AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #1 Skrevet 24. april 2024 Har alltid hold oss til Stjernebacon. Dog, har merket de siste månedene at baconet har blitt jævlig vanskelig å steke. Baconskivene er som klistret/limt sammen når jeg steker dem, og de løsner ikke fra hverandre uten å gå totalt i oppløsning. Noen som har merket det samme? Har sluttet kjøpe stjernebacon pga dette Anonymkode: 26a8c...3ae 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #2 Skrevet 24. april 2024 Har ikke brukt stjernebacon på lenge, så det kan jeg ikke uttale meg om. Det ville ikke forundret meg da. Jeg pleide å sverge til skogsbacon, men for et par år siden skjedde det noe med kvaliteten der, så det ble helt ubrukelig for min del. Anonymkode: d851e...c7b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #3 Skrevet 24. april 2024 Jeg synes bacon er blitt litt sjansespill. Har den litt fett, Ingen fett eller bare fett? Anonymkode: 37da8...fae 1 1
Kratt_ Skrevet 24. april 2024 #4 Skrevet 24. april 2024 Stek dem på stekebrett i ovnen, da blir de mye bedre 🥰
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #5 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 7.03): Har alltid hold oss til Stjernebacon. Dog, har merket de siste månedene at baconet har blitt jævlig vanskelig å steke. Baconskivene er som klistret/limt sammen når jeg steker dem, og de løsner ikke fra hverandre uten å gå totalt i oppløsning. Noen som har merket det samme? Har sluttet kjøpe stjernebacon pga dette Anonymkode: Synes også det har skjedd noe. Vanskeligere å steke, svir seg osv. Og muligens litt tynnere? Anonymkode: 9bb70...73e 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 29. april 2024 #6 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 24.4.2024 den 7.03): Har alltid hold oss til Stjernebacon. Dog, har merket de siste månedene at baconet har blitt jævlig vanskelig å steke. Baconskivene er som klistret/limt sammen når jeg steker dem, og de løsner ikke fra hverandre uten å gå totalt i oppløsning. Noen som har merket det samme? Har sluttet kjøpe stjernebacon pga dette Anonymkode: 26a8c...3ae Kjøper bacon kun hos slakteren, de skjærer slik jeg vil ha, i den mengde jeg vil ha. Blir ikke dyrere, men mye bedre. Og; bacon blir best på grill.
Zenobia Skrevet 29. april 2024 #7 Skrevet 29. april 2024 Kjøper kun bacon som er uten tilsatt vann. Tørr-røkt. Hvorfor skal man putte andre ting i baconet enn svin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå