AnonymBruker Skrevet 24. april #1 Del Skrevet 24. april Hei! Overskriften sier vel sitt men er det noen som har blitt gravide av å ha samleie 4-6 dager før EL? Anonymkode: f59d3...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #2 Del Skrevet 24. april Ja, noen har blitt det. Anonymkode: f7452...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 24. april #3 Del Skrevet 24. april Kan..men 6 dager er nok litt lenge. Da skal du ha god sperm oh godt miljø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #4 Del Skrevet 24. april 7 dager før testet etter eggløsning, kjente av eggløsning godt. Anonymkode: 5c71e...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #5 Del Skrevet 24. april Ja. Anonymkode: 6946f...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #6 Del Skrevet 24. april Ja, to av mine har vært 4-6 dager før EL. Egentlig litt rart mannen ikke har bedt om test 😅 (alle er hans altså) Anonymkode: 62124...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #7 Del Skrevet 24. april 4 dager før på nr 2 🩷 Anonymkode: 190f0...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 24. april #8 Del Skrevet 24. april Ja, var 5 eller 6 dager før ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. april #9 Del Skrevet 24. april Ble gravid med tvillinger med samleie dagen etter mens, så vil jo tro det. Vet så nøyaktig fordi vi bodde fra hverandre, og fikk en halv dag sammen etter mens. Deretter traff vi hverandre ikke på en måned, siden han var bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april #10 Del Skrevet 24. april Trolltunge skrev (22 minutter siden): Ble gravid med tvillinger med samleie dagen etter mens, så vil jo tro det. Vet så nøyaktig fordi vi bodde fra hverandre, og fikk en halv dag sammen etter mens. Deretter traff vi hverandre ikke på en måned, siden han var bortreist. Wow! Hvor mange dager tror du det var mellom sex og eggløsning? Vi hadde sex siste dag av mens, spotting bare, og han kom inni meg, noe vi bare gjør i ultrasikre perioder. Men så virker det som eggløsningen kom på dag 12 istedet for dag 15 som det alltid gjør 😬😬 Og nå kjennes ting litt annerledes ut der nede enn etter vanlig eggløsning 🙈 Anonymkode: 4fe62...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 24. april #11 Del Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Wow! Hvor mange dager tror du det var mellom sex og eggløsning? Vi hadde sex siste dag av mens, spotting bare, og han kom inni meg, noe vi bare gjør i ultrasikre perioder. Men så virker det som eggløsningen kom på dag 12 istedet for dag 15 som det alltid gjør 😬😬 Og nå kjennes ting litt annerledes ut der nede enn etter vanlig eggløsning 🙈 Anonymkode: 4fe62...c83 Har aldri fulgt med på det der, siden jeg har fått unger kastet på meg uansett prevensjon liksom (aldri prøvd å bli gravid), og aldri har jeg vært uten prevensjon og satset på sikre perioder heller. Min mens har vært helt stabil månedlig, med eggløsning mellom et sted, antagelig på noenlunde normalt tidspunkt vil jeg tro. Det er hva jeg kan si om det. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Del Skrevet 29. april Trolltunge skrev (På 24.4.2024 den 21.00): Ble gravid med tvillinger med samleie dagen etter mens, så vil jo tro det. Vet så nøyaktig fordi vi bodde fra hverandre, og fikk en halv dag sammen etter mens. Deretter traff vi hverandre ikke på en måned, siden han var bortreist. Det er fysisk umulig at sædcellene lever i deg i omtrent to uker. Anonymkode: 73a63...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er fysisk umulig at sædcellene lever i deg i omtrent to uker. Anonymkode: 73a63...7f2 Mensen hennes kunne vart 8 dager for alt du vet og eggløsning cd 11, 12, 13. Hvor har du to uker fra? Anonymkode: 4fe62...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 29. april #14 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er fysisk umulig at sædcellene lever i deg i omtrent to uker. Anonymkode: 73a63...7f2 Jeg vet ikke hvor lenge de gjorde det, men fakta er at jeg ble gravid med tvillinger, gutt og jente, ved sex dagen etter mens. Jeg har levende beviser på det. De er også som snytt ut av nesa på sin far begge to. Jenta selvfølgelig en betydelig mer feminin utgave, men det er ikke tvil om farskapet her. (Ikke hadde jeg sex med noen andre heller.) Eller hvilken dag de ble unnfanget. Vi var begge så glade for å få en dag uten mens før vi skulle være fra hverandre så lenge. Der satt de! Meant to be. 🥰 Mulig sterk forelske fremskyndet eggløsning... jeg vet ikke hvordan, men de ble laget slik. Med hormonspiral i meg i tillegg. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #15 Del Skrevet 29. april Jeg fikk eggløsning tidlig den syklusen jeg ble gravid. Jeg ble iallfall satt frem (?) på ultralyd i uke 12. Termindato ble flyttet fra den 27. til den 23. Anonymkode: 2f835...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #16 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 21.25): Wow! Hvor mange dager tror du det var mellom sex og eggløsning? Vi hadde sex siste dag av mens, spotting bare, og han kom inni meg, noe vi bare gjør i ultrasikre perioder. Men så virker det som eggløsningen kom på dag 12 istedet for dag 15 som det alltid gjør 😬😬 Og nå kjennes ting litt annerledes ut der nede enn etter vanlig eggløsning 🙈 Anonymkode: 4fe62...c83 D et finnes ikke Ultrasikre dager, man bruker kondom om man ikke vil bli gravid. Du vet ikke at noen har blitt gravide under menstruasjon? Hva skjer med ungdommen i dag? Dette visste vi lenge før Google ble et faktum. "Kan man bli gravid med klærne på" "kan man bli gravid før eggløsning?" Jeg logger av og tar kvelden, for fremtiden ser dyster ut! Anonymkode: ab065...196 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er fysisk umulig at sædcellene lever i deg i omtrent to uker. Anonymkode: 73a63...7f2 Det er faktisk 100% mulig at fertilitetsvinduet man har overlapper med mensen. Handler IKKE om at sperm lever i 2 uker. Har man ikke kunnskap om syklus så bør man kanskje droppe å kommentere. Eggløsning skjer ikke 14 dager etter mensen. Det er avhengig av ens sykluslengde. Anonymkode: 6946f...53d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #18 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er fysisk umulig at sædcellene lever i deg i omtrent to uker. Anonymkode: 73a63...7f2 Du kjenner ikke så godt til hvordan kvinners sykluse fungerer. Kanskje greit å avstå fra å kommentere? 🤣 Anonymkode: ab065...196 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #19 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): D et finnes ikke Ultrasikre dager, man bruker kondom om man ikke vil bli gravid. Du vet ikke at noen har blitt gravide under menstruasjon? Hva skjer med ungdommen i dag? Dette visste vi lenge før Google ble et faktum. "Kan man bli gravid med klærne på" "kan man bli gravid før eggløsning?" Jeg logger av og tar kvelden, for fremtiden ser dyster ut! Anonymkode: ab065...196 Altså, hvor surmaga går det an i bli? Kjempegod idé, logg av. Hvem har sagt at vi ikke blir glad om spiren skulle sitte? Hva vet du om vårt liv? Anonymkode: 4fe62...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå