning akkurat 9 dager siden. Da kan du ta test om 4-5 dager. Men om om du hadde eggløsning 3 dager siden da må du bryte 11 dager med å ta test. Om det er festeblødning kan ingen si..du må uansett vente 4 -6 dager å ta test. 

Men om du skal ha eggløsning imorgen så er du nok ikke gravid 

Ja, i følge appen min skal den komme i morgen, men jeg har allerede hatt flere dager med endel utflod så vanskelig å vite egentlig. 

Så vanskelig å ikke vite! Det er jo ubehagelig også at det plutselig kommer blod når det ikke skal. Jeg håper bare det ikke er noe galt.

Tusen takk for at du svarte❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...