AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Skrevet 25. april 2024 Har jobbet på et sykehjem i snart 4 år. Det er en svært tung avdeling, høyt tempo og stress. Arbeidsmiljøet er svært dårlig. Mye baksnakking, ledere som lager sine egne regler osv.. I det siste halvåret har jeg følt meg helt fysisk og psykisk sliten. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg så sliten at jeg må sove for å koble hjernen av. I tillegg har jeg ikke noe ork til å finne på noe i helgene eller være med venner/familie. Kjenner heller ingen motivasjon til å dra på jobb lenger. Både gruer meg og er allerede sliten når jeg ankommer jobb. Det har hendt flere ganger jeg kommer gråtende hjem fra jobb fordi jeg er sliten… Går jeg snart på veggen? Anonymkode: 47a12...07f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Skrevet 25. april 2024 Det vet bare du, men kan jo høres sånn ut. Anonymkode: f4bdf...183
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Skrevet 25. april 2024 Slik er vondt og skadelig, finn deg noe annet å jobbe med. Er utrolig mye elendighet på et pleiehjem. Beboere,pårørende og ansatte spiser deg bokstavelig opp. Anonymkode: 522c8...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå