Gå til innhold

Betyr hvor mye penger enn dame har?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke menn bryr seg om det så lenge hun ikke sløser med penger. Det er mye viktigere med økonomisk fornuft enn å ha høy inntekt, spesielt for menn tror jeg 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidsfordriv2023

Nesten helt likegyldig om dama har penger eller ikke. Kanskje ville vært bedre om hun var fattig enn rik. Det som teller er om hun vasker, rydder, lager god mat, omtenksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tidsfordriv2023 skrev (38 minutter siden):

Nesten helt likegyldig om dama har penger eller ikke. Kanskje ville vært bedre om hun var fattig enn rik. Det som teller er om hun vasker, rydder, lager god mat, omtenksom. 

Du vasker og rydder ikke selv?

;)

Anonymkode: 92321...e2f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
tidsfordriv2023 skrev (1 time siden):

Min erfaring med menn jeg har datet eller vært i forhold med. De vil ha noen som gjør husarbeid, lager all mat og alltid tilgjengelig for sex. Men økonomien våres er ikke så viktig.

Jeg har god økonomi, og ikke villig til å gjøre alt av husarbeid, og matlaging. Så jeg er lykkelig singel.

Anonymkode: 42561...46a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis dama er veldig rik hadde jeg følt meg veldig ukomfortabel. Da blir det til at det er hun som har på seg buksene i forholdet. Er storeskje i senga osv. Uansett hvordan man vender og vrir på det så blir det slik.

Anonymkode: 1c454...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bryr meg ikke, men hun må ha en jobb hun trives i.

Tror de fleste menn egentlig ikke er så opptatt av "fasade", det er mer enn kvinnegreie. Unntaket er vel menn med Napoleonskompleks.

Anonymkode: aa5b2...7cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min erfaring med menn jeg har datet eller vært i forhold med. De vil ha noen som gjør husarbeid, lager all mat og alltid tilgjengelig for sex. Men økonomien våres er ikke så viktig.

Jeg har god økonomi, og ikke villig til å gjøre alt av husarbeid, og matlaging. Så jeg er lykkelig singel.

Jeg ønsker meg ei dame som har ryddig økonomi, fordi økonomisk rot stresser meg. Jeg er også den som tok 6 av 7 middager, all felles klesvask, all fritidsaktivitetskjøring og vask av store deler av huset med min eks. En likedeling av arbeidsoppgavene hadde vært en stor oppgradering for meg, men jeg har ikke noe problemer med å gjøre en større andel av husarbeidet enn partner. Det har jeg gjort i 10 år allerede.

Separert mann i 40-åra.

Anonymkode: 25e09...9f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Bare lurer..? Hvis dama er rik

Bryr meg ikke. Tjener bra selv  men livet hsr lært meg at det finnes viktigere ting. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Du vasker og rydder ikke selv?

Hun jeg var gift med gjorde det så lite som mulig og klagde høylytt hver gang. Så en som ser normalt husarbeid som en normal del av hverdagslivet hadde vært topp. 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har god økonomi, er villig til å gjøre det meste av husarbeid og matlaging (men foretrekker at vi samarbeider) og er i et foreløpig lykkelig og lovende parforhold. 😉 

Anonymkode: 2c02e...8da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Veronicha skrev (5 timer siden):

Jeg tror ikke menn bryr seg om det så lenge hun ikke sløser med penger. Det er mye viktigere med økonomisk fornuft enn å ha høy inntekt, spesielt for menn tror jeg 

Dette stemmer i hvert fall helt for meg - mann i første halvdel av 30-årene. Jeg har god kontroll på egen økonomi og forventer at dama har det samme (noe kjæresten min har).

Om hun tjener godt eller ikke så godt, og om hun har særlig formue eller ei, bryr meg ikke. Jeg har solid økonomi og ingen bekymringer, trenger aldri ofre det en tanke. Det eneste jeg bryr meg om med en partners økonomi er at den er noenlunde forutsigbar. Jeg liker ikke sånn ustabilitet, og det er gift for forholdet i tillegg. 

Anonymkode: b7e8e...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som dme: Jeg har alltid tjent mer enn menn jeg har vært sammen med, og set har vært bra, for da har jeg hatt makta til å su at nåkjøper vi det huset sammen/drar på den ferien/skaffer oss det feriehuset/går på den forestillingen sammen, eller så gjør jeg det alene. Da har de nå kommet putlende etter og betalt sin del av den aktuelle hendelsen.  Hadde jeg hatt minst penger, hadde jeg risikert å bli sittende i en nitrist leilighet med en mann og se tv, og det er jeg ikke interessert i. 

Anonymkode: b544d...c86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ett fett om hun er fattig eller rik så lenge hun er selvstendig og oppegående.

Anonymkode: 875e6...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rike damer er ikke interessert i vanlige menn uansett, så det er vel ikke noe mannen i gata trenger ta stilling til

Anonymkode: abfa1...09e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bare lurer..? Hvis dama er rik

Anonymkode: 232b5...619

Heller motsatt. Det er bedre å ha mindre enn mannen enn mer. Jeg har mer penger enn de fleste og det har definitivt IKKE vært ett pluss…

Anonymkode: 78f24...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra ei som er ufør: har det aldri vært noe problem. Tar det meste av husarbeid siden jeg er hjemme, og lager mat med mindre jeg er i veldig dårlig form. Gjør det jeg kan for å veie opp mot den lave økonomien. Føler vi har hatt en fin balanse sånn, og husker at det ikke akkurat var vanskelig å finne menn som var helt ok med dette.

Anonymkode: 578a4...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fra ei som er ufør: har det aldri vært noe problem. Tar det meste av husarbeid siden jeg er hjemme, og lager mat med mindre jeg er i veldig dårlig form. Gjør det jeg kan for å veie opp mot den lave økonomien. Føler vi har hatt en fin balanse sånn, og husker at det ikke akkurat var vanskelig å finne menn som var helt ok med dette.

Anonymkode: 578a4...d09

Men da har du jo ikke mulighet for å gjøre de tinga du vil i livet? Regner ikke med at det er husarbeid og matlaging for en fyr som sittet med all den økonomiske makta? Samtidig, hvis lønnsarbeid (helst m god lønn) ikke er noe alternativ, er det kanskje like greit som noe annet?

Jeg skjønner godt at mange menn er interessert i den dealen, blir som en slags hushjelp man kan ha sex med, men det høres litt frustrerende ut å være den hushjelpen.

Anonymkode: b544d...c86

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det ingenting å si så lenge dama har god kontroll på sin privatøkonomi og ikke er ute etter å utnytte mine midler på noen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har høyere gjennomsnittsinntekt enn de fleste menn og min erfaring er at de blir ikke skremt av det, tvert imot er det tiltalende. Gold diggers er ikke bare blant kvinner, og mennene i dag bryr seg for det meste kun om sex og materialisme, så mye penger er en stor bonus. 

Akkurat som at kvinner har blitt mer maskuline har også menn blitt mer feminine. 

Anonymkode: c3a51...413

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidsfordriv2023
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har god økonomi. Jeg trenger ikke en dame med god økonomi. Jeg trenger en dame som passer på huset. 

Jeg er ikke så flink å passe på huset og lage mat og passe på unger. 

Vi alle leter etter ting vi ikke har. Forhold er partnerskap der vi utfyller hverandre og utvider våre egenskaper med den andre delen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...