Gå til innhold

Personlig sang til foreldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lyst til å få takka mine foreldre i bryllupet og synes det kunne vert greit å gjort det gjennom ein sang

har tenkt å levere inn til ein proff på internett

kva synes de om dette? Er det uvanlig? Rart?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pus_*
Skrevet

Litt rart, kanskje, ja..

Hva skal du takke for? Bryllupet? Livet?

Skrevet

Absolutt ikke rart:)

Jeg skrev et dikt der jeg fikk takket og rost familie og venner:) Hvis du søker på byllupssanger skulle du få opp linker til profesjonelle diktere:)

Det finnes også bøker med fest/bryllupssanger hvor du finner tekter om "takk til hjemmet" :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er rart nei. Klart du kan gjøre det hvis du har lyst! Jeg har i alle fall mye mer enn bryllupet og livet å takke mine foreldre for.

De blir sikkert kjempeglade og veldig rørt hvis du sier noen ord til dem med en sang.

:)

Gjest Gjest_Pus_*
Skrevet

Men er bryllupet et riktig forum for den slags, liksom? Er ikke det mer passende i konfirmasjon, bursdag osv? Bryllupet hanlder jo om deg og mannen, ikke ditt liv..?

Skrevet

Det er jo på en måte en ny begyndelse på noe da,der du "danner" deg en "ny" familie,så det har jeg og tenkt på....

Skrevet

Det ville jeg syntes var veldig rart, faktisk. I en konfirmasjon, i deres bursdag osv, versågod, men ikke på en dag som igrunnen har lite med dem å gjøre. Helt rart for meg, som gjest så synge en hylningsvise til noen foreldre jeg kanskje aldri før har møtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...