Gå til innhold

Brintellix i flere år forså å slutte. Andre som bar brukt den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld.

Jeg har gått på Brintellix i rundt 5 år, nå har jeg sluttet å vært uten i ca 5 uker.

Den har hjulpet meg mye den medisinen mot mye.

Nå tror jeg at jeg begynner å kjenne de følelsene igjen som går litt opp å ned. Har Borderline + andre ting.

Har noen brukt den flere å forså å sluttet? Hvordan var det for deg å slutte på denne medisinen? 😊

Anonymkode: 23374...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt den flere år, men brukt den noen måneder og gikk cold turkey for en ukes tid siden.. Null problem å slutte, litt vondt i hodet bare. Merker følelsene er på vei tilbake, og det er ikke like positivt...

Anonymkode: 9586c...d8a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sluttet, men trappet gradvis ned fra 20 mg. Da jeg kom til 5mg kom mange symptomer tilbake, og jeg økte til 10 mg. Har ikke klart å slutte etter dette, og tar nå 15 mg. 

Anonymkode: ea7dd...02d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har ikke brukt den flere år, men brukt den noen måneder og gikk cold turkey for en ukes tid siden.. Null problem å slutte, litt vondt i hodet bare. Merker følelsene er på vei tilbake, og det er ikke like positivt...

Anonymkode: 9586c...d8a

Vondt i hodet?

Jeg kjenner enda slik elektrisk støt I hodet/ansiktet. 

Håper det går over snart.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke sluttet, men trappet gradvis ned fra 20 mg. Da jeg kom til 5mg kom mange symptomer tilbake, og jeg økte til 10 mg. Har ikke klart å slutte etter dette, og tar nå 15 mg. 

Anonymkode: ea7dd...02d

Trappet ned fra 15 mg å sluttet for 5 uker siden. Har gått bra til nå, bortsett fra at jeg merker litt symptomer kommer tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...