Gå til innhold

Hvordan vet man at en mann elsker deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er definitivt tegn på at en mann elsker deg eller er forelsket i deg? 

Anonymkode: 7b167...043

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han sier det er jo en sterk indikasjon.

Anonymkode: 16173...344

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man nå no bare stole på det når han sier det. Men også vise det med sine handlinger. Som jeg sier til mine barn. Det hjelper ikke at noen sier at dem et glad i deg hvis handlingen deres tilsier noe annet. Ord betyr ingenting hvis dem viser deg noe annet. Ord og handling må stå i samhold. 

Anonymkode: 3cd70...63f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å høre fra mannfolka selv 😃

Anonymkode: 69a42...08f

Skrevet

Tenker at når vi investerer tid og krefter, og samtidig viser kjærlighet ved å bry oss om og åpne oss for deg, så viser vi dette. Og når nærhet er noe mer en sex for menn, så har vi kommet langt på veg.

Jeg viser det ved å ta risiko for deg, åpne meg opp og kunne ligge tett på uten og nødvendigvis måtte ha sex. Da er det noe mer

• Hjerte 3
Skrevet

Min mann viser det ved å være her for meg, ord er bare ord, handling er det viktigste for meg☺️

Skrevet (endret)

Tja.... dette med kjærlighetsspråk er vel relevant her. Noen er gode på fysisk nærhet, noen på tid og praktisk hjelp, andre igjen er gode på ord... Vil vel si at følgende er gode tegn; jo flere du kan huke av på blant nedenstående punkter, jo større er sjansen for at han er reelt investert, emosjonelt sett:

• Tar hyppig kontakt
  • Prioriterer tid med deg
  • Får med seg hva du sier
  • Hyppige berøringer utover sex
  • Ønske om å integrere deg i sitt liv, sosialt og praktisk sett
  • Vilje og evne til å vise sårbarhet og å snakke om følelser
  • Rygger ikke unna samtaler som går på hvilken retning relasjonen tar.
Endret av ALB
Skrivefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at kjæresten min elsker meg. Grunnen til det er at han sier det hver dag, skriver godmorgen-melding hver dag, tilbyr seg alltid å hente meg hvis jeg jobber sent, kommer innom meg bare for å få en klem hvis han er i nærheten, har alltid kjøpt kakao og favorittsjokoladen min når han kommer på besøk, og han tar ikke initiativ til sex hver gang han ser meg. Og det beste av alt - noen ganger kysser han med lenge på pannen og ser meg dypt inn i øynene. Han holder også ofte rundt meg når vi går i byen og han er ikke redd for å fortelle meg om kjipe ting han har opplevd, selv om det kan være flaut osv.

Etter å ha blitt "utsatt" for mange menn som kun er interessert i sex, så er sannelig dette noe helt annet, og jeg er overlykkelig.

Anonymkode: e537e...02b

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Kjerringen sier at jeg tar på henne hele tiden og det er et godt tegn. 

Hun sier også at når jeg støvsuger uten at hun sier fra er det også et godt tegn. Men egentlig vet jeg at hun blir villig av det. 

Vi kan også sitte og ha lange samtaler. Vi leser kg sammen og koser oss. 

En ting til. Jeg gir henne alle pengene mine. 

Endret av AnonymMisbruker
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Følte det i måten han så på og aksepterte meg. Strøk meg over håret eller ryggen da han gikk forbi. Presset aldri med sex, følte meg trygg, han var lojal. Kom hjem med små overraskelser som favoritt brusen eller sjokoladen ute av det blå og 1 gang hver mensen. Var åpen, og lyttet. 

Anonymkode: afe0b...3a7

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er definitivt tegn på at en mann elsker deg eller er forelsket i deg? 

Anonymkode: 7b167...043

Det finnes ingen definitive indikasjoner på det. En av de aller mest upålitelige indikasjonene er at han sier at han elsker deg.

Anonymkode: 2e926...a5f

• Liker 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Måten han lytter, behandler meg og ser på meg. At jeg alltid er en prioritering. Måten han holder meg og tør å være sårbar med meg. At han deler sitt verste og vanskelige tanker og følelser. Han blottlegger sjelen sin. Og jeg er den første han kontakter og vil prate med på godt og vondt❤️

AnonymBruker
Skrevet

Man vet vel strengt tatt lite i livet. Attraksjon og hyggelig samvær er kanskje det som motiverer samvær for meg til å begynne med. Når årene går så utvikler man forhåpentligvis respekt og «investerer» i et liv sammen.

Er kjærlighet det å bli ved en partners side om hun får kreft? Er det å sette til side egne interesser for dette andre mennesket?

Jeg er en klassisk Norsk mann og synes at det er veldig vanskelig å si «jeg elsker deg». Delvis opplever jeg et press om å si det i tide og utide («jeg driter i hva du egentlig føler, bare fake det sånn at jeg føler meg bra») Delvis har jeg lett for å synes at ting er kleint.

Anonymkode: 8b647...28c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man vet vel strengt tatt lite i livet. Attraksjon og hyggelig samvær er kanskje det som motiverer samvær for meg til å begynne med. Når årene går så utvikler man forhåpentligvis respekt og «investerer» i et liv sammen.

Er kjærlighet det å bli ved en partners side om hun får kreft? Er det å sette til side egne interesser for dette andre mennesket?

Jeg er en klassisk Norsk mann og synes at det er veldig vanskelig å si «jeg elsker deg». Delvis opplever jeg et press om å si det i tide og utide («jeg driter i hva du egentlig føler, bare fake det sånn at jeg føler meg bra») Delvis har jeg lett for å synes at ting er kleint.

Anonymkode: 8b647...28c

Så interessant å høre hvordan andre tenker.

Vet du hvorfor det er så vanskelig for deg å si "jeg elsker deg"?

Er det fordi du innerst inne egentlig ikke elsker henne?

Anonymkode: 69a42...08f

AnonymBruker
Skrevet

Når han investerer TID!

Anonymkode: 8695b...24a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Når han investerer TID!

Anonymkode: 8695b...24a

Min erfaring også. Med en gang det er tydelig at han prioriterer en, bruker tiden sin på en og tar initiativ; da er det verdt å satse på 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...