AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Skrevet 24. april 2024 Tenker nok spesielt på utroskap som har skjedd bakover i tid… Anonymkode: b606d...72d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Min tidligere kjæreste kom på Facebook i 2015 og da ble vi venner på Facebook, og så oppdaget jeg at han nesten bare hadde damer på vennelisten sin og kommenterte det til han, og da sa han at det var fordi han hadde mange kvinnelige kollegaer og bekjente fra tidligere verv, skolegang og hobbyer. Jeg la merke til at han skrev litt flørtete når disse damene kommenterte på ting han la ut. Ble litt sjalu og begynte å sjekke litt telefonen hans, og så at han hadde mye kontakt med damer som han ikke fortalte meg om. Det virket som han sugde til seg all oppmerksomhet han kunne få av disse facebook-venninnene sine. Etter et par år fant jeg kondomer i toalettväsken hans som han bortforklarte med en dårlig förklaring. Så fortalte barnet hans at de hadde hatt besøk av en dame som overnattet, og til slutt leste jeg på hans messenger at han hadde knullet naboen sin to ganger, og da la han alle kortene på bordet til slutt. 🥺 Anonymkode: 65cb3...a48 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 Gjemte telefonen, reiste på gutteturer uten at gutta var med, overtid på jobb, ekstravakter i helgene, mindre intr i ungene, irritabel, mindre/mer sex enn vanlig, vi gikk fra 1 bil til 2 biler uten spesiell grunn- kjekt å ha!, slanket seg, kjøpte ny perfyme. Flytta plutselig ut fordi han ønsker å være for seg selv. Kom frem etter 4 mnd at han flytta rett inn til kollegaen sin. Fikk høre det på «bygda». Anonymkode: 6c1e8...d8f 1 2 2
Ditzy Doo Skrevet 24. april 2024 #4 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min tidligere kjæreste kom på Facebook i 2015 og da ble vi venner på Facebook, og så oppdaget jeg at han nesten bare hadde damer på vennelisten sin og kommenterte det til han, og da sa han at det var fordi han hadde mange kvinnelige kollegaer og bekjente fra tidligere verv, skolegang og hobbyer. Jeg la merke til at han skrev litt flørtete når disse damene kommenterte på ting han la ut. Ble litt sjalu og begynte å sjekke litt telefonen hans, og så at han hadde mye kontakt med damer som han ikke fortalte meg om. Det virket som han sugde til seg all oppmerksomhet han kunne få av disse facebook-venninnene sine. Etter et par år fant jeg kondomer i toalettväsken hans som han bortforklarte med en dårlig förklaring. Så fortalte barnet hans at de hadde hatt besøk av en dame som overnattet, og til slutt leste jeg på hans messenger at han hadde knullet naboen sin to ganger, og da la han alle kortene på bordet til slutt. 🥺 Anonymkode: 65cb3...a48 Utrolig jævlig gjort av ham! Vær glad du ble kvitt ham ts, slike menn er ikke verd å ha i livet sitt ~ 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #5 Skrevet 24. april 2024 Magefølelse. Spurte han samme dag der han nektet… var lei av mine beskyldninger. Fikk en indre uro på kvelden og dro uanmeldt på besøk til han. Ringte min mor på veien og sa jeg visste han hadde noen der eller var hos noen. Han hadde ei der… var sammen i 9 år. Veldig tungt å komme over det, ikke snakket sammen siden. En kollega av meg hentet tingene mine der som sto ute. Anonymkode: 18b82...845 2
Diskulis Skrevet 25. april 2024 #6 Skrevet 25. april 2024 Det kommer en magefølelse på det. Men de samlede symptomene som ga meg magefølelse er å brått bli mer opptatt av eget utseende, bli forsiktig med innsyn på mobil/pc og ta med seg telefon overalt, endre fra at telefonen ligger på bordet med skjerm opp til skjerm ned, ikke ville legge seg samtidig og økt aktivitetsnivå på telefonen etter du har lagt deg. Og en endring i jobb/sosiale aktiviteter, som å plutselig gå ut med nye venner, jobbe overtid på nye tider/ny mengde. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå