Bacteria Skrevet 6. mai #301 Del Skrevet 6. mai Rosalilje84 skrev (På 5.5.2024 den 21.22): Nei. DERE sier at kvinner skal ta forholdsregler for å ikke bli voldtatt. Vi tar forholdsregler, men da er vi radikale feminister. Hva vil dere? At vi IKKE tar forholdsregler og blir voldtatt? Er jo ikke å ta forholdsregler å freake ut hvis du møter en mann når du har gått deg vill. Det er det motsatte av forholdsregler, det er nevrotisisme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 6. mai #302 Del Skrevet 6. mai Isambard skrev (39 minutter siden): Jeg tror du har helt rett i at det ikke handler om bjørner, men å få frem et poeng. Jeg kaller det forsøpling av debatten. Mange er opptatt av å få frem at menn er farlige. Man kommer med en løs påstand om at "menn er farligere enn bjørner." Når noen sier imot denne åpenbart absurde påstanden blir de anklaget for å "avfeie problemet". Man må tydeligvis være enig i et hvilket som helst absurd påstand for å være på den gode siden. Ikke sant. Skjønte umiddelbart hva som var det «woke» svaret her Og sa selvfølgelig at jeg helst vil møte en mann. Menn er fantastiske… MENNESKER er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #303 Del Skrevet 6. mai Anonymkode: 67164...4be 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #304 Del Skrevet 6. mai Anonymkode: 67164...4be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #305 Del Skrevet 6. mai isw skrev (2 timer siden): Hvem er det som ikke tror på disse kvinnene? Dessverre er det en forskjell på å bli trodd, og det å få noen dømt for et straffbart forhold. Foreldre, andre familiemedlemmer, politiet, helsepersonell... Anonymkode: 55ae3...228 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 6. mai #306 Del Skrevet 6. mai (endret) Interresant at kvinner heller vil møte en bjørn i skogen enn en mann. Gått opp for meg etter å ha lest på dette forumet en stund at det er en slags forakt ovenfor andre menn enn de i nærmeste familie. Det er et trist samfunn og et jeg ikke vil forsvare hvis det skulle bli krig med russerne. Det blir militærnekt og fengsel. Endret 6. mai av homber 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #307 Del Skrevet 6. mai homber skrev (5 minutter siden): Interresant at kvinner heller vil møte en bjørn i skogen enn en mann. Gått opp for meg etter å ha lest på dette forumet en stund at det er en slags forakt ovenfor andre menn enn de i nærmeste familie. Det er et trist samfunn og et jeg ikke vil forsvare hvis det skulle bli krig med russerne. Det blir militærnekt og fengsel. Det er et trist samfunn, enig i det. 1 av 5 kvinner blir voldtatt, synes du det virker som et trygt samfunn å være kvinne i? Anonymkode: 2f906...3a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #308 Del Skrevet 6. mai Rosalilje84 skrev (7 timer siden): Dette blir for paranoid. Selvfølgelig oppdrar vi sønner til å ha gode verdier. Samtidig ser jeg at flere av deres jevnaldrende prøver å skjenke unge jenter, kaller jenter horer og har allerede begynt predator-oppførselen. Fedrene deres sier ingenting. Min mann hadde slått hardt ned på slik oppførsel fra våre gutter. Foreldrene til småjenter som var utsatt for et par slike tenåringsgutter i vår omgangskrets har sagt klart i fra, men da sier guttenes foreldre at jenteforeldre "overreagerer" og "dramatiserer". Dette blir rett og slett for naivt. Du tror oppriktig at akkurat DINE sønner, DIN man, DIN far, DINE naboer etc. er såkalte "ikke onde" menn, og ikke representative for menn generelt? De er nok helt gjennomsnittlige... Det jeg vil frem til er selvfølgelig at de lusker rundt om natten når du sover for å voldta kvinner, slik majoriteten av menn gjør. Det gir ingen mening at du tilfeldigvis bare skal omgås "snille" menn til vanlig, når vi samtidig vet at så å si alle menn er overgripere og farligere enn alle villdyr. Du trenger en realitetsorientering, og jeg ville satt GPS på de to minste overgriperne først, slik at du kan få oversikt over omfanget av vold og voldtekt. At du tør å sove i samme hus som menn og å ha dem i nabolaget synes jeg også er skremmende. Kutt kontakten til alle menn i familien, så slipper du å være medvirkende til tvang, voldtekt, overgrep, drap etc. som de driver med når du snur ryggen til. Vi har et gammelt folkeeventyr som beskriver