AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Del Skrevet 24. april 2024 Det står ingenting på minnesider, også har jeg ikke lyst å ta kontakt med pårørende i tilfelle begravelse skal være i "stillhet". Ønsker ikke å sette dem i en vanskelig situasjon i tilfelle de da føler seg forpliktet til å be meg. Det er 5 dager siden dødsfallet og ikke ennå noen annonsert begravelse. Beklager om det er feil forum å spørre på. Anonymkode: 4982b...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Del Skrevet 24. april 2024 Jeg trodde slike ting stod i minnesider eller i aviser? Hvis avdøde er en venn/kollega/eks kjæreste av deg hadde jeg sendt en melding til en av de pårørende, og kondolert/skrevet at det var veldig trist å høre om dødsfallet, og spørre når begravelsen/bisettelsen er. Det kan de umulig ta ille opp Anonymkode: febe3...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Del Skrevet 24. april 2024 I dødsannonsen så står det ofte enten dato for bisettelsen/begravelsen, eller at det vil foregå i stillhet. Har det ikke vært noen annonse i lokalavisen? Anonymkode: 999a7...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #4 Del Skrevet 24. april 2024 Dersom begravelsen foregår i stillhet kommer ofte dødsannonsen etterpå. Anonymkode: 01a49...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. april 2024 #5 Del Skrevet 24. april 2024 Veldig mange annonser ligger her https://vareminnesider.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå