Gå til innhold

Kan det bli forhold ut av at fort man starter mld med flørt og lettkledde bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke typ røde flagg når menn spør om å få se kroppen osv? Han her har en ordentlig jobb og er høyutdannet, smart mann, fin på mange måter. Ikke møtt hverandre enda. Vi har skrevet med hverandre i 1mnd ca og har de siste dagene kjent på enormt lystfølelse hos begge. Må det bli skivebom bare fordi vi har vekslet noen bilder som er litt på "kanten"?😉 

Anonymkode: c87de...dd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, litt rot i overskriften 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som er satt i stein

Selvfølgelig kan det bli bra selv om dere har delt nakenbilder. Altså selvsagt!!!

Anonymkode: bbac6...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men vil du ha et forhold med en mann som ber deg om nakenbilder og sender selv? Min mann ville ALDRI bedt meg om noe sånt, av fare for at bildene havnet på avveie. Han har alt for mye respekt for både meg og seg selv til at det ville skjedd. Så for meg fremstår dette veldig useriøst. Spesielt siden dere ikke er eksklusive og deler bilder med en kjæreste man er lojal mot. 

Anonymkode: 21190...bcd

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke truffet hverandre etter en mnd? Hvorfor ikke? Høres ut som om han er fornøyd med den underholdningen du gir han.

Er han gift/samboer, MEN ikke sammen med barnemora, på vei ut av forholdet, eller bor sammen for barnas skyld?

Anonymkode: 280eb...943

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Somebody’s about to get pumped & dumped…

Anonymkode: d5d90...f9e

• Liker 8
Skrevet

Ja fullt mulig.

Jeg og samboer startet med et «ons» på fest. Så over til flørtende meldinger og nakenbilder. Har et fint og sexfullt forhold nå :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fullt mulig, men kan også være stor sannsynlighet for at det blir noe mer "useriøst" når man starter sånn.

Men selv pratet jeg med mannen min over sms og tlf i et par dager bare før vi møttes for første gang. Vi hadde sex senere samme kvelden på første dagen vi møttes, og nå har vi vært sammen i flere år og er forlovet og har hus sammen. 

Anonymkode: 3208d...f64

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke typ røde flagg når menn spør om å få se kroppen osv? Han her har en ordentlig jobb og er høyutdannet, smart mann, fin på mange måter. Ikke møtt hverandre enda. Vi har skrevet med hverandre i 1mnd ca og har de siste dagene kjent på enormt lystfølelse hos begge. Må det bli skivebom bare fordi vi har vekslet noen bilder som er litt på "kanten"?😉 

Ser ikke noe unormalt med det. Tror ikke det er no fasit i detteFolk er forskjellige. Så lenge du liker det du gjør, så kan du fortsette med det. Lykke til

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke truffet hverandre etter en mnd? Hvorfor ikke? Høres ut som om han er fornøyd med den underholdningen du gir han.

Er han gift/samboer, MEN ikke sammen med barnemora, på vei ut av forholdet, eller bor sammen for barnas skyld?

Anonymkode: 280eb...943

Han skal flytte ut ja fra barnemor.  

Såklart så avviser jeg han fort om han ikke flytter på bestemt tid som skjer om ikke mange ukene. Det er jo ikke godt å si og jeg gir han en sjans. Jeg hadde selv kontakt med en annen man idet jeg holdt på å flytte ut fra barnefar, så betyr ikke nødvendigvis rødt flagg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jonn123 skrev (3 timer siden):

Ja fullt mulig.

Jeg og samboer startet med et «ons» på fest. Så over til flørtende meldinger og nakenbilder. Har et fint og sexfullt forhold nå :)

Ja ikke sant. 

Nå fremstår det bare å se om vi i det hele tatt kommer til å møtes eller om han flytter ut som han sier. Jeg vet jo det er en potensiell fare for at dette er en kåt mann som vil ha en spennende liv på si. Men mange risker vel ikke den sjansen? Er det ikke bare å dra da om det er så kjipt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Såklart så avviser jeg han fort om han ikke flytter på bestemt tid som skjer om ikke mange ukene. Det er jo ikke godt å si og jeg gir han en sjans. Jeg hadde selv kontakt med en annen man idet jeg holdt på å flytte ut fra barnefar, så betyr ikke nødvendigvis rødt flagg. 

For meg hadde det vært det, det er lite sjarmerende å hoppe fra forhold til forhold.

Anonymkode: b1e06...30e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett ned bremsen, hvem deler nakenbilder etter 1 måned med en som bor fortsatt med familien sin? Uansett om det er slutt eller ikke, ikke kast deg ut som en rebound.  Du ender opp med å bli såret, pluss at du har delt det mest intime du har. 

Anonymkode: e3825...a3d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo det er ganske rødt flagg. For det kan bety at du blir brukt som trygghet, og at det ikke er kjærlighet. Det er skummelt å gå ut av et forhold, men det er lurt å møte det og bli sterkere i segselv. Vi kan ikke bruke mennesker og livene deres på den måten at vi blir sammen med noen i frykt, istede for genuine følelser. Det er shitty og feigt.

Å det er dårlig gjort mot den du bor med. Kunne ikke gjort det mot exn min og er glad han også respekterte meg og vår fortid nok til å vente. Tyder på noen som er mindre til å stole på. 

Anonymkode: 40475...351

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sett ned bremsen, hvem deler nakenbilder etter 1 måned med en som bor fortsatt med familien sin? Uansett om det er slutt eller ikke, ikke kast deg ut som en rebound.  Du ender opp med å bli såret, pluss at du har delt det mest intime du har. 

Anonymkode: e3825...a3d

Ingen nakenbilder, det sender jeg ikke til noen. Kun mage og smått med klær på. 

Jeg er såklart skeptisk, men han er virkelig ferdig for lenge siden med henne. Jeg tror ikke han tenker forhold med en gang, å ikke er jeg interessert i å hoppe inn i et forhold med en jeg nettopp har begynt å prate med. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være galt? Tok veldig kort tid før jeg fikk nakenbilde av samboeren 

Anonymkode: 3d96f...8ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jo det er ganske rødt flagg. For det kan bety at du blir brukt som trygghet, og at det ikke er kjærlighet. Det er skummelt å gå ut av et forhold, men det er lurt å møte det og bli sterkere i segselv. Vi kan ikke bruke mennesker og livene deres på den måten at vi blir sammen med noen i frykt, istede for genuine følelser. Det er shitty og feigt.

Å det er dårlig gjort mot den du bor med. Kunne ikke gjort det mot exn min og er glad han også respekterte meg og vår fortid nok til å vente. Tyder på noen som er mindre til å stole på. 

Jeg vet om slike menn og har vært borti en mann tidligere som lovet han skulle flytte ut, men ble jo bare værende og værende. Noe så dumt. Etterhvert sa han at de måtte bo sammen for barnas skyld, dette var en chilener. Hvis du ikkekan flytte ut, så lavær å rot med andre damer. Det er fåtall som bor med eksen over lengre tid . Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen trille... Mitt siste ons var for snart 20 år siden. Etter 4 uker som fwb så flyttet hun inn til meg. 

Anonymkode: cc157...496

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet om slike menn og har vært borti en mann tidligere som lovet han skulle flytte ut, men ble jo bare værende og værende. Noe så dumt. Etterhvert sa han at de måtte bo sammen for barnas skyld, dette var en chilener. Hvis du ikkekan flytte ut, så lavær å rot med andre damer. Det er fåtall som bor med eksen over lengre tid . Ts 

Det er veldig ufint og egoistisk. 

Kan være lurt om du forblir skeptisk frem til at han flytter ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så han er utro og koser seg med andre damer over nett?

Blir sikkert bra og seriøst det her.

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...