deg perfekt, eventyret om myrsnipa. I moderne versjon: En heltemodig politidame går i skogen for å skyte slemme voldtektsmenn. Du står der og sier "ikke skyt mine sønner, de er ikke voldtektsmenn, det er bare alle andre menn!" Politidama går på jakt og kommer drassende med noen voldtektsmenn. "Åh nei, det er jo barna mine!" sier du. "Åh, jeg tok bare de to første mennene som lusket rundt i skogen, og de var de mest voldtektsmannaktige jeg så" sier politidama. "Å ja" svarer du. "Vet du ikke at hver tror best om sine egne barn?" Håper at du ikke lar dem ferdes fritt! De predatorene der bare venter på første mulighet til å angripe. Om de ikke er gamle nok nå, så blir de det snart, og slår følge med faren din og mannen din på voldtektsturer. Du vet, slikt menn gjør når de har fri. Ikke vær myrsnipe, vær proaktiv og lås dem inn i kjelleren før det er for sent. Den naiviteten din er skremmende, og vil nok garantert sørge for at mange ungen kvinner blir voldtatt av barna dine. Nå ble jeg faktisk skikkelig redd for å møte dem i skogen. Anonymkode: b1e06...0f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #309 Del Skrevet 6. mai Just now, AnonymBruker said: Det er et trist samfunn, enig i det. 1 av 5 kvinner blir voldtatt, synes du det virker som et trygt samfunn å være kvinne i? Anonymkode: 2f906...3a1 Blir kvinner, eller samfunnet generelt, tryggere av å male det mannlige kjønn som farlige? Anonymkode: b582b...f01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #310 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir kvinner, eller samfunnet generelt, tryggere av å male det mannlige kjønn som farlige? Anonymkode: b582b...f01 Poenget med denne problemstillingen er å bli forstått, at vi føler oss så utsatt for vold at vi heller hadde valgt å møte en bjørn i skogen enn en mann. Det er såklart voldsomt satt på spissen, for å få frem et poeng. Det betyr ikke at alle menn er farlige, og jeg fatter ikke at det er nødvendig å avklare det gang på gang. Anonymkode: 2f906...3a1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #311 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget med denne problemstillingen er å bli forstått, at vi føler oss så utsatt for vold at vi heller hadde valgt å møte en bjørn i skogen enn en mann. Det er såklart voldsomt satt på spissen, for å få frem et poeng. Det betyr ikke at alle menn er farlige, og jeg fatter ikke at det er nødvendig å avklare det gang på gang. Anonymkode: 2f906...3a1 Støtter deg 100%, ikke annet enn helt rasjonelt å velge å møte en bjørn i skogen fremfor en mann. Javel, en bjørn vil nok slå deg ihjel og spise deg, men det er ikke i nærheten av den frykten man bør kjenne på om man er så uheldig å møte en mann mens man jogger. En helt rasjonell frykt, og jeg synes vi burde innføre dette som obligatorisk Darwin-award. Alle kvinner må velge om de vil i skogen og treffe en mann, eller om de vil treffe en bjørn. Da får vi nok luket ut mange av idiotene som er mer redd for å bli spist av en bjørn og som tror at mennene de kjenner, som de påstår ikke voldtar, på noen måte representerer gruppen "menn". Put your money where your mouth is... de som tar sjansen på å komme i nærheten av en mann kan takke seg selv når de blir mansplainet til! Anonymkode: b1e06...0f0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 6. mai #312 Del Skrevet 6. mai Bacteria skrev (1 time siden): Menn er like hjelpsomme som kvinner. Er ikke konseptet i spørsmålet at du har gått deg vill? Hadde du hatt alle de hjelpemidlene der har du jo pr def ikke gått deg vill… Nei, foranledningen er ikke at man har gått seg vill. Har man gått seg vill og trenger hjelp, vil vel de fleste heller støte på et annet menneske enn et vilt dyr. Situasjonen er bare at kvinnen er alene i skogen, helt frivillig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 6. mai #313 Del Skrevet 6. mai Myrmica skrev (3 minutter siden): Nei, foranledningen er ikke at man har gått seg vill. Har man gått seg vill og trenger hjelp, vil vel de fleste heller støte på et annet menneske enn et vilt dyr. Situasjonen er bare at kvinnen er alene i skogen, helt frivillig. Hvorfor står det «gått deg vill i skogen» i overskrifta da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 6. mai #314 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Støtter deg 100%, ikke annet enn helt rasjonelt å velge å møte en bjørn i skogen fremfor en mann. Javel, en bjørn vil nok slå deg ihjel og spise deg, men det er ikke i nærheten av den frykten man bør kjenne på om man er så uheldig å møte en mann mens man jogger. En helt rasjonell frykt, og jeg synes vi burde innføre dette som obligatorisk Darwin-award. Alle kvinner må velge om de vil i skogen og treffe en mann, eller om de vil treffe en bjørn. Da får vi nok luket ut mange av idiotene som er mer redd for å bli spist av en bjørn og som tror at mennene de kjenner, som de påstår ikke voldtar, på noen måte representerer gruppen "menn". Put your money where your mouth is... de som tar sjansen på å komme i nærheten av en mann kan takke seg selv når de blir mansplainet til! Anonymkode: b1e06...0f0 Jeg jogger ikke, men går regelmessig tur i et skogsområde her, og blir ikke redd når jeg møter på en mann nei, herregud. Dette er intet annet enn noe woke-piss, pardon my french. Dessuten er rekkefølgen feil. En Bjørn spiser sine offer før de er døde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #315 Del Skrevet 6. mai Regner med at dere som velger bjørnen også mener at menn ikke har noe i kvinnegarderoben å gjøre?. Anonymkode: eaac7...6a4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #316 Del Skrevet 6. mai 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er et trist samfunn, enig i det. 1 av 5 kvinner blir voldtatt, synes du det virker som et trygt samfunn å være kvinne i? Anonymkode: 2f906...3a1 Den studien er noe av det mest kvinnefiendtlige jeg har sett. Om de hadde spurt menn samme spørsmål ville resultatene blitt at også 1 av 5 menn blir voldtatte. Anonymkode: 76307...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #317 Del Skrevet 6. mai Bacteria skrev (1 time siden): Jeg jogger ikke, men går regelmessig tur i et skogsområde her, og blir ikke redd når jeg møter på en mann nei, herregud. Dette er intet annet enn noe woke-piss, pardon my french. Dessuten er rekkefølgen feil. En Bjørn spiser sine offer før de er døde. Vel: En bjørn ser på meg som et menneske En bjørn skryter ikke til vennene sine etter å ha voldtatt meg Ingen ville tvilt på at jeg ble spist av en bjørn Bjørnen sine motiver er lettere å forstå Ingen ville anklaget meg for å like bjørnen etter angrepet Bjørner ville ikke lenket meg fast i en kjeller Ingen ville spurt hva jeg hadde på meg da bjørnen angrep Bjørnen ville ikke hatt venner som kom og fortalte etterpå at han egentlig er snill Bjørnen ville ikke spurt om telefonnummeret mitt etterpå Bjørnen ville ikke gitt meg alkohol for å utnytte meg Bjørnen ville ikke spandert middag først, og så "krevd" sex Bjørnen ville ikke ghostet meg eller sagt jeg var prippen Bjørnen ville ikke sagt "ikke alle bjørner" Det er bare noen få av uendelig mange knallgode argumenter. De som leser dette og fortsatt velger "mann" har virkelig blitt hjernevasket og hater bjørner uten grunn. De aller fleste bjørner er snill, selv om det har vært noen råtne epler blant dem også som har spist folk levende. Det sier litt om deg at du dømmer alle bjørner fordi noen få spiser kvinner. Anonymkode: b1e06...0f0 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #318 Del Skrevet 6. mai Haha #hordejakten Anonymkode: 4c0b9...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 6. mai #319 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Den studien er noe av det mest kvinnefiendtlige jeg har sett. Om de hadde spurt menn samme spørsmål ville resultatene blitt at også 1 av 5 menn blir voldtatte. Anonymkode: 76307...ef2 Det er løgn. Studiene ser på begge kjønn. Tallene for menn er 3-4 %. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #320 Del Skrevet 6. mai Ja, det er dessverre sånn at 1 av 5 kvinner blir voldtatt i løpet av livet. Men ærlig talt... For noen holdninger, jeg går tur i skogen med bikkja hver dag, og møter på mange menn. Statistikken tilsier også at de aller fleste voldtekter forekommer av noen offeret allerede kjenner. Så dere som sier at det ikke gjelder de dere kjenner og stoler på, er det ironisk nok en av dem dere mest sannsynlig hadde blitt et offer til, ikke en tilfeldig fyr som går tur i skogen. Anonymkode: 01b29...d07 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå