Gå til innhold

Ville du valgt å møte på en mann eller en bjørn dersom du hadde gått deg vill i skogen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traktor skrev (På 24.4.2024 den 17.56):

Herregud for noen fiendtlig holdning mange har til menn! Mannen vil også med svært stor sannsynlighet kunne hjelpe deg å finne veien tilbake. I stedet fremstilles han som et rovdyr! Og folk lurer på hvorfor mange menn nå sier at de ikke vil løfte en finger for å hjelpe kvinner? 

Finne veien tilbake? Vi har noe som heter retningssans, kompass, GPS og kart. Hvorfor tror du at alle kvinner er hjelpeløse idioter? Jeg har aldri opplevd at en mann løftet en finger for å hjelpe meg, annet enn min far, mann og sønner. Så det blir ikke akkurat noen forskjell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lag et eget forum for kvinnehat da vel! Hvorfor oppsøker du et forum som dette om du ikke tåler å høre at kvinner frykter menn mer enn rovdyr fordi menn er farlige voldtektsmenn som statistisk sett dreper kvinner oftere enn bjørner gjør...

Anonymkode: b1e06...0f0

Er det noen andre folkegrupper du pleier å komme med slike hatefulle ytringer mot? Muslimer? Jøder? Downs folk? Mørkhuda?

Anonymkode: 8fc6c...da1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Til alle dere kvinner som åpenbart hater menn. Kan dere ikke bare komme dere til helvete bort fra oss så vi slipper å bli utsatt for dette hatet deres hele tiden?

Å ta forholdsregler for å ikke bli utsatt for overgrep er ikke det samme som hat. Vi kvinner blir jo oppfordret til å ta forholdsregler. Så blir dere forbanna når vi gjør som vi blir oppfordret?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at alle på tiktok sier AAH MYE HELLER EN BJØRN!!! som at det er en trend å ikke stole på menn, tenk om mannen du møter er en gammel mann som er på soppsanking, wææ skummelt assa!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann selvfølgelig, hva er det å lure på

Anonymkode: d1a47...a80

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. jeg går aldri på ukjente stier og har ikke sjanse til å gå meg vill. 

2. jeg treffer stadig menn i skogen og stoler på at de er ufarlige ( og jeg er for gammel til at noen mann gadd å bruke tid på å voldta meg) 

3. de som vil møte bjørn er dumme mehe som romantiserer rovdyr . 

Anonymkode: 69189...dd4

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (8 minutter siden):

Å ta forholdsregler for å ikke bli utsatt for overgrep er ikke det samme som hat. Vi kvinner blir jo oppfordret til å ta forholdsregler. Så blir dere forbanna når vi gjør som vi blir oppfordret?

Ville du møtt en muslim eller en bjørn gående på vei hjem fra byen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«For det er møkkamann som er ute
Han er på leit etter kjerringa si
Han lokker på a med fløyte
Men dama er rein fantasi

Før så levde møkkammannen
Med sin kjære i et lit hus
Men en dag så fant hun en annen
Siden den gang falt livet hans si grus

For det er møkkamann som er ute
Han er på leit etter kjerringa si
Han lokker på a med fløyte
Men dama er rein fantasi»

Blir ikke dette bare teit? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Rosalilje84 said:

Å mistenkeliggjøre et helt kjønn er ikke å ta forholdsregler. Det kommer fra radikal feminisme.

Anonymkode: b582b...f01

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å mistenkeliggjøre et helt kjønn er ikke å ta forholdsregler. Det kommer fra radikal feminisme.

Ikke mistenkeliggjøre. Være forsiktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

BETTER TO MEET A BEAR ROBBED OF HER CUBS THAN A FOOL BENTON FOLLY. imgflip.com PROVERBS 17:12

Anonymkode: bc9ae...7fb

Herregud! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (14 minutter siden):

Som nazistene hated Jøder så hater du menn. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som nazistene hated Jøder så hater du menn. 

Jeg hater ikke menn. Jeg er gift med en mann, har fine sønner, gode mannlige kolleger, snill far og hyggelige onkler. Men jeg tar mine forholdsregler når jeg er ute. Akkurat som kvinner i flere tiår har blitt oppfordret til av kjente profiler i media. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke så bekymret for å bli overfalt av en mann så jeg kan godt velge mannen. Er ikke typen som lett blir overmannet så jeg ser for meg at jeg hadde hatt gode sjanser til å ta mannen om jeg måtte det. Er jo en random mann, sjansen er jo størst for at han er en ok fyr og ikke en som har en fetisj på å voldta og drepe halvgamle feite damer.

Synes det er mer interessant å stille spørsmålet om man vil at ens barn skal møte en bjørn eller en random mann i skogen, det er et vanskelig spørsmål for der tror jeg at jeg hadde gått for bjørnen. Er noe annet å ta sjansen der, ikke fordi at jeg demoniserer menn, de aller fleste menn er jo helt ok men å treffe han som er fucked i hodet vet jeg ikke om jeg tør å ta sjansen på. Men nå har jo jeg og de fleste andre rundt her Baneheia saken relativt fersk i minnet fortsatt.

Anonymkode: 83bb8...c8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (18 minutter siden):

Jeg hater ikke menn. Jeg er gift med en mann, har fine sønner, gode mannlige kolleger, snill far og hyggelige onkler. Men jeg tar mine forholdsregler når jeg er ute. Akkurat som kvinner i flere tiår har blitt oppfordret til av kjente profiler i media. 

Jo det gjør du. Når du generaliserer menn som voldelige og voldtektsforbrytere så hater du så absolutt menn. Og jeg syns synd på sønnene dine som ikke kan unnslippe hatet ditt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann. Ubegripelig at noen heller vil møte en bjørn.

Anonymkode: 67cb3...b6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Rosalilje84 said:

Ja, det er gjerne slik radikale feminister forsøker å kamuflere sin propaganda.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er gjerne slik radikale feminister forsøker å kamuflere sin propaganda.

Nei. DERE sier at kvinner skal ta forholdsregler for å ikke bli voldtatt. Vi tar forholdsregler, men da er vi radikale feminister. Hva vil dere? At vi IKKE tar forholdsregler og blir voldtatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...