AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Tunfisk i vann+litt sitron+finhakket rødløk+isbergsalat+finhakket stangselleri+litt disjonsennep+litt majones Ferdiggrillet kylling+rømme+majones+rødløk+hvitløk+chili+eple+karri+sitron Reker+dill+sitron+majones+creme fraiche+finhakket rødløk Egg+rømme+majones+vårløk+gressløk Slumper alltid, og bytter ofte på hva slags løk og grønnsaker jeg har, så har dessverre ikke eksakt oppskrift. Alltid veske nest sist, så blir det passe konsistens. Og krydder helt til slutt. Anonymkode: 6e170...bf0
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 Egg- og baconsalat lager jeg med hardkokte egg,purre,stekt bacon,majones,litt rømme,gressløk, salt,pepper og paprikakrydder. Moser noen av eggeplommene og blander med majonesen. Anonymkode: d2a16...efc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #4 Skrevet 24. april 2024 Tunfisksalat: Tunfisk, majones, finhakket rødløk,dill,agurkmix,salt og pepper Skinkesalat: skinke,rømme,majones,purre, salt og pepper Anonymkode: d01b3...ba6
Lost little girl Skrevet 24. april 2024 #5 Skrevet 24. april 2024 Tunfisksalat: tunfisk, most avokado, kesam, hakket rødløk, salt og pepper.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #6 Skrevet 24. april 2024 Tunfisksalat (digg på ciabatta med olivenolje på) to hardkokte egg, tar ut det gule. En eller to skjeer cottage cheese, rødløk, salt/pepper/sitron, avocado og litt tunfisk i vann 😄 Anonymkode: 335fd...c42
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #7 Skrevet 24. april 2024 Hummus, ulikt krydder på toppen og variasjon av skiver med reddik, tomat, agurk, paprika, selleristang, rødløk. Eggesalat. Mos egg meg gaffel. Ha i litt majones og litt rømme/Crème fraiche. Bruk magre varianter om du vil. Salt, pepper, friske urter som gressløk. Litt karri i er også godt. Rester av røkelaks, skinke, reker, crabsticks eller bacon kan blandes i også. Rester av laks: bruk stavmikser, bland i frisk dill, sitron, litt rømme eller majones, pepper. Waldorfsalat Anonymkode: 96f46...6d1
ThereGoesBob Skrevet 26. april 2024 #8 Skrevet 26. april 2024 (endret) Skal du lage rekesalat/skalldyrsalat er det veldig godt med rogn oppi. Tror du får kjøpt rogn på glass i butikkene. Endret 26. april 2024 av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #9 Skrevet 26. april 2024 Eggesalaten lager jeg på samme måte som mange andre her, og har i litt karri, salt og pepper som krydder. Helst gressløk, men kan også bruke rødløk. Og bruker mest majones i forhold til rømme/creme fraiche. Brokkolisalat er også veldig godt. Finnes utallige oppskrifter på nett. Det eneste er at jeg ikke syns bacon holder seg så godt i kremete salater, så det streker jeg ved siden av når jeg skal ha det. Eller så er brokkolisalat uten bacon godt på en skive brød og med noen skiver spekeskinke over. Anonymkode: e52e3...e4e
Irak Skrevet 30. april 2024 #10 Skrevet 30. april 2024 Jeg fikk denne av en god venn Majones Oppkutta skinke Rødløk Enkel og veldig god 💕🪷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå