Gå til innhold

Engangskamera til bryllup....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha engangskamera i brullupet vå,ca 18 stk. Men det er jo så dyrt,hvor kan jeg finne dei billigste?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde også endel engangskamereaer delt ut under vårt bryllup, og de kjøpte vi på Japan Foto.

Men det er noen år siden, så det kan jo hende du får de billigere andre steder nå...

Skrevet

Vi kjøpte våre engangskamerer på Clas Olsson, men jeg var ikke fornøyd med kvaliteten på bildene, og angrer på at jeg ikke kjøpte noen som var litt bedre.

Pass på å fortelle folk at det er blitz på kameraene! Vi fikk masse skikkelig mørke, dårlige bilder.

Skrevet

Takk for svar,kunne tenkt meg noen hvite da. Går det og ta av det papiret utenpå?

Skrevet

Ja, noen av dem har papir som du bare kan fjerne.

Gjest Anerikke
Skrevet

Vi hadde engangskameraer på bordene under middagen...

og fikk masse ubrukelige bilder!

Alle ble tatt under middagen, og jeg skulle ønske at vi hadde fordelt det litt mer. Og kanskje ikke latt barna leke med dem så mye???

Skrevet

Har sett noen på finn.no søk på bryllupskamera så kommer de opp.

18 stykk høres mye ut blir dyrt å fremkalle, men verdt det! ;)

lykke til!

Skrevet

Ville lagt litt mer penger i det enn de aller billigste engangskameraene, så kan du heller lime på et lag med pent stoff/papir hvis det er viktig at det matcher. Ellers kan du risikere å sitte igjen med masse ubrukelige bilder.

Skrevet

Vi har valgt bort engangskamera. Veldig mange gjester kommer til å ha med seg digitalkamera uansett, og disse tar jevnt over langt bedre bilder enn et engangskamera. Vi har valgt en person på hvert bord som har ansvar for at det blir tatt bilder av alle på dette bordet i løpet av middagen. Etterpå laster alle fotografene opp bildene sine i vårt nettalbum hos Elitefoto slik at vi kan velge ut de fineste til trykk. På denne måten håper vi å unngå at fulle onkel Jonatan kaprer kamera og tar en masse ubrukelige bilder vi må betale fremkallingen av :)

Skrevet

Skriv under på "Gjest" sitt innlegg altså! Fattar ikkje at noko orkar å investere i eingongskamera no når meir enn annankvar gjest har digital-kamera!

Skrevet

Husk det viktigste er ikke at de er billige, men at de tar bra bilder!

Claes Ohlson sine er heldigvis begge deler, tar bra bilder og er billige. I tillegg har de blitz, det må man ha!

Skrevet
Vi har valgt bort engangskamera. Veldig mange gjester kommer til å ha med seg digitalkamera uansett, og disse tar jevnt over langt bedre bilder enn et engangskamera. Vi har valgt en person på hvert bord som har ansvar for at det blir tatt bilder av alle på dette bordet i løpet av middagen. Etterpå laster alle fotografene opp bildene sine i vårt nettalbum hos Elitefoto slik at vi kan velge ut de fineste til trykk. På denne måten håper vi å unngå at fulle onkel Jonatan kaprer kamera og tar en masse ubrukelige bilder vi må betale fremkallingen av  :)

Hvis man ber noen av gjestene ta masse bilder, så kan dette fungere. Men hvis man ikke avtaler noe, kan man ende opp med bare noen få bilder. det er kjedelig.

Jeg anbefaler engangskameraer uansett jeg. De er billige, billige å fremkalle (man får rabett når man leverer inn mange) og man får en masse morsomme bilder man ellers aldri vill ha fått.)

Skrevet

J,jeg skal ha enganskamera for menge som har fått mange morsomme bilder og det er det jege r ute etter...ikke disse oppstillte kjedelige.

Ja,jeg er ute etter noen med blitz,...

Skrevet

Mine venner tar aldri keisame, oppstilte bilder, ikkje eingong med digitalkamera. Tenk om de får DEI blinkskota med eingangskamera då, og så er kvaliteten på biletet så dårleg at det ikkje eignar seg for forstørring ein gong..

Uff.. Hehe..

Men kameraene du får på Clas Ohlson er brukbare, og har blizt. På desse kan du ta av omslaget også. Vi kjører rundt med eit par sånne i bilen, i tilfelle ulukker..

Skrevet

Det å be om å få bildene folk har tatt med sine digitale kamera er myye bedre!!

Det blir billigere (slipper å kjøpe kameraene og framkallingen)

Bildene blir bedre (engagnskamera er nå en gang ikke det beste)

Du får flere bilder (de fleste skyter i vei på egne kamera, men få plukker opp engangs som ligger strødd... langt mindre legger mye i det å ta gode bilder med disse)

Tror du kan få mye bra ved å oppfordre til den typen bildetaking du ønsker av gjestene med deres egene kamera, men med engangs ender du bare opp med å bruke penger på å få 14 bilder tatt av barn med krem på fingrene (som de gjerne får på linsa.. osv)

Vi hadde mange gjester som tok bilder med digitalkamera.. så vi endte opp med hundrevis av bilder til slutt...

Skrevet

Vi snakket såvidt på det, men vi kommer heller til å be folk om å ta bilder med sine digitale kameraer. Stort sett alle (bortsett fra svigers og en venninne tror jeg) har digitalt kamera, så jeg er nok sikker på at vi får nok av flotte bilder som kan brukes fra bryllupsdagen :) Vi skal heller ikke ha noen fest.

Men forøvrig, jeg tror faktisk jeg heller hadde lånt meg flere digitale kameraer jeg (såfremt det ikke skal være en fyllefest da..), for der er iallfall stort sett kvaliteten bedre enn på engangskameraene. Synes kvaliteten på disse er veldig dårlig stort sett.

Skrevet

Du får kjøpt pakker med to for ca 150 kr.. tror d er grei kvalitet. Kjøpt Fuji eller Kodak. :)

Skrevet

På kortbutikken.no har de helt hvite bryllupskamera med blitz. De koster 64 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...