AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #1 Skrevet 23. april 2024 Savner eksen, klarer ikke se for mdg å være med noen andre. Han gjorde det slutt, vil detfor ikke ta kontakt med han. Ønsker forhold, barn og familie. Men klarer ikke falle for noen andre. Føler livet er håpløst. Noen som har råd? Anonymkode: 1b098...4b2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #2 Skrevet 23. april 2024 Bruk tid. Og bli ferdig med å sørge over han først. Så kan du jo gå ut på tinder markedet, mye spennende der 😊 hilsen ei som trodde hu aldri skulle finne lykken igjen etter flere kjærlighetssorger, og nå er i et godt stabilt forhold på 2 året. Anonymkode: 95f0e...384 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #3 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruk tid. Og bli ferdig med å sørge over han først. Så kan du jo gå ut på tinder markedet, mye spennende der 😊 hilsen ei som trodde hu aldri skulle finne lykken igjen etter flere kjærlighetssorger, og nå er i et godt stabilt forhold på 2 året. Anonymkode: 95f0e...384 Føler jeg har tatt meg tid, 1,5 år 😰 likevel er det på denne måten. Litt godt å høre om flere som aldri trudde de skulle finne lykken igjen. Føles sånn. ts Anonymkode: 1b098...4b2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #4 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Føler jeg har tatt meg tid, 1,5 år 😰 likevel er det på denne måten. Litt godt å høre om flere som aldri trudde de skulle finne lykken igjen. Føles sånn. ts Anonymkode: 1b098...4b2 Men har du prøvd å treffe andre, for å se om du kan like noe med en annen person? 😊 Anonymkode: 95f0e...384 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 #5 Skrevet 23. april 2024 Hadde det likt når jeg var ung. Mange forhold som gikk galt, og det var jo heeeeelt krise hver gang. Noen ganger verre enn andre, men ikke pokker om jeg skulle overleve dette bruddet her. Tror selv i dag når jeg er "gammel" så blir det tungt med brudd i forhold, men jeg vil nok ha et litt mer erfarent tankesett til det. Men én ting er soleklart, og det er at tiden du bruker på å komme deg over et forhold er også tiden du kan bruke til å tenke over hva du har gjort galt og hvordan du kan forbedre mulighetene til at neste forhold går bedre. Så lærer du deg fort hvordan du vil ha det og hva du vil gjøre annerledes. Driten går alltid over, og mennesker tåler mer etter hver dårlige erfaring. Anonymkode: ddc63...df6
Gjest ZarahSweet Skrevet 24. april 2024 #6 Skrevet 24. april 2024 Det beste du gjør er å starte å date. Ikke tenk på det som om at du skal treffe The One, men være åpen for å treffe nye mennesker. Du må komme deg ut der med er åpent sinn og få nye inntrykk. Plutselig møter du en fyr som får deg til å glemme eks🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #7 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Savner eksen, klarer ikke se for mdg å være med noen andre. Han gjorde det slutt, vil detfor ikke ta kontakt med han. Ønsker forhold, barn og familie. Men klarer ikke falle for noen andre. Føler livet er håpløst. Noen som har råd? Anonymkode: 1b098...4b2 Jeg har det veldigt likt. Jeg kunne ønsket vi hadde hatt kontakt men det var ikke gjensidig. Det er 1,5 år siden det ble slutt her. Hvor lenge siden er det hos deg Anonymkode: 4dde3...9f6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #8 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har det veldigt likt. Jeg kunne ønsket vi hadde hatt kontakt men det var ikke gjensidig. Det er 1,5 år siden det ble slutt her. Hvor lenge siden er det hos deg Anonymkode: 4dde3...9f6 1,5 år. Ønsker ikke kontakt, hadde aldri taklet det. Ser på han som kjæreste, kun det. ts Anonymkode: 1b098...4b2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #9 Skrevet 24. april 2024 ZarahSweet skrev (12 timer siden): Det beste du gjør er å starte å date. Ikke tenk på det som om at du skal treffe The One, men være åpen for å treffe nye mennesker. Du må komme deg ut der med er åpent sinn og få nye inntrykk. Plutselig møter du en fyr som får deg til å glemme eks🤷🏻♀️ Har datet, men ikke møtt en jeg liker sånn. ts Anonymkode: 1b098...4b2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #10 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 1,5 år. Ønsker ikke kontakt, hadde aldri taklet det. Ser på han som kjæreste, kun det. ts Anonymkode: 1b098...4b2 Har du fortellt det til han. Kan hende han følte at han gjorde noe feil og savner de o. De er ikke lett å ha kontakt etterpå men jeg og eksen hadde mye felles interesser som gjorde de kjekt å snakke i lag. Kan hende du skulle prøv å kontakte han. Anonymkode: 4dde3...9f6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #11 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du fortellt det til han. Kan hende han følte at han gjorde noe feil og savner de o. De er ikke lett å ha kontakt etterpå men jeg og eksen hadde mye felles interesser som gjorde de kjekt å snakke i lag. Kan hende du skulle prøv å kontakte han. Anonymkode: 4dde3...9f6 Nei, men tenker at han får ta kontakt hvis han angrer. Han valgte å gå, jeg ønsker jo ikke mase på han. Vi bor ikke på samme plass, så møtes ikke tilfeldig. Vil bli dypt ulykkelig av å snakke med han annet enn å hvis vi skulle gått tilbake til hverandre. ts Anonymkode: 1b098...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2024 #12 Skrevet 25. april 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, men tenker at han får ta kontakt hvis han angrer. Han valgte å gå, jeg ønsker jo ikke mase på han. Vi bor ikke på samme plass, så møtes ikke tilfeldig. Vil bli dypt ulykkelig av å snakke med han annet enn å hvis vi skulle gått tilbake til hverandre. ts Anonymkode: 1b098...4b2 Bor dere langt vekke i fra hverandre. Var de et avstands forhold Anonymkode: 4dde3...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå