Gå til innhold

Min avdøde kjæreste fortalte ikke til veninner at han var i forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med min avdøde kjæreste i mange år, og nå etter at han gikk bort har jeg snakket med damer som var hans venninner og bekjente av han og de forteller at de visste ikke at han var i ett forhold før vi hadde vært sammen 8-10 år.

For 4 år siden flyttet jeg inn til han, og møtte i oppgangen en gammel kjenning som jeg ikke hadde sett på 20 år, og hun var da allerede venninne med min kjæreste viste det seg.

I kveld var jeg på besøk hos henne og vi snakket om hvor trist det var at Lars var borte, og så sa hun plutselig; " da jeg ble kjent med deg igjen for 3-4 år siden så visste ikke jeg at Lars hadde kjæreste, og like etter at du flyttet inn så kom han på besøk til meg og sa at han liksom hadde fått seg kjæreste, og så dukket du opp i bygården like etterpå".

Jeg synes dette var veldig rart og lurer på hvorfor han ikke fortalte folk at han hadde dame, for jeg var veldig stolt og glad for å være kjæresten hans og fortalte i alle settinger der det var normalt at jeg hadde kjæreste.

Lurer på hva mer han har holdt skjult.

Anonymkode: dc2cb...243

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var nok ikke så gode venner da. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, la han hvile i fred tenker jeg. Hvorfor plager du deg selv med dette nå? Han kan ikke engang « forsvare» seg selv. La det gå og gå videre ❤️

Anonymkode: 17347...fe8

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Splurge
Skrevet

Dårlige venninner som drar opp sånt etter at han har gått bort. Jeg er for ærlighet og alt det der, men når noen ikke har mulighet til å svare for seg syns jeg man bare skal la det ligge. Dette fordi det gjør sorgen vondere å bære også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også tenker litt at du kan ikke vite med sikkerhet om det er hun som lyver, eller han som har skjult. Og han er ikke til stede lengre for å kunne svare for seg, så jeg tror ikke du gjør deg selv noen tjeneste å grave deg dypt ned i dette. ❤️

Anonymkode: 1a643...340

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig det bare ikke falt seg naturlig å fortelle det. Teit av henne å ta opp.

Anonymkode: c969c...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun lyver ikke for hun er en veldig hyggelig dame, og han fortalte meg at han hadde blitt kjent med en nabo som heter det samme som henne. En annen dame kom bort til meg i hans begravelse og presenterte seg som veninne av han, og virket overrasket over at han hadde kjæreste, og en annen kvinnelig nabo fortalte at hun hadde mye kontakt med han i 2-3 år, var på besøk og drakk vin og så filmer, men da hun viste interesse for han så sa han at han hadde kjæreste. 

Jeg forstår ikke helt hvorfor de forteller meg dette nå når han er borte, samtidig som det er greit å vite det. Han var en sjarmør og ganske ettertraktet hos damene, men sa hela tiden at han var fornøyd med meg 

Ts

Gjest ZarahSweet
Skrevet

Han har tydeligvis ikke vært utro. At han ikke annonserte at han har kjæreste tror jeg ikke handler om han, men disse damene. De var nok ikke nær nok til at han delte privatlivet sitt.

Kjæresten min er en fyr som er veldig varm, åpen og empatisk. Mange damer har misforstått det gjennom årene og tror de er på vei å utvikle noe og får følelser for han. Da har han måtte være klar på at han ikke er interessert.

Jeg er selv åpen og sosial og mange menn vil tolke det som at jeg er interessert. Og jeg har også måtte avvise mange som tror de har knyttet et bånd til meg fordi jeg er lett å prate og åpne seg for.

Det finnes ingen info på sosiale medier om at vi er et par. Jeg deler kun overfladiske ting med små drypp av meg. Han deler ingenting personlig.

Men en mer trofast og dedikert kjæreste skal en se lenge etter. Stoler fullt og holdent på han og forholdet vårt og det gjør han og❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de sier dette, jeg hadde aldri gjort det i et slikt tilfelle.

Og jeg mener som noen sier over at det var ikke mye til vennskap, du forteller selvfølgelig gode venner at du har en kjæreste. Hvis du ikke deler noe så sentralt så er det ikke et nært vennskap.

Anonymkode: e5837...322

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hun lyver ikke for hun er en veldig hyggelig dame, og han fortalte meg at han hadde blitt kjent med en nabo som heter det samme som henne. En annen dame kom bort til meg i hans begravelse og presenterte seg som veninne av han, og virket overrasket over at han hadde kjæreste, og en annen kvinnelig nabo fortalte at hun hadde mye kontakt med han i 2-3 år, var på besøk og drakk vin og så filmer, men da hun viste interesse for han så sa han at han hadde kjæreste. 

Jeg forstår ikke helt hvorfor de forteller meg dette nå når han er borte, samtidig som det er greit å vite det. Han var en sjarmør og ganske ettertraktet hos damene, men sa hela tiden at han var fornøyd med meg 

Ts

Veldig hyggelige damer lyver også, men ellers så sies det jo at han informerte om det når noen viste interesse. Det betyr jo at han var trofast med deg. Jeg er godt gift med barn, elsker dem over alt i verden, men jeg prater ikke alltid om dem. Det hadde ikke falt meg naturlig å informere alle jeg møter om at jeg er gift (går ofte uten giftering, så kan skje). Nære venner vet det selvfølgelig, men de har jo gjerne også hilst på familien min. Disse venninnene var nok bare ikke så nære han som de selv føler. 

Anonymkode: 3ae35...2c3

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det er så rart. En godt voksen, særboende mann går ikke nødvendig rundt og kringkaster til alle og enhver at han har kjæreste. Jeg er i noenlunde samme situasjon, og snakker ikke om det til andre enn mine nærmeste, som jo jevnlig treffer oss sammen.

Anonymkode: 8283c...1e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg møter noen via jobb, hobbyer eller naboer som jeg blir kjent med og vi møtes jevnlig, er det naturlig for meg etter en stund å spørre om sivilstatus, eller at man kommer inn på at man har kjæreste eller unger.

Han har hatt besøk av veninner jevnlig over et par år, og ikke sagt at han har dame før de prøver seg, 🤨eller ikke sagt noe som i tilfellet med naboen min som hadde kjent han i 8 år, og ikke visste at han var sammen med meg før jeg flyttet inn til han.

Han er borte for godt og kan ikke uttale seg, men skulle gjerne visst hvorfor han var så privat eller om han holdt alle muligheter åpne i tilfelle han ble lei av meg.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når jeg møter noen via jobb, hobbyer eller naboer som jeg blir kjent med og vi møtes jevnlig, er det naturlig for meg etter en stund å spørre om sivilstatus, eller at man kommer inn på at man har kjæreste eller unger.

Han har hatt besøk av veninner jevnlig over et par år, og ikke sagt at han har dame før de prøver seg, 🤨eller ikke sagt noe som i tilfellet med naboen min som hadde kjent han i 8 år, og ikke visste at han var sammen med meg før jeg flyttet inn til han.

Han er borte for godt og kan ikke uttale seg, men skulle gjerne visst hvorfor han var så privat eller om han holdt alle muligheter åpne i tilfelle han ble lei av meg.

Ts

Hvis du var sammen med ham såpass lenge burde du ha visst om han var generelt var privat som person eller bare privat rundt forholder deres.

Anonymkode: 46c11...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ts

Vel, kanskje han var som jeg er (jeg er dame, forresten):

Lengter i utgangspunktet absolutt ikke etter kjærlighetsforhold eller tosomhet, men har hatt flere kjærester likevel, fordi de var bra personer som jeg forelsket meg i (og som ikke ga opp selv om jeg var litt uoppnåelig). Jeg bruker også alltid lang tid på å "venne meg til" tanken på at jeg har kjæreste. Og jeg ser ingen grunn til å fortelle "folk" at jeg har kjæreste, med mindre noen prøver seg. Forhold og slikt er rett og slett ikke et naturlig samtaleemne for meg. Jeg har også mange guttevenner, og er også ganske ettertraktet hos det motsatte kjønn. Jeg forstår at man kan bli usikker av å være sammen med en som meg...

Anonymkode: acc41...984

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når jeg møter noen via jobb, hobbyer eller naboer som jeg blir kjent med og vi møtes jevnlig, er det naturlig for meg etter en stund å spørre om sivilstatus, eller at man kommer inn på at man har kjæreste eller unger

Mens for meg er det hverken naturlig å spørre om eller særlig interessant å snakke om. At man ikke snakker om noe uoppfordret betyr ikke at man har et ønske om å holde det skjult.

Han har tydeligvis vært klar på at han var i et forhold når noen har vist interesse og avvist dem - det er ingenting i det du forteller som tyder på en mann som ønsket å holde mulighetene åpne. Gjør deg selv en tjeneste og legg bort disse spekulasjonene - stol på dine egne minnet, følelser og oppfatninger her og at din opplevelse av forholdet er hvordan det faktisk var.

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er sånn, vil fremstå single. Men du får neppe svar, så prøv å legg det fra deg

Anonymkode: d533f...e5a

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...