AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Skrevet 24. april 2024 Bare lurer... Har ikke veldig god syn på de fra før, men mulig menn oppfører seg bedre og mindre arrogant. Anonymkode: 83905...6a9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #2 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har ikke veldig god syn på de fra før, men mulig menn oppfører seg bedre og mindre arrogant Huff, så umoden du må være! Eller er du bare 16? De har en jobb som alle andre, og fortjener ikke å defineres som yrket sitt av den grunn. Hvis du ikke visste det, barnevern skal beskytte de umulige barna fra de udugelige foreldrene. Anonymkode: 90ed5...587 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #3 Skrevet 25. april 2024 Helt legitimt spørsmål. Har datet menn som jobber med barn - barnevern og barn og unge psykiatri bl.a. Absolutt å anbefale, de har jo valgt fagfeltet sitt godt vitende at de kommer ikke til å bli rike og viktige, men du vil gjøre en endring. Omsorgsfulle og forståelsesfulle. Og var klare å bli bonuspappa. Men, vær klar for at jobben kan til dels være ganske emosjonelt belastende. Men selvsagt - det finnes idioter og helter i alle yrker Anonymkode: aa158...680 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #4 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Huff, så umoden du må være! Eller er du bare 16? De har en jobb som alle andre, og fortjener ikke å defineres som yrket sitt av den grunn. Hvis du ikke visste det, barnevern skal beskytte de umulige barna fra de udugelige foreldrene. Anonymkode: 90ed5...587 Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #5 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt legitimt spørsmål. Har datet menn som jobber med barn - barnevern og barn og unge psykiatri bl.a. Absolutt å anbefale, de har jo valgt fagfeltet sitt godt vitende at de kommer ikke til å bli rike og viktige, men du vil gjøre en endring. Omsorgsfulle og forståelsesfulle. Og var klare å bli bonuspappa. Men, vær klar for at jobben kan til dels være ganske emosjonelt belastende. Men selvsagt - det finnes idioter og helter i alle yrker Anonymkode: aa158...680 Det er sant 😊 om meg og han får barn, vil jo det kunne bli spennende. Nei da, vi drar det nok ikke så langt. Jeg vet damer er langt mer kalde og ufyselige i denne type jobb enn det menn er. Anonymkode: 83905...6a9
Gjest takinova Skrevet 25. april 2024 #6 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er sant 😊 om meg og han får barn, vil jo det kunne bli spennende. Nei da, vi drar det nok ikke så langt. Jeg vet damer er langt mer kalde og ufyselige i denne type jobb enn det menn er. Anonymkode: 83905...6a9 Ikke rart bvt sliter enormt med rekruttering og turnover når man ser holdningene.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #7 Skrevet 25. april 2024 En kompis av meg var tidligere sammen med en ansatt i barnevernet. Kjæresten (altså han som er barnevernsansatt) var helt toppers! Skikkelig fin fyr, snill, empatisk, lojal og veldig stabil. Synd det ble slutt mellom dem. Anonymkode: d536a...815 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #8 Skrevet 25. april 2024 Hvordan er det å date en revisor? Anonymkode: d61b8...9d1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #9 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9 Hva slags krets vanker du i? Anonymkode: e7148...57a 18 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #10 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags krets vanker du i? Anonymkode: e7148...57a Lurer jeg på også. Anonymkode: e68c4...1ac 11
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #11 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9 Utallige foreldre?? Hva slags miljø er det du vanker i? Anonymkode: af02e...89b 11 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #12 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9 Kanskje på tide å revurdere omgangskretsen? Anonymkode: 2fb19...12c 10
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #13 Skrevet 25. april 2024 takinova skrev (2 timer siden): Ikke rart bvt sliter enormt med rekruttering og turnover når man ser holdningene. Da må de kanskje ta det innover seg? Anonymkode: 188c2...e6b
Forvirret23 Skrevet 25. april 2024 #14 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9 Jeg er 40 år, alle rundt meg har barn, og mange barn på skolen. Jeg har aldri sett barn bli tatt fra sine foreldre, det jeg har sett er at barnevernet griper seint inn. Det ene barnet er nå narkoman, 14 år og har droppet ut av skolen. Så jeg lurer på hvem er din omgangskrets? 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #15 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bare lurer... Har ikke veldig god syn på de fra før, men mulig menn oppfører seg bedre og mindre arrogant. Anonymkode: 83905...6a9 Det er helt likt som å være sammen med en annen mann. Ens yrke definerer ikke hvordan man er som partner. Bare det at man faktisk diskriminerer/dømmer andre mennesker basert på yrket deres - sier sitt om de som gjør det som personer. Umodent og tåpelig. Anonymkode: cd785...ca7 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #16 Skrevet 25. april 2024 Utsatt for å få ptsd / traumereaksjoner og høy beredskap da denne jobben KAN medføre svært utagerende ungdom med store atferdsproblemer . For øvrig har det ikke noe med om vedkommende er mann eller kvinne men dette er tøffe jobber. Og uansett hvor «flink» man er så skaper stresset og utageringer man står i ofte psykiske reaksjoner hos vedkommende. Ikke alltid når de står i det , men reaksjonene kan også komme på sikt. Anonymkode: 028f7...8ac
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #17 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje på tide å revurdere omgangskretsen? Anonymkode: 2fb19...12c Har ikke hørt om andre i min omkrets som har hatt problemer bortsett fra en eks, hun var ressurssterk men litt turbo og ble nok litt personlig mot de derfor tror jeg hun fikk de mot seg tror jeg etter å ha hørt i ettertid. Det var ikke måte på historier om halvgærne barnevern ansatte. Trodde ikke på halvparten men hun var en god mor det jeg så bortsett for at jeg følte hun sykligjøre friske unger, det er nok delvis derfor det ble slutt mellom oss da det ble kultur crash. Tror nok de bare prøver å hjelpe og at nok flere familier burde hatt hjelp, det er i hvert fall det voksne med problemer sier år etter at de forteller om ødelagte oppvekster. Anonymkode: f9dd2...07b
Gjest takinova Skrevet 26. april 2024 #18 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da må de kanskje ta det innover seg? Anonymkode: 188c2...e6b 🫣😜
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #19 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har sett UTALLIGE foreldre som blir fratatt barna sine på for tynt grunnlag. Så nei de gjør ikke alltid riktig nei! Anonymkode: 83905...6a9 Hvis du er så negativ til barnevernet så bør du droppe noen som jobber med det. Det har ikke noe å si hvor snill og god mannen er så lenge du har den holdningen til jobben han og kollegene hans gjør. Anonymkode: 227ef...8c7 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2024 #20 Skrevet 26. april 2024 Dette er i hovedsak en kommentar om mannen: Sikkert en empatisk og snill fyr, jeg har skikkelig god erfaring med menn som velger utradisjonelt i utdanningssammenheng, de er fine menn. Men...jeg ville vært litt på vakt hvis ham framsto litt enkel og slagordspreget og lite reflektert, de finnes jo også godt representert i barnevernet. Det er blant annet en kjent sak at barnevernet er ganske dårlige på å reflektere over kultur. Tenker de tar mange vanskelige avgjørelser, og da er det viktig å være nyansert og åpensinnet og kunne tenke utradisjonelt. Sikkert en slitsom jobb og ikke allverdens betalt, det med lønna er ikke så viktig. Anonymkode: 86ac3...145
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå