Gå til innhold

Jeg mister ikke fett i ansiktet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg 40 år, og trodde at jeg etterhvert ville liste litt fett i ansiktet. Jeg har så «tykt» ansikt, og synes ikke det er pent (på meg). 

Jeg veier 50 kilo (163 høy), så jeg er normalvektig/nedre sjiktet. Jeg kan gå ned et par kilo til, men mer enn det blir vanskelig. Og hvorfor velger kroppen å tviholde på fettet i ansiktet? Det gir jo ingen mening. 

Dere som hadde litt babyface langt inn i 30-årene, mistet dere fettet etterhvert? Og når eventuelt? Jeg synes det er pent med markerte trekk/kinnben blant annet. 

Anonymkode: b4c0f...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke å gå ned noen kg til hjelper til med det? Du er sikkert bare slik.

Anonymkode: f9220...cf1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk litt sminke til å markere ansiktet og vær glad du slipper rynker 😂

Det er mitt tips hvertfall.

Anonymkode: bd078...d16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre kan man ikke velge hvor man mister fett. Om du er fornøyd med bmi ellers så er det vel kun kosmetisk fjerning som kan hjelpe?

Anonymkode: 1727b...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like høy og har samme vekt som deg. Jeg har ikke akkurat hatt "babyface", men har likevel sett forandringer de par siste årene, jeg er noe mer markert i ansiktet (kinnbein litt mer framtredende). Liker det! Jeg er 46. 

Anonymkode: 59dce...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du er heldig. Jeg er straks 50 og ser sjuk og kjip ut. Alderen har rast på de siste to årene. All polstring i trynet er borte, og nå ser jeg ut som en junkie. Men nå har jeg aldri hatt mye fett på kroppen uansett, men nettopp derfor er det nitrist at den lille fylden jeg hadde i ansiktet er borte.

Anonymkode: 9cc4a...03f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det ha noe med hva du spiser å gjøre? Er det mye/lite av noe?

Anonymkode: 6154a...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Bruk litt sminke til å markere ansiktet og vær glad du slipper rynker 😂

Det er mitt tips hvertfall.

Anonymkode: bd078...d16

Jeg har absolutt litt rynker. Kråketær som det så fint heter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er akkurat like høy og har samme vekt som deg. Jeg har ikke akkurat hatt "babyface", men har likevel sett forandringer de par siste årene, jeg er noe mer markert i ansiktet (kinnbein litt mer framtredende). Liker det! Jeg er 46. 

Anonymkode: 59dce...940

Jeg er 37, så kanskje om noen år får jeg også markerte kinnben :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kan det ha noe med hva du spiser å gjøre? Er det mye/lite av noe?

Anonymkode: 6154a...685

Jeg spiser veldig usunt, mye sukker. Men jeg har begynt å spise litt sunnere de siste ukene. Vet ikke om det har noe å si når vekten er den samme. Skal gå ned et par kilo og se om det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en video på tiktok av ei som holdt seg unna sukker en stund, og det var ikke lange tiden før ansiktet så helt annerledes ut. Så mye mindre "hoven ut".

Jeg har bollekinn, og de har vært der uansett om vekta har ligget på 58 kg eller 90 kg😅 men mister dobbelthaka når jeg kommer på en bmi under 23.

Anonymkode: 178a9...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tenker du er heldig. Jeg er straks 50 og ser sjuk og kjip ut. Alderen har rast på de siste to årene. All polstring i trynet er borte, og nå ser jeg ut som en junkie. Men nå har jeg aldri hatt mye fett på kroppen uansett, men nettopp derfor er det nitrist at den lille fylden jeg hadde i ansiktet er borte.

Anonymkode: 9cc4a...03f

Jeg har det som deg! Er 54 og har gått ned 25 kg. Huden i ansiktet er blitt for stor og faller fremover når jeg holder hodet nedover ... går bedre etter litt kaldt vann og en god fuktighetskrem, men om morgenen ser jeg sliten ut altså ...

Anonymkode: 22125...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 36 og har også et rundt ansikt. Jeg blir å ha det med mindre jeg blir skrapmager. Liker det ikke jeg heller. Men for å se positivt på det: jeg blir konstant tatt for å være 10 år yngre 😅 Måtte opp med leg på butikken for cider her om dagen. 

Anonymkode: b85d5...0fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg nærmer meg 40 år, og trodde at jeg etterhvert ville liste litt fett i ansiktet. Jeg har så «tykt» ansikt, og synes ikke det er pent (på meg). 

Jeg veier 50 kilo (163 høy), så jeg er normalvektig/nedre sjiktet. Jeg kan gå ned et par kilo til, men mer enn det blir vanskelig. Og hvorfor velger kroppen å tviholde på fettet i ansiktet? Det gir jo ingen mening. 

Dere som hadde litt babyface langt inn i 30-årene, mistet dere fettet etterhvert? Og når eventuelt? Jeg synes det er pent med markerte trekk/kinnben blant annet. 

Jeg må drikke og spise mindre meieri produkter og bakst. Spis mye grønnsaker og, mindre brød. Jeg har kosekinn og er 35, blitt litt bedre. Vi slipper iallefall mye rynker vi da😁

Anonymkode: 7361d...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så en video på tiktok av ei som holdt seg unna sukker en stund, og det var ikke lange tiden før ansiktet så helt annerledes ut. Så mye mindre "hoven ut".

Jeg har bollekinn, og de har vært der uansett om vekta har ligget på 58 kg eller 90 kg😅 men mister dobbelthaka når jeg kommer på en bmi under 23.

Anonymkode: 178a9...5d2

Salt gir også hovent ansikt. 

Drikk mye vann

Som nevnt over, styr unna melk, bakst og sukker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker og annen usunn/betennelsesfremmende mat kan nok ha mye å si.

Anonymkode: 69c48...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser helt lik ut i ansiktet uansett hvor mye jeg veier, mister aldri fett der. Vekta mi har variert +- 25 kilo, ansiktet er alltid det samme. Helt greit for meg, jeg synes ansiktet mitt er akkurat passe "fett". Nærmer meg 45, satser på at ansiktet forblir det samme leeenge.

Anonymkode: 54412...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo dritheldig. Jeg er nødt å veie over komfortsonen for å ikke se helt skrapa ut i ansiktet. Har høye og markerte kinnben så er vel derfor. Alltid misunt de med tykk ansiktshud som ikke går ned i vekt i ansiktet, dere kan være så slanke dere vil uten å se haugamle ut. Tretinoin vil forøvrig gjøre huden litt tynnere. Selv var jeg 25 da jeg mistet babyfettet i ansiktet. 

Anonymkode: f7d34...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...