AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #1 Del Skrevet 25. april 2024 Har falt for en fyr som er noen år eldre enn meg, men jeg kjenner jeg er litt usikker Vi tilbragte en del tid sammen i helgen (ikke bare oss to), og jeg følte at kjemien var der. Praten gikk lett, og han viste oppriktig interesse for meg og det jeg fortalte når vi alle var samlet. Skal også sies at han var tidlig ut med det jeg oppfattet som kjærtegn fra hans side (lett berøring og forsiktig stryking over bar hud mens vi to pratet sammen, samt at han ved et par anledninger tok hånden min og lot den ligge løst i sin). Og han åpnet søndagen med å si til meg at det aldri var for sent å be om telefonnummeret. Nå er det store spørsmålet om det kanskje er håp for noe mer etter denne helgen? Ligger an til at vi muligens møtes igjen til uken, da sammen med de samme vi var sammen med nå i helgen Hva tenker dere? Anonymkode: a0dcf...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobTheNoob Skrevet 25. april 2024 #2 Del Skrevet 25. april 2024 Det virker jo lovende! 33 minutter siden, AnonymBruker said: Og han åpnet søndagen med å si til meg at det aldri var for sent å be om telefonnummeret. Hva mener du her?? Ba han om nummeret ditt, eller mente han at det var opp til deg å be om nummeret hans? Hvis han ikke ber om nummeret ditt men mener at du skal be om hans, så hadde jeg rynket litt på nesen. Den form for power-play hadde jeg vært skeptisk til (og jeg er mann..) Men ellers virker jo det du skriver veldig koselig. Man vet jo ikke før man har prøvd. Du bør gjøre deg tilgjengelig, men han bør også være litt "på" og ikke for bakoverlent. Hvis han er så høy på seg selv at han mener du skal komme løpende til ham, så hadde jeg droppet det. Men er han åpen og tar initiativ overfor deg, så kan jo dette være verd å sjekke ut, tror du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå