Gå til innhold

Gaitline sko og sandaler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har erfaring fra Gaitline sko? Har sett at de har de på enklere liv, men må også selger de på diverse sportsbutikker, samt nettside. 
Er disse skoene bedre enn Hoka (eller andre sko)? Er det «kjerring»sko? Synes de ser greie ut, men hva er deres erfaring? :) 

Anonymkode: 5c001...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke sammenlignes med Hoka, Skechers osv. Helt forskjellig. 

Jeg elsker dem, men det er fordi jeg har litt vondter føttene. Les deg frem på nettsiden- der får du svar.

• Liker 1
Skrevet

Brukte skoa på jobb før i noen år, før jeg oppdaga hoka. Gode å gå med, men syns hoka er bedre, mer fleksible.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gaitline er fantastiske. Testet Hooka også, men gikk for Gailine. Liker også at de ser mer ut som vanlige sko og ikke treningssko som Hooka. 

Anonymkode: 36a4e...d2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Peppa88 skrev (23 minutter siden):

Kan ikke sammenlignes med Hoka, Skechers osv. Helt forskjellig. 

Jeg elsker dem, men det er fordi jeg har litt vondter føttene. Les deg frem på nettsiden- der får du svar.

Så bra st du liker dem 😊 Jeg har endel vondter jeg også, og håper at de kan være gode for meg. Har lest meg opp, men er ute etter erfaringer. Har hørt noen influensere som reklamerer mye for disse skoene, og skryter av dem, men som sagt ønsker jeg erfaringer fra folk. Takk for tilbakemelding :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble anbefalt gaitline, og syns de gir mer støtte enn hoka sko :) 

Anonymkode: 57b1f...99a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra st du liker dem 😊 Jeg har endel vondter jeg også, og håper at de kan være gode for meg. Har lest meg opp, men er ute etter erfaringer. Har hørt noen influensere som reklamerer mye for disse skoene, og skryter av dem, men som sagt ønsker jeg erfaringer fra folk. Takk for tilbakemelding :)

De har en såle og støtte jeg ikke har opplevd på noen andre sko, de må prøves for å skjønne.

Gikk hele dagen i jobb da jeg kjøpte de og hadde ikke en dag med vondt i beina etter det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De har en såle og støtte jeg ikke har opplevd på noen andre sko, de må prøves for å skjønne.

Gikk hele dagen i jobb da jeg kjøpte de og hadde ikke en dag med vondt i beina etter det.

Ja, da skal jeg prøve dem 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, da skal jeg prøve dem 😊

Om det er riktig støtte du er på jakt etter så anbefaler jeg deg å prøve et par 👍 Jeg kan bruke disse 8 timer på gulvet uten å bli sliten, med andre sko må jeg bytte halvveis. Særlig kule er de jo ikke, men er blitt så gammel at jeg velger lett komfort over noe annet 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...