Gå til innhold

Kombimaskin vask & tørk

Anbefalte innlegg

Gjest lavmålet
Skrevet

Hei! 

Jeg har en kombinert vaskemaskin og tørketrommel fra LG. Sliter litt med innstillingene - får ikke til å feks KUN tørke. For å tørke må jeg sette på ett spesifikt vaskeprogram. Får ikke til å sette på feks kortvask og så tørk etterpå. Blir ikke veldig mye klokere av bruksanvisningen heller.

Noen som har peiling?

17139606429791808063702775284160.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tilsvarende maskinen på hytta. Man må koble maskinen til WiFi og velge program fra en betydelig større meny via appen. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
lavmålet skrev (15 minutter siden):

Hei! 

Jeg har en kombinert vaskemaskin og tørketrommel fra LG. Sliter litt med innstillingene - får ikke til å feks KUN tørke. For å tørke må jeg sette på ett spesifikt vaskeprogram. Får ikke til å sette på feks kortvask og så tørk etterpå. Blir ikke veldig mye klokere av bruksanvisningen heller.

Noen som har peiling?

hva skjer når du trykker på det stedet som står Dry?

image.png.106a13442e90b8093c960d895403bf38.png

Kan være du må holde i 3 sekunder i stedet for gjentatte ganger, går ut i fra at det er det som henvises til der. (jeg fant en annen modell, men det ser ut som det er en del touch knapper som gir ekstra funksjoner)

image.png.27b27c8ff208f324b8a5f196134d362b.png

Endret av Druid
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Disse er jo geniale maskiner. Velg vask+tørk , bruk meny på siden til å velge tiden. Når du har satt opp en kort vask pluss tørk du er fornøyd med, lagrer du det på appen.

Anonymkode: 0785a...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Du må trykke på Dry knappen for å kunne velge kun tørk, ikke bruke hjulet,  så kan du velge de forskjellige tørkeprogrammene med å fortsette å trykke på dry. Se hva slags program de forskjellige programmene er i bruksanvisningen.

Anonymkode: 4088e...faf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må trykke på Dry knappen for å kunne velge kun tørk, ikke bruke hjulet,  så kan du velge de forskjellige tørkeprogrammene med å fortsette å trykke på dry. Se hva slags program de forskjellige programmene er i bruksanvisningen.

Eller ikke knappen, for det er ikke noe knapp, men du må trykke der det står dry på displayetm

Gjest lavmålet
Skrevet (endret)

Aha 😁Akkurat satt på en vask nå, skal teste ut dry-knappen 👍

1 time senere:

Det funka! Må trykke flere ganger, ikke holde inne.

Endret av lavmålet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...