Gå til innhold

Mannen er eleeendig i senga, hva gjør man når det stemmer ellers?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet i 4 måneder nå, og når forelskelseståka har lagt seg begynner jeg å få litt hetta over noe jeg hadde regna som en selvfølge 😅 

Fyren er så morsom og fin på alle måter, men helt grusomt kjedelig i senga! Han er 34 år og har ingen tidligere forholdserfaring, noe jeg kanskje tror er årsaken til noe jeg har begynt å anse som et realt problem. Han slår meg ikke som typen man velger først ute på byen heller, er stille, og kanskje ikke "klassisk pen", så han har trolig hatt veldig lite sex. 

En ting er at han er litt dårlig på initiativ, men det tok over 5 uker før han tilslutt "gjennomførte" oralsex, uten at det var spesielt bra.. han lager ikke en eneste lyd, så jeg aner liksom ikke om det er bra eller ikke heller 🙈 Har liksom ingen ønsker eller preferanser, han kan si at jeg er fin, men ingenting annet. Jeg prøvde å ta det opp forrige uke og hinte til at jeg likte/og ønsket mere sex, men han ble helt stille i 2 dager etterpå, så jeg begynte selvfølgelig bare å overtenke om jeg hadde gjort noe galt 🙈 Han har hyppige herpesutbrudd, så det begrenser jo selvfølgelig litt. Men det er veldig "sånn man ser på film" preg over det, han kysser såvidt med tunge, og virker nesten ukomfortabel, selv om han er klar på at han liker meg. Det kan jo være at han har noen sperrer jeg ikke forstår, men det er så vanskelig å få han til å snakke. 

Han er så fin ellers, og jeg hadde aldri sett for meg at dette skulle være et problem med en mann! 😅 Noen med lignende erfaring hvor det er håp for bedring, eller skal jeg bare la det/han være? 

Anonymkode: 9808a...e64

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres mer ut som han ikke har særlig sexlyst. Er man ivrig nok, så vil det føles ganske greit for den andre også.

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle liker oralsex? Da bør han få slippe.

Tungekyssing eller kyssing generelt, er det heller ikke alle som er glad i.

Man kan ha mye moro utenomdet.

Anonymkode: 4dff2...4d0

• Liker 2
Gjest Splurge
Skrevet

Jeg tipper han har veldig dårlig selvtillit. Har han lite erfaring med forhold så er han trolig også usikker på hva han skal gjøre og hvordan han skal gjøre ting. Kanskje det tar tid før han blir komfortabel, spørsmålet er om du vil gi han den tiden og håpe på at det ordner seg. Dere har ikke datet så veldig lenge, det å være sårbar og dele usikkerheter er vanskelig og at det skjer etter 4 måneder tror jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig å ikke like oralsex. Kanskje dette gjelder ham? Mange liker verken å kline eller kysse, så det må du nesten regne med. Du kan heller ikke forvente fingring, eller å få onanere ham, da ganske mange ikke synes noe om det. Massasje, flere av oss synes nok det blir litt for intimt, ja. Sa jeg forresten at en del menn ikke kan utstå vaginal penetrering? Jeg ville bare ha sagt dette, slik at du vet hva som er HELT normalt. Ellers er han sikkert ok. 

Anonymkode: e29cd...383

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, joda, jeg er enig med dere alle og forstår selvfølgelig at det er mye forskjellige preferanser. På den ene siden virker han kanskje litt usikker, men det er som at han syns det er ukomfortabelt også hvis dere skjønner. Han vil liksom bare få det overstått en gang i blant. Vi snakker ellers ganske mye, men når det har vært et tema, så er det akkurat som at han tror det skal være sånn, så det stopper seg litt. Jeg vil jo ikke såre ham heller. 

Poenget er kanskje det, at jeg er vant til at man kanskje er litt ekstra gira i starten, og at man ikke må "vente" på den delen? Skjønner at det er like individuelt hos menn, men jeg har helt seriøst ikke opplevd noen uten sexlyst før. Ikke på denne måten, og jeg synes det er vanskelig å gjøre noe med situasjonen.

• Liker 1
Skrevet

Du får lære han opp da vet du. Plenty av lektyre & sexleketøy på markedet. Så det burde være håp  også for han/dere.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har datet i 4 måneder nå, og når forelskelseståka har lagt seg begynner jeg å få litt hetta over noe jeg hadde regna som en selvfølge 😅 

Fyren er så morsom og fin på alle måter, men helt grusomt kjedelig i senga! Han er 34 år og har ingen tidligere forholdserfaring, noe jeg kanskje tror er årsaken til noe jeg har begynt å anse som et realt problem. Han slår meg ikke som typen man velger først ute på byen heller, er stille, og kanskje ikke "klassisk pen", så han har trolig hatt veldig lite sex. 

En ting er at han er litt dårlig på initiativ, men det tok over 5 uker før han tilslutt "gjennomførte" oralsex, uten at det var spesielt bra.. han lager ikke en eneste lyd, så jeg aner liksom ikke om det er bra eller ikke heller 🙈 Har liksom ingen ønsker eller preferanser, han kan si at jeg er fin, men ingenting annet. Jeg prøvde å ta det opp forrige uke og hinte til at jeg likte/og ønsket mere sex, men han ble helt stille i 2 dager etterpå, så jeg begynte selvfølgelig bare å overtenke om jeg hadde gjort noe galt 🙈 Han har hyppige herpesutbrudd, så det begrenser jo selvfølgelig litt. Men det er veldig "sånn man ser på film" preg over det, han kysser såvidt med tunge, og virker nesten ukomfortabel, selv om han er klar på at han liker meg. Det kan jo være at han har noen sperrer jeg ikke forstår, men det er så vanskelig å få han til å snakke. 

Han er så fin ellers, og jeg hadde aldri sett for meg at dette skulle være et problem med en mann! 😅 Noen med lignende erfaring hvor det er håp for bedring, eller skal jeg bare la det/han være? 

Tenker nok at det hadde vært lurt å få han i "tale" på et eller annet vis.....

Kommunikasjonutfordringer gir dårlig sexliv i seg selv tror jeg da.....

Tungvint da med en du føler du må hale og dra i.....

Hadde meldt han på sånn tantra kurs jeg 😂😂😂

Jeg bare tuller 😂😂😂.

Liker han å se på deg når du tar på deg selv? 

Mulig han ikke er vant med sex, og ikke vet hvordan han skal oppføre seg....

Noen menn i likhet med kvinner kan ha for mye skam rundt det....

Sex bør jo være en kilde til glede og at det er naturlig....

Tror jeg hadde prøvd å ufarliggjøre dette litt jeg da.....

Gått naken rundt i huset feks....

Latt han se på når jeg onanerer....

Hadde hatt lyst til å se han også....

"Lagt" ut agn i form av informasjon og leketøy...

Er han nysgjerrig så kan det jo hende han vil lese når du ikke er der...

Hadde servert han sexfantasier på sengekanten, og dirtytalka han 😂😂😂

Hvis han ikke responderer på noe av dette så hadde jeg tenkt det sitter i hodet, og anbefalt han terapi.

Hadde han nektet det så hadde jeg faktisk vurdert å avslutte forholdet....

Jeg er veldig opptatt av sex som en naturlig og viktig del av et parforhold.

Det er jo det som knytter to mennesker sammen, og kan skape potensielt sterke bånd ❤️.

Håper det ordner seg for dere ❤️.

Tvi tvi 🏆

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, Rødstrupa said:

Du får lære han opp da vet du. Plenty av lektyre & sexleketøy på markedet. Så det burde være håp  også for han/dere.

Enig! Vi er jo gode på ulike ting her i livet. Å ta en "gjør den andre bedre" tilnærming er min soleklare preferanse også. 

AnonymBruker
Skrevet

Han der hadde jeg droppet med det samme. En mann må elske sex for at vi skal kunne være kompatible, og han må være selvsikker, varm, givende og leken i senga, som jeg selv er. Alt det han du dater ikke er, med andre ord. 

En mann som ikke liker å kysse og som ikke liker oralsex, som er nervøs og ukomfortabel og ikke sier til deg at du er sexy og deilig og vakker - totalt no go for min del. Og ja, man skal ha problemer med å holde fingrene fra hverandre i starten, som du skriver. Jeg har hatt samme kjæreste i to år snart, og vi sliter fremdeles like mye med å holde fingrene fra hverandre. Hadde aldri giddet det du beskriver. 

Anonymkode: 49a4c...e62

• Liker 6
Gjest sjokoladebanan
Skrevet

Vanskelig om han er innesluttet ang sex, men anbefaler deg å få en skikkelig prat om hvordan ståa, er for du evt tar et valg. 

Viktig at du får frem hvor viktig dette er for deg, og om det er usikkerhet han sliter med, så kan dere finne det ut sammen.  

Om han generelt har lite sexlyst,  vil dette dessverre sjeldent bi bedre, da den ofte er størst når ting er nytt. 

Dette kommer til å bli en stor frustrasjon framover, om du ikke får tatt tak i det nå. Snakker av erfaring.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en gutt/mann som var flott på alle måter; morsom, pen, intelligent, omtenksom, (han var til og med bra utstyrt, selv om det ikke betyr alt), men vi hadde NULL kjemi i senga. Alt tilsa at vi burde hatt det, men etter nesten et halvt år endte vi opp med å si ha det som gode venner uten seksuell kjemi.

Anonymkode: 232f6...8f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han veldig hemmet og selvbevisst ang herpesutbruddene? 

Kanskje det låser han mer enn dere tror? Han har kanskje hatt dette hele livet og det har satt sine spor i han?

Anonymkode: f1347...178

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del er sexbiten ganske avgjørende. Uerfaren eller ei så vil jeg ha en mann som er villig og ønsker å tilfredsstille meg.

Anonymkode: fa3bc...1c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er han veldig hemmet og selvbevisst ang herpesutbruddene? 

Kanskje det låser han mer enn dere tror? Han har kanskje hatt dette hele livet og det har satt sine spor i han?

Anonymkode: f1347...178

Skal sies at han trolig er litt låst på andre områder også, han har jo egentlig aldri lært hva en relasjon går ut på virker det for, så tror nok ikke det er herpes i seg selv. Det snakker han i det minste om. 

Men ellers litt enig med flere av dere, jeg syns på en måte hele greia blir litt turn-off når denne delen mangler. Og nei, han lar seg ikke motivere, går jeg naken f eks så lurer han bare på hvorfor 😅 Selvfølgelig fungerer det greit noen ganger, men det er liksom veldig opp til meg og settingen. Og jeg syns også det blir vanskelig å kommunisere "riktig" når han er så av, hvis dere skjønner? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan du prate med han om disse tingene?

Anonymkode: c2c8c...5d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ganske vanlig å ikke like oralsex. Kanskje dette gjelder ham? Mange liker verken å kline eller kysse, så det må du nesten regne med. Du kan heller ikke forvente fingring, eller å få onanere ham, da ganske mange ikke synes noe om det. Massasje, flere av oss synes nok det blir litt for intimt, ja. Sa jeg forresten at en del menn ikke kan utstå vaginal penetrering? Jeg ville bare ha sagt dette, slik at du vet hva som er HELT normalt. Ellers er han sikkert ok. 

Anonymkode: e29cd...383

😱😱😱😱😱

Anonymkode: 5d5b5...e10

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er på vei inn inden klassiske fellen der du bortforklarer og unnskylder ulikheter på områder som er viktig for deg, fordi "alt blir sikkert bedre med tiden".

News flash, det blir ikke det.

Liker man ikke å kline, så begynner man ikke med det.

Er man tafatt så forblir man tafatt.

Har man lav sexlyst, så vedvarer det.

Vil ikke man utføre eller motta oralsex, så gjelder det neste år også.

Osv osv. Du skjønner tegninga. 

Er klining viktig for deg, gå videre. Er sex og begjær viktig for deg, gå videre . Er initiativ viktig for deg, gå videre. Er oralsex viktig for deg, gå videre.

Anonymkode: 5d5b5...e10

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet, er ferdig med å "oppdra" i senga. Flere av tingene du nevner er jo ting som gjerne vedvarer. 

Anonymkode: c27c9...433

• Liker 5
Skrevet

Du kan jo ta sjansen på å trene han opp, men ikke forvent mirakler.

Min erfaring er at de som er dårlige i senga på den måten du forklarer ikke har så stor interesse av enten sex eller gjøre det godt for partner. Man får bare trent opp de som har denne interessen men som er dårlige fordi de ikke skjønner sex. F.eks de som råkliner med for mye tunge, de kan lære seg å bruke mindre tunge men de er hvertfall drevet av mye lyst og råskap (ofte). 😅 Denne råskapen ligger i bunn.

Har vel sjeldent hørt venninner ha en annen erfaring enn meg, så jeg tror ikke egentlig på at sånne folk som han du snakker om kan bli så mye bedre. De er ikke interessert. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